کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل زمان عرضه‌ی آیفون 10 را کاهش داد

با توجه به افزایش تقاضا برای آیفون 10 و سرعت گرفتن تولید این گوشی، به نظر می‌رسد زمان عرضه‌ی آن یک هفته کمتر شده است.
اپل زمان عرضه‌ی آیفون 10 را کاهش داد

درحالی‌که پیش از این خریداران آیفون 10 باید حدود یک ماه برای دریافت گوشی خود صبر می‌کردند، اپل تلاش کرده است با سرعت بخشیدن به تولید انبوه این گوشی و افزایش حجم تولید، زمان عرضه‌ی آیفون ۱۰ را یک هفته دهد. در حال حاضر زمان تحویل پرچم‌دار اپل به دو تا سه هفته رسیده است.

به تازگی وب‌سایت اپل اشاره کرده است که سفارشات آیفون ۱۰ در آمریکا، طی دو تا سه هفته به دست خریداران می‌رسد. پیش‌تر اعلام شده بود این زمان سه تا چهار هفته خواهد بود.

با توجه به اینکه همزمان با آغاز فروش اولیه‌ی آیفون ۱۰ در ماه نوامبر تمام موجودی این محصول به پایان رسید، اپل با سرعت بخشیدن به تولید این گوشی و برطرف کردن مشکلات تولید، با جدیت تلاش کرده است زمان عرضه‌ی پرچم‌دار جدید خود را کاهش دهد.

برخلاف بهبود زمان عرضه‌ی آیفون ۱۰، همچنان وضعیت موجودی این گوشی در خرده‌فروشی‌ها مانند گذشته است. وب‌سایت اپل‌اینسایدر با بررسی وضعیت چندین شهر مهم آمریکا نتوانسته نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی خاکستری مدل AT&T را در هیچ کدام از فروشگاه‌های خرده‌فروشی پیدا کند.

آیفون ۱۰
گفته می‌شود دوربین TrueDepth که برای سیستم اعتبارسنجی بیومتریک فیس آی‌دی در آیفون ۱۰ استفاده می‌شود، یکی از مشکلات تولید این گوشی است. علاوه بر دوربین دستگاه، نمایشگر امولد سوپر رتینا نیز دلیل دیگری است که باعث شده نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی آیفون ۱۰، هزار دلار قیمت داشته باشد.

مشکلات تولید آیفون ۱۰ در کنار تقاضای زیادی برای این گوشی، سبب شده است تأمین‌کنندگان از اپل بخواهند که میزان تولید را تا اوایل سال ۲۰۱۸ و تأمین تقاضای فعلی افزایش ندهد. اما با توجه به کاهش زمان عرضه‌ی این گوشی، شاید اپل بتواند سریع‌تر از انتظارات به تقاضای مشتریان پاسخ دهد.

این کاهش زمان نه‌تنها برای اپل و افزایش فروش آیفون 10 خوب است، بلکه می‌تواند به عرضه‌ی محصولات آتی این کمپانی کمک کند؛ چرا که گفته می‌شود آیپد پرو ۲۰۱۸ به فیس آی‌دی و دوربین TrueDepth مجهز خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39529 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/08/27 تعداد مشاهده: 2092
کلید واژه ها: ,
سافت گذر