کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

سرمایه گذاری هنگفت گوگل برای مبارزه با انتشار اخبار کذب

به گزارش سافت گذر، پس از فیسبوک و توییتر، به گوگل نسبت به نقش پررنگش در زمینه انتشار اخبار نادرست انتقاداتی وارد شد که باعث گردیده است تا این کمپانی برای مبارزه با این مشکل، اقداماتی انجام دهد.

گوگل توییتر فیسبوک اخبار

در چند ماه اخیر، گوگل با شبکه های حقیقت یاب اطلاعاتی در مورد ناشران منتشر کرده اند تا منبع اخبار نادرست پیدا شود ولی گوگل می گوید اقداماتش در این زمینه همچنان کم است و باید بیشتر شود.

گوگل در پست وبلاگی نوشت:(( فهمیدن صحت مطالب آنلاین، اخیراً بسیار سخت شده است. مدلهای تجاری به طور عجیب و غریبی در حال تغییر هستند. همچنین، سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی و چالش های آن مانند انتشار اخبار، باید کنترل شوند)).

با این اوصاف، گوگل قصد دارد تا سرویس اخبار مقدماتی (GNI) را راه اندازی کند.

این سرویس سه هدف خواهد داشت: 1) افزایش قدرت ژورنالها 2) افزایش قدرت مدلهای بزرگ تجاری جهت رشد 3) قدرتمندسازی سازمان های خبری به وسیله نوآوری در زمینه تکنولوژی.

با توجه به هدف اول، گوگل می گوید که آزمایشگاه Disinfo را تأسیس کرده است تا با انتشار اخبار کذب در زمان های مهم مانند انتخاب مبارزه کند.

این آزمایشگاه همزمان با پروژه First Draft دانشگاه هاروارد فعالیت خواهد کرد.

به گزارش سافت گذر، گوگل همچنین، با مؤسسه Poynter، دانشگاه استنفورد و سازمان محلی مدیا همکاری کرده است تا برنامه MediaWise را گسترش دهد. MediaWise برنامه ای است تا به وسیله آن، سواد دیجیتالی افراد زیاد شود. به علاوه، خودِ گوگل نیز روی محتوای خبری نیز تمرکز بیشتری خواهد داشت.

گوگل برای ساده کردن فرآیند عضویت در ناشران مدیا، سرویس جدیدی به نام Subscribe with Google را به وجود آورده است.

این سرویس، با یادگیری ماشینی که توسط آن راه اندازی شده، به ناشران کمک می کند تا افرادی که به عضویت علاقه دارند را نشان دهد.

در ادامه اقدامات خود در مورد آژانس های خبری، گوگل پیشخوانی طراحی کرده است تا از این طریق، آژانس های خبری از سلایق و خواسته های کاربران خود آگاه شوند.

در نهایت، امروز گوگل سرویس Outline را راه اندازی کرد. Outline ابزاری با منبع آزاد است که سازمان های خبری می توانند VPN خود را روی سرورهای مخفی بسازند.

به گزارش سافت گذر، گوگل اعلام کرده است که برای رسیدن به اهداف برنامه های اعلام شده طی سه سال آینده، حدود 300 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است.

این کمپانی می‌گوید:(( توافقنامه هایی که ما از طریق سرویس مقدماتی اخبار انعقاد می کنیم، نشان دهنده این است که اخبار و کیفیت ژورنالها برایمان بسیار مهم است. ضمن اینکه می دانیم موفقیت در این زمینه تنها با همکاری به دست می آید بنابراین برای همکاری با صنعت خبری جهت ساختن آینده قدرتمندتر مشتاق هستیم)).


منبع: engadget.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40912 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/01/01 تعداد مشاهده: 4563
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر