کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316265 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خانم‌ها برای پروفایل از تصاویر شخصی استفاده نکنند

رئیس پلیس فتا استان همدان گفت: فردی که با سوء استفاده از تصاویر شخصی کاربران در شبکه‌های اجتماعی برای آنها ایجاد مزاحمت می‌کرد، توسط کارشناسان پلیس فتا همدان شناسایی و دستگیر شد.


سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد در تشریح این خبر گفت: خانم جوانی با مراجعه به پلیس فتا بیان داشت شخصی ناشناس تصاویر شخصی وی را در فضای مجازی منتشر نموده و برای دیگران ایجاد مزاحمت می‌نماید که این امر باعث هتک حیثیت شاکیه گردیده است.

وی افزود: در بررسي اظهارات شاکيه مشخص گردید، شخصی با هویت پنهان و نامشخص با سوء استفاده از تصاویر پروفایل ایشان در شبکه‌های اجتماعی  حسابی ایجاد نموده و تصاویر را به صورت نامناسب منتشر نموده است که این امر باعث خدشه‌دار کردن امنیت روانی وی و سلب آسایش خانواده و نیز هتک حیثیت ایشان شده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: با توجه به اینكه آبروی شاكی به دلیل استفاده مجرم اینترنتی از عكس نامبرده جهت اذیت و آزار دیگران در خطر بود تحقیقات لازم در این خصوص آغاز و در پی اقدامات فنی و پلیسی كارشناسان پلیس فتا مجرم شناسایی شد و این فرد به پلیس فتا دلالت داده شد. 

سرهنگ سرخوش‌نهاد گفت: پس از دلالت متهم به این پلیس با توجه به وجود دلایل كافی مجرم چاره‌ای جز گفتن حقیقت نداشت و به بزه انتسابی اعتراف كرد كه در نهایت پرونده با تکمیل تحقیقات به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

وی ضمن توصیه‌ به کاربران فضای مجازی افزود: بهتر است کاربران و به ویژه دختران جوان از انتخاب تصاویر شخصی خود برای پروفایل صفحه‌هایشان استفاده نکنند تا زمینه سو‎ء استفاده افراد سودجو نیز فراهم نشود. 

رئیس پلیس فتا استان همدان خاطرنشان‌کرد: هرگونه سوء استفاده از عكس و اطلاعات شخصی دیگران در فضای مجازی جرم است لذا از قرار دادن تصاویر کاربران بدون اطلاع آنها در شبکه‌های اجتماعی خودداری نمایید.

سرهنگ سرخوش‌نهاد در پایان گفت: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوريت هاي سايبري، لينک ثبت گزارش هاي مردمي با ما در ميان بگذارند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40736 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: فتا تاریخ خبر: 1396/12/12 تعداد مشاهده: 2723
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر