کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316247 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی های جدید iOS 12 که حتماً باید امتحان کنید

به گزارش سافت گذر، اپل بالأخره از نسخه iOS 12 به عنوان ورژن جدید سیستم عامل خود رونمایی کرد و آن را همراه با گوشی‌های آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر در اختیار کاربران قرار داد.

سیستم عامل اپل iOS iOS 12 آیفون آیپد

تاریخ عرضه iOS 12 سه ماه پس از انتشار نسخه عمومی بتا آن مشخص شده است. در این سیستم عامل ویژگی‌های جدید و البته جذابی وجود دارد که حتماً باید آنها را امتحان کنید. با سافت گذر همراه باشید.

ساخت مموجی

سیستم عامل اپل iOS iOS 12 آیفون آیپد

ویژگی ساخت مموجی به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از دکمه انیموجی در اپلیکیشن پیام‌رسان (Messaging)، از چهره خود اموجی بسازند. به علاوه، پس از اینکه مموجی ساخته شد، می‌توان روی آنها صداگذاری کرد و یا آنها را در ویدیوها به کار برد و با دوستان اشتراک‌گذاری کرد.

شیوه آسان‌تر مدیریت پسورد

سیستم عامل اپل iOS iOS 12 آیفون آیپد

در iOS 12، دیگر نیازی نیست که هر بار برای ورود به وب‌سایت‌های مختلف پسورد خود را وارد کنید زیرا می‌توانید یک مرتبه و برای همیشه این کار را انجام دهید و سپس کلمه عبور را به حافظه گوشی بسپارید.

برای فعالسازی این ویژگی، کاربران باید به منوی پسورد و حساب‌های کاربری در تنظیمات گوشی بروند و زیر گزینه Autofill Passwords، به نرم‌افزار مدیریت پسورد اجازه دسترسی بدهند.

مشاهده مدت زمان استفاده از گوشی

سیستم عامل اپل iOS iOS 12 آیفون آیپد

Screen Time در iOS 12 ویژگی جدیدی است که به دارندگان آیفون نشان می‌دهد چه‌قدر با گوشی کار کرده‌اند.

برای دیدن این ویژگی می‌توانید به تنظیمات رفته و سپس جزئیات دقیقی از نحوه استفاده از گوشی را مشاهده کنید.

ویژگی Live Listen در ایرپادها

سیستم عامل اپل iOS iOS 12 آیفون آیپد

با آغاز عرضه iOS 12، دارندگان ایرپادها می‌توانند به ویژگی Live Listen دسترسی داشته باشند. این قابلیت سبب می‌شود تا ایرپاد به میکروفون تبدیل شوند.

نکته: این ویژگی بیشتر به درد کسانی می‌خورد که مشکلات شنوایی دارند.

عملکرد بهتر و عمر باتری بیشتر

سیستم عامل اپل iOS iOS 12 آیفون آیپد

ممکن است عملکرد گوشی و دوام باتری دو ویژگی جدید نباشند ولی دارندگان آیفون و آیپد باید بهبود آنها را در iOS 12 تحسین کنند.

به گفته اپل، برخی آیفون‌های قدیمی‌تر با آپدیت به iOS 12، تا 70 درصد می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند ولی باید توجه کرد که در 24 ساعت اول نصب iOS 12، دوام باتری کمی دچار اختلال خواهد شد زیرا گوشی در بکگراند برخی فعالیت‌ها را انجام می‌دهد ولی در نهایت عمر افزایش یافته باتری به خوبی مشاهده خواهد شد.

چگونگی نصب iOS 12

از آن جایی که اپل به صورت رسمی iOS 12 را عرضه کرده است، دارندگان آیفون‌ها و آیپدهایی که می‌توانند این سیستم عامل را دریافت کنند، می‌توانند از طریق یک آپدیت این ورژن جدید را روی دستگاه خود نصب نمایند.

برای اینکه ببینید آیا iOS 12 را می‌توانید هم‌اکنون دانلود کنید، ابتدا به تنظیمات و سپس به منوی جنرال بروید. روی گزینه بروزرسانی نرم‌افزار کلیک کنید تا در صورت در دسترس بودن iOS 12، آن را دانلود و نصب نمایید.


منبع: techtimes.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42851 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/01 تعداد مشاهده: 3760
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر