کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316161 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم افزاری که مفهوم گریه کودکان را متوجه می شود + دانلود

به گزارش سافت گذر، ابزارهای تشخیص صدا و ترجمه ماشینی، دو عدد از دستگاه های بسیار کاربردی امروزه هستند که بر پایه هوش مصنوعی کار می کنند. هر دو این ابزارها باعث می شوند تا کارهای ما هر چه سریعتر انجام شود.

اپلیکیشن نرم افزار اندروید IOS تکنولوژی پزشکی

منظور از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی همان دستیاران هوشمند شرکت های مختلف، و منظور از ترجمه ماشینی، همان دیکشنری های آنلاین هستند که امروزه به شکل قابل توجهی یا در حال افزایش می باشند و یا به سرعت پیشرفت می کنند به گونه ای روز به روز زبانهای بیشتری را می شناسند ولی به نظر شما آیا امکان دارد یک نرم افزار بتواند معنی و مفهوم گریه کودک را متوجه شود؟

برنامه نویسان یک اپلیکیشن رایگان اندرویدی و iOS، اخیراً برنامه ای طراحی کرده اند که معتقدند می تواند گریه های کودکان و نوزادان را ترجمه کند.

این اپلیکیشن که Chatterbaby نام دارد، توسط محققان دانشگاه کالیفرنیا و لس آنجلس طراحی شده و بر اساس الگوریتمی کار می کند که می تواند مشخص نماید هر نوع گریه نوزاد و یا کودک چه مفهومی دارد.

این اپلیکیشن، گریه کودک را می شنود و آن را تفسیر کرده و برای والدین او درخواست کودک را اعلام می نماید.

به گفته سازندگان این اپلیکیشن، Chatterbaby دقت بسیار بالایی دارد. در واقع دقیق بودن آن شبیه به واکنش های پدرها و مادرها نسبت به گریه های نوزادان و کودکانشان است.

به گزارش سافت گذر، آریانا اندرسون، استادیار و محقق دانشگاه کالیفرنیا و لس آنجلس می گوید:(( من 4 فرزند دارد. این پروژه زمانی آغاز شد که فهمیدم گریه کودک سومم، به گریه دو کودک شباهت دارد. از آن زمان، آمارهای مختلف را بررسی نمودم و داده ها نیز در همه حالات تقریباً برابر بود. به همین دلیل، تصمیم گرفتم این آزمایش را روی دیگر کودکان نیز انجام دهم. ما تصمیم گرفتیم این الگوریتم ها را در اپلیکیشن Chatterbaby قرار دهیم تا دیگر والدین نیز از این اقدام ما استفاده نمایند)).

برای ساخت این اپلیکیشن، اندرسون و همکارانش، در ابتدا بیش از 2000 صدای نمونه از گریه های کودکان را آپلود کردند. سپس از الگوهای هوش مصنوعی استفاده کردند تا تفاوت میان گریه هایی که نوزاد احساس درد می کند، یا گریه هایی که احساس گرسنگی یا تشنگی می کند، یا احساس تنهایی کرده و نیاز به بازی دارد و یا نیاز به تعویض پوشک در او وجود دارد را بررسی نمودند.

به گزارش سافت گذر، اندرسون ادامه داد:(( برنامه آزمایشی با دریافت ویژگیهای صوتی بسیاری از داده های گریه های از پیش ضبط شده آغاز گردید. گریه هایی که نوزاد بر اساس آنها درد داشت، هنگام سوراخ کردن گوش یا واکسن زدن ضبط شده بودند. دیگر گریه ها نیز با کمک دیگران مادرانی که حداقل دو نوزاد داشتند ضبط کردیم. در الگوریتم نهایی، تنها گریه هایی را نگه داشتیم که شیوه صوتی 3 گانه یکسانی داشتند که در برخی اوقات تغییر کرده و برخی اوقات به تدریج بلندتر می شد. از الگوریتم های ذخیره شده، برای طراحی نوعی هوش مصنوعی استفاده کردیم تا دلیل گریه را پیش بینی کند. در نمونه های صوتی، الگوریتم توانست با دقت 90 درصدی، درد را در نوزاد یا کودک درست تشخیص دهد. به طور کلی، در دیگر نوع گریه ها نیز، Chatterbaby تا 70 درصد دقیق بود)).

اندرسون معتقد است که والدین باید همچنان از قوه پیش بینی خود استفاده نمایند و به خاطر داشته باشند که غریزه آنها و قدرت شناختن مشکلات کودکانشان، بهترین راه برای برطرف کردن نیاز آن‌هاست بر این اساس نباید به هوش مصنوعی و ابزارهای دیگر تکیه کنند.

اگرچه Chatterbaby برای همه والدین کاربرد دارد، در برخی شرایط بخصوص مهمانی ها و مکانهای شلوغ، فایده آن بیشتر به چشم می آید. برای مثال، وقتی یک یا هر دو والدین گریه کودک را نمی شنوند، با ارسال اعلان هشدار آنها می توانند از گریه فرزند خود با خبر گردند.

این ابزار احتمال بتواند به وسیله ای تبدیل شود که توسط آن بشود اوتیسم را در سنین کمتری تشخیص داد. در حال حاضر، اوتیسم در زمان خردسالی تشخیص داده می شود. البته تشخیص اوتیسم در سنین نوزادی، چیزی است که محققان بسیاری در مورد آن تحقیق در حال تحقیق و پژوهش هستند.

اندرسون معتقد است که یک روش برای تشخیص اوتیسم در نوزادی، شنیدن صداهای نامفهوم از کودک می باشد.

تحقیقات گذشته با نتایج قطعی و درست نشان می دهد که شنیدن الگوهای صوتی نامفهوم از سوی نوزادان، خطر ابتلا به اوتیسم را در کودکان افزایش می دهد ولی الگوهای صوتی آنقدر زیاد نیستند.

برای اضافه کردن داده های بیشتر، Chatterbaby مطالعه ای انجام داده که والدین در آن دخیل می باشند. در حال حاضر، این آزمایش هنوز در مراحل ابتدایی خود است ولی در آینده می تواند اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار پزشکان و پدرها و مادرها قرار دهد تا چنین بیماری هایی زودتر تشخیص داده شوند.

به گزارش سافت گذر، اندرسون می گوید:(( با دعوت از مردم برای حضور در این مطالعه، ما می توانیم با ذخیره الگوهای صوتی کودکان که به مدت 6 سال انجام می شود، اسکن های رایگان انجام دهیم و در صورت وجود اوتیسم، آنها را از خطر باخبر نماییم. اگر کودک آنها در خطر بود، باید به پزشک مراجعه نمایند تا او ارزیابی های نهایی را انجام دهد. ما قصد داریم به جای اینکه مردم را برای آزمایش به آزمایشگاه ببریم، آزمایشگاه را برای آزمایش به سمت مردم ببریم. با ارائه این اپلیکیشن به صورت رایگان، ما بر این باوریم که می توانیم داده های صوتی خود را افزایش داده و خطرات بیماری های احتمالی کودکان را تشخیص دهیم. ما معتقدیم که صدای یک نوزاد می تواند حاوی پیامهای بسیار مهمی برای والدین باشد)).




منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41602 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/03/06 تعداد مشاهده: 24617
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی 1401/05/31 23:39
بد خیلی
علی 1400/03/08 17:32
خوب