کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316113 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ، نمایشگری ۶.۴۴ اینچی خواهد داشت

بنا به گزارشی جدید ابعاد نمایشگر گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ معادل ۶.۴۴ اینچ در نظر گرفته شده است.

گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ، نمایشگری ۶.۴۴ اینچی خواهد داشت

تاکنون تنها چند گزارش درباره‌ی برنامه‌ی سامسونگ برای تغییر ابعاد نمایشگر گلکسی اس 10 منتشر شده است؛ اما اکنون انتظار می‌رود کره‌ای‌ها سال آینده یک تغییر اساسی در پرچمدار بعدی خود اعمال کرده و آن را در سه مدل مختلف به بازار عرضه کنند. براساس گزارشی جدید، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا یکی از نسخه‌های گلکسی اس ۱۰ را با نمایشگر ۶.۴۴ اینچی روانه‌ی بازار کند.

ظاهرا از این بین سه مدل یادشده، نمایشگر ۶.۴۴ اینچی به گلکسی اس ۱۰ پلاس تعلق خواهد داشت؛ البته احتمالا سامسونگ نسبت نمایشگر به بدنه را در پرچم‌داران بعدی خود افزایش خواهد داد، از این رو ممکن است ابعاد گلکسی اس ۱۰ پلاس، تفاوت چندانی با گلکسی اس ۹ پلاس نداشته باشد، گفته می‌شود که این مدل از دوربین سه‌گانه نیز بهره خواهد برد. براساس پیش‌بینی‌ها، دو مدل دیگر از خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ به نمایشگرهایی با ابعاد ۵.۸ و ۶.۲ اینچی مجهز خواهند شد.

البته باید توجه داشته باشید که صحت و سقم این گزارش‌ها در حال حاضر چندان مشخص نیست. همیشه چند ماه قبل از معرفی مدل جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار شاهد انتشار چنین گزارش‌هایی بوده‌ایم. اگر سامسونگ بخواهد از دوربین سه‌گانه در یکی از مدل‌های گلکسی اس ۱۰ استفاده کند، در این شرایط بزرگ‌تر کردن سایز نمایشگر این مدل منطقی‌تر به نظر می‌رسد، چنین دوربینی به پرچمدار بعدی سامسونگ امکان رقابت مستقیم با گوشی‌ هوشمند هواوی پی ۲۰ پرو را می‌دهد.

گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۱۰ اوایل سال آینده معرفی خواهد شد و به همین دلیل تا آن زمان احتمالا خبرها و گزارش‌های بیشتری در رابطه با این محصول در دسترس قرار خواهد گرفت تا مشخصات فنی بیشتری از این دستگاه نیز برای ما مشخص شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41977 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/04/07 تعداد مشاهده: 1654
سافت گذر