کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین برندهای تولیدکننده لپ تاپ + بررسی تخصصی

به گزارش سافت گذر، برای اکثر کسانی که قصد خرید یک لپ‌تاپ دارند، برند یکی از راههایی است که می‌تواند آنها را به انتخاب دستگاه ایده‌آل خود نزدیک کنند. برای انجام این کار، افراد خریدار باید اطلاعات کافی از شرکت‌های مختلف داشته باشند. این افراد باید به دنبال برندی باشند که هم باکیفیت است و هم قابل‌اعتماد. ضمن اینکه خریداران باید محصول شرکتی را خریداری نمایند که می‌دانند این کمپانی بهترین سخت‌افزارها را در محصولاتش قرار می‌دهد. با سافت گذر همراه باشید تا بهترین برندهای تولیدکننده لپ‌تاپ را بشناسید.

لپ‌تاپ لپ تاپ مایکروسافت دل اچ‌پی اچ پی اپل مک‌بوک مک بوک سرفیس

دِل (Dell)

لپ‌تاپ لپ تاپ مایکروسافت دل اچ‌پی اچ پی اپل مک‌بوک مک بوک سرفیس

عملکرد دِل بخصوص در زمینه تولید اولترابوک‌ها آنقدر خوب بوده که این برند را در صدر قرار دهیم. این کمپانی بهترین لپ‌تاپ‌ها را از نظر قابلیت حمل، مشخصات فنی و . . . تولید می‌کند. بنابراین اگر به رایانه‌ای نیاز دارید که به درد کار و دانشگاهتان بخورد و عمر آن نیز زیاد باشد، حتماً یک دستگاه از برند دِل را برگزینید.

دلیل انتخاب این برند به عنوان بهترین شرکت، مدلهای XPS این کمپانی می‌باشند زیرا همه آنچه که از یک لپ‌تاپ انتظار دارید را برآورده می‌کنند. آنها بالاترین استاندارد، بالاترین رزولوشن، بهترین نرم‌افزار، بهترین سخت‌افزار و . . . را در اختیار متقاضیان خود قرار می‌دهند. به همین دلیل است که مدل XPS 13 این شرکت مدتی است به یکی از لپ‌تاپ‌های محبوب در سرتاسر دنیا تبدیل شده و حتی مدل XPS 15 نیز با سخت‌افزار قوی‌تر و کیفیت بالاتر پتانسیل انتخاب شدن به عنوان بهترین لپ‌تاپ دنیا را دارد.

اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ دارید نیز می‌توانید با خیال راحت از محصولات شرکت دِل یک رایانه را انتخاب نمایید و گزینه‌های خرید خود را به راحتی به 3 یا 5 لپ‌تاپ کاهش دهید و پس از نگاه کردن به جیب‌تان، لپ‌تاپ مدنظر را برگزینید.

از نظر قابلیت تعمیر نیز لپ‌تاپ‌های دِل بیشترین امتیاز را در میان سایر برندها دارند. ضمن اینکه مجله تخصصی بررسی لپ‌تاپ‌ها (Laptop Magazine) به خاطر خدماتی که دِل به مشتریان خود ارائه می‌دهد، از 100، امتیاز 90 را اعطا نموده است.

خط تولید لپ‌تاپ شرکت دِل از هر نظر کامل و بدون نقص می‌باشد. دستگاه‌های این کمپانی از بهترین مواد و سخت‌افزار تولید شده‌اند و علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا، باتری‌های با دوامی نیز دارند. برخی از لپ‌تاپ‌های این شرکت همچنان در صدر پرفروش‌ترین رایانه‌های قابل‌حمل دنیا هستند ولی خط تولید XPS این کمپانی چیز دیگری است.

اپل (Apple)

لپ‌تاپ لپ تاپ مایکروسافت دل اچ‌پی اچ پی اپل مک‌بوک مک بوک سرفیس

اگر تنها یک چیز در دنیا وجود دارد که همه افراد با آن می‌توانند موافقت کنند این است که لپ‌تاپ‌های اپل دستگاه‌های قابل اعتمادی می‌باشند زیرا زمانی که مک‌بوک خریداری می‌کنید انتظاراتتان از یک لپ‌تاپ برآورده می‌شود. برای مثال، صفحه نمایش دستگاه شما عالی خواهد بود، باتری آن بادوام می‌باشد و از نظر ضخامت و ظاهر نیز این لپ‌تاپ حرف ندارد. هرچند ممکن است نسبت به لپ‌تاپ‌های ویندوزی کمی گرانتر باشند و سخت‌افزار یکسانی را نیز نسبت به رقبای خود در اختیار مشتریان قرار ندهند ولی همه از خرید لپ‌تاپ اپل راضی هستند.

اگرچه ممکن است نظرات منفی در مورد مک‌بوک‌پروهای جدید و بروز شده کمی افزایش یافته باشد، ولی خدمات پس از فروش اپل و حتی تعویض دستگاه‌های مورددار این شرکت یکی از فاکتورهای محبوبیت این برند می‌باشد.

لپ‌تاپ‌های سری مک‌بوک پرو مطمئناً بهترین دستگاه‌های تولید شده توسط اپل می‌باشند ولی این به معنای بی‌کیفیت بودن دیگر مدلها نمی‌باشد و اگر اپل تصمیم گرفت تا سری مک‌بوک ایر را نیز آپدیت نماید (البته آنطور که انتظار می‌رود) باید این دستگاه‌ها را نیز در زمره لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده این شرکت بدانیم.

اچ‌پی (HP)

لپ‌تاپ لپ تاپ مایکروسافت دل اچ‌پی اچ پی اپل مک‌بوک مک بوک سرفیس

اگرچه اچ‌پی همیشه شرکتی نبوده تا آن را به عنوان یک تولیدکننده قدر لپ‌تاپ بشناسیم ولی دستگاه‌هایی که اخیراً این کمپانی تولید کرده واقعاً سبب شده تا انتظارات از این کمپانی بالا برود. نوت‌بوک‌های جدیدی که این شرکت تولید کرده است بسیار سریع، قدرتمند و کاربردی‌تر شده‌اند. از نظر ارائه خدمات پس از فروش نیز می‌توانیم اچ‌پی را یک شرکت معروف بدانیم.

امروزه برخی از محصولات اچ‌پی مانند مدل Spectre x360 به راحتی با سری سرفیس مایکروسافت رقابت می‌کنند و حتی می‌توان گفت که از تولیدات شرکت مالک ویندوز نیز برتر می‌باشند. حتی از نظر قیمت نیز می‌توان این لپ‌تاپ اچ‌پی را نسبت به مایکروسافت سرفیس بوک 2 برتر دانست.

از نظر ارائه خدمات پس از فروش، اچ‌پی در رده پنجم شرکت‌های تولیدکننده لپ‌تاپ قرار گرفته است و مجله تخصصی لپ‌تاپ نیز سخت‌افزارهای استفاده شده در این رایانه‌ها را جزو بهترین قطعات موجود در دنیا می‌داند. اچ‌پی با ارائه 5 سال ضمانت تعویض، یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه اعطا وارانتی به مشتریان خود می‌باشد.

لپ‌تاپ‌های اچ‌پی ممکن است که همیشه جزو بهترین‌ها نباشند ولی حداقلش این است که سخت‌افزار استفاده شده در محصولات این کمپانی در این برهه از زمان، بهتر از هر وقت دیگری بوده است.

مایکروسافت (Microsoft)

لپ‌تاپ لپ تاپ مایکروسافت دل اچ‌پی اچ پی اپل مک‌بوک مک بوک سرفیس

یک دهه پیش کمتر کسی فکرش را می‌کرد که مایکروسافت یکی از بهترین برندهای تولیدکننده لپ‌تاپ شود ولی امروزه این کمپانی به محبوبیت بالایی در این زمینه رسیده است.

پس از مشکلات متعددی که برای برخی از تبلت‌های سرفیس مایکروسافت به وجود آمد، حالا این کمپانی مدعی است که 99 درصد لپ‌تاپ‌های سرفیس بهترین سخت‌افزارها را ارائه می‌دهند.

از نظر باتری، لپ‌تاپ سرفیس بوک 2 یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که تابحال شاهد بوده‌ایم و از نظر لپ‌تاپ‌های 2 در 1 نیز مدل سرفیس پرو بهترین گزینه موجود می‌باشد. حتی برخی از لپ‌تاپ‌های میان‌رده مانند سرفیس لپ‌تاپ نیز مایکروسافت را در زمره شرکت‌های قدر تولیدکننده رایانه‌های قابل‌حمل قرار می‌دهد.

مایکروسافت برای دستگاه‌های سرفیس، یک سال ضمانت تعویض در نظر گرفته و به مدت 90 روز نیز پشتیبانی تخصصی رایگان ارائه می‌کند.

البته همه لپ‌تاپ‌های سرفیس فوق‌العاده نیستند ولی واقعیت این است که آنها نسبت به برخی مدل‌های میان‌رده کمپانی‌های رقیب چیزی کم ندارند و باعث می‌شود تا ما در مورد آینده تولید لپ‌تاپ توسط مایکروسافت امیدوار شویم.

یکی از نکات منفی که در مورد لپ‌تاپ‌های مایکروسافت وجود دارد این است که آنها معمولاً قابل تعمیر نیستند ولی مایکروسافت در حال حاضر سعی کرده که به گونه‌ای عمل نماید که از این نظر جایگاه خود را در میان بهترین برندهای تولیدکننده لپ‌تاپ بهبود بخشد.




منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42237 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/05/01 تعداد مشاهده: 2662
سافت گذر