کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316093 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

صعود آمازون به رده دوم با ارزش‌ترین کمپانی‌های دنیا

اوایل ماه گذشته بود که در گزارشی اعلام کردیم اپل، آلفابت و آمازون در رده‌های اول تا سوم با ارزش‌ترین کمپانی‌های دنیا قرار دارند و اینکه اشاره کردیم آمازون به زودی موفق خواهد شد به جایگاه دوم صعود کرده و شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت را پشت سر بگذارد. این احتمالات به این دلیل بود که ارزش سهام کمپانی آمازون طی سال گذشته با افزایش قابل توجه 85 درصدی همراه بوده و در مقایسه سهام اپل 24 درصد افزایش پیدا کرده است. حال خبر جدید اینکه به احتمال زیاد آمازون در اینده نه‌چندان دور به اولین کمپانی تریلیون دلاری دنیا تبدیل خواهد شد.


روز سه‌شنبه ارزش سهام کمپانی آمازون با افزایش 2.7 درصدی به 1586 دلار رسید و این در حالی بود که ارزش سهام شرکت اپل با کاهش ناچیز 03. درصدی به 175 دلار کاهش پیدا کرد. از طرف دیگر ارزش سهام کمپانی آلفابت هم با سقوط 19 درصدی همراه بود که باعث نزول ارزش سهام این شرکت به 1097 دلار شد. در نتیجه این نوسانات کمپانی آمازون با دست یافتن به ارزش کلی معادل 768.04 میلیارد دلار موفق شد به جایگاه دوم در این رده بندی صعود کند و کمپانی آلفابت را پشت سر بگذارد. ارزش کلی سهام آلفابت هم در حال حاضر به 761.42 ملیارد دلار رسیده است. در رده اول هم کمپانی اپل با ارزشی معادل 889.17 میلیارد دلار قرار دارد. 12 مارس امسال بود که اپل به اولین کمپانی تبدیل شد که به ارزش 900 میلیارد دلار دست پیدا کرد. البته ارزش سهام این شرکت از آن موقع تا به‌امروز با کاهش نسبی مواجه شده است.

کمپانی آمازون به‌دلیل معرفی اسپیکرهای هوشمند اکو که به دستیار صوتی بی‌نظیر الکسا مجهز هستند، همواره مورد تمجید قرار گرفته و همین مسئله بزرگترین عامل موفقیت این کمپانی در یکی دوسال اخیر بوده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40925 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/01/03 تعداد مشاهده: 3088
کلید واژه ها: ,
سافت گذر