کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نتفلیکس بخش نقد کاربران را از وب‌سایت حذف کرد

نت‌فلیکس با انتشار بیانه‌ای اعلام کرد که تمامی نقدهای کاربرانش از فیلم‌ها و سریال‌ها را از روی وب‌ساتیش حذف کرده است.
نتفلیکس بخش نقد کاربران را از وب‌سایت حذف کرد
پس از بیش از یک دهه، سرانجام نت‌فلیکس به‌طور رسمی بخش نقدهای کاربران از فیلم‌ها و سریال‌ها را از وب‌سایتش پاک کرد. این غول دنیای استریم فیلم و سریال، مدتی پیش اعلام کرده بود که قصد چنین کاری را دارد و سرانجام روز گذشته، تمامی نقدهایی را که کاربرانش در صفحات مخصوص فیلم‌ها و سریال‌ها نوشته بودند، پاک کرد. گفتنی است که نت‌فلیکس حدودا یک سال پیش نیز سیستم رتبه‌دهی پنج‌ستاره‌ای را با سیستم لایک و دیس‌لایک، جایگزین کرده بود؛ تصمیمی که انتقاد کاربران را برانگیخت.

در صفحه‌ی Help وب‌سایت این شرکت آمده است:

کاربران نت‌فلیکس تا اواسط سال ۲۰۱۸ می‌توانستند نقدهایشان را در وب‌سایت Netflix.com منتشر کنند؛ از آن زمان به بعد، به‌علت کاهش استقبال از نقدهای کاربران، این بخش از سایت حذف شد. 

البته گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن هستند که دلیل اصلی این کار، انتشار برخی نقدهای منفی برای فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و کمدی‌های استندآپ بوده است؛ نقدهایی که در مقایسه با نقدهای مثبت، تاثیر بیشتری روی کاربران می‌گذاشتند و آن‌ها را از دیدن اثر، دلسرد می‌کردند. با همه‌ی این‌ها، ممکن است دلایل دیگری نیز پشت این قضیه بوده باشند؛ دلایلی که شاید هیچ‌وقت از آن‌ها باخبر نشویم.

نتفلیکس در اطلاعیه‌ای به وب‌سایت ورایتی گفته که نقدهای کاربران، هیچ‌گونه تاثیری روی الگوریتمی که این شرکت با استفاده از آن، فیلم‌ها و سریال‌ها را به کاربرانِ دیگر نمایش می‌داد، نداشته است؛ برای مثال نقدی منفی توسط یک کاربر، باعث نمی‌شد که نتفلیکس در بخش‌های مختلف وب‌سایتش، از پیشنهاد آن اثر به دیگران صرف‌نظر کند.

با وجود حذف نقدهای کاربران توسط نت‌فلیکس، هنوز هم وب‌سایت‌ها و سرویس‌های دیجیتالی بزرگی مثل آمازون، آیتونر و اپ‌استور اپل، گوگل‌پلی و راتن تومیتوز پذیرای بخش نقد کاربران هستند.

جالب است بدانید که نقدهای کاربران، تنها از طریق وب‌سایت نت‌فلیکس در دسترس بودند و هرگز در اپلیکیشن‌های رسمی این شرکت دیده نشدند. نت‌فلیکس به کاربرانش امکان می‌داد که در صفحه‌ی فیلم‌ها و سریال‌ها، نقدی با حداقل ۸۰ و حداکثر ۱۹۹۹ کاراکتر بنویسند و نمره‌ی نهایی آن را با سیستم پنج‌ستاره اعلام کنند.

گفتنی است که Netflix، رسانه‌ای سیال و یکی از تولیدکنندگان سریال‌های تلویزیونی است که توانسته در سال‌های اخیر، آثار جذابی را تولید کند. با دنبال‌کردن صفحه‌ی نت‌فلیکس در وب‌سایت زومجی، می‌توانید نقد فیلم‌ها و سریال‌های این شرکت را مطالعه کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42519 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/05/28 تعداد مشاهده: 1705
سافت گذر