کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316167 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوکیا 7.1 رسماً معرفی شد

به گزارش سافت گذر، نوکیا بالأخره یک گوشی دیگر که اندروید وان دارد را معرفی کرد و آن نوکیا 7.1 نامیده می‌شود. این گوشی دارای مشخصات فنی است که اگرچه باید آن را میان‌رده بدانیم ولی مقداری از یک گوشی معمولی پیشرفته‌تر می‌باشد.

نوکیا نوکیا 7.1 HMD گلوبال HMD Global اندروید اندروید P اندروید 9

از جمله ویژگی‌هایی که در نوکیا 7.1 جلب توجه می‌کند، صفحه نمایش HDR و 5.84 اینچی است که هم از محافظ گوریلا گلس 3 بهره می‌برد و هم یک ناچ دارد. اگرچه این نمایشگر LCD است ولی نوکیا ادعا دارد که این صفحه نمایش حتی در روشنایی روز نیز درخشندگی خاصی دارد. گفته می‌شود که نمایشگر نوکیا 7.1 با توجه به نور محیط اطراف می‌تواند به صورت خودکار روشنایی را تنظیم کند. در نهایت، مهمترین ویژگی این نمایشگر، تبدیل همه محتواهای SDR به HDR می‌باشد.

از نظر طراحی، نوکیا آن‌چنان که انتظار می‌رفت ماجراجویانه حرکت نکرده است به طوری که در بدنه نوکیا 7.1 شیشه و فلز به کار رفته و در قاب پشتی نیز یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد.

محصول جدید HMD را می‌توانیم در دو رنگ آبی و خاکستری در بازار مشاهده کنیم.

نوکیا نوکیا 7.1 HMD گلوبال HMD Global اندروید اندروید P اندروید 9

اگر بخواهیم در مورد سخت‌افزار سخن بگوییم، می‌توان گفت که نوکیا 7.1 از پردازنده اسنپدراگون 636 و رم 3 یا 4 گیگی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی بهره می‌برد. همچنین می‌توانیم یک مموری کارت نیز در این دستگاه قرار دهیم.

پورت موجود در این گوشی میان‌رده، USB از نوع C می‌باشد که در کنار آن یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری به چشم می‌خورد.

نوکیا نوکیا 7.1 HMD گلوبال HMD Global اندروید اندروید P اندروید 9

باتری 3060 میلی‌آمپری وظیفه تأمین نیرو را برعهده دارد که نوکیا با افزودن قابلیت شارژ سریع، به متقاضیان این دستگاه امکانی را فراهم کرده که در 30 دقیقه، نیمی از ظرفیت باتری نوکیا 7.1 را شارژ شده ببینند. نکته دیگر اینکه هم نسخه یک سیمکارت محصول جدید نوکیا وجود دارد و هم نسخه دو سیمکارت.

در قاب پشتی، نوکیا 7.1 از دو دوربین بهره می‌برد؛ 12 و 5 مگاپیکسلی که از لنز دوم که اتفاقاً مونوکروم نیز هست می‌توان برای تشخیص عمق استفاده کرد. این قابلیت یعنی وجود حالت Live Bokeh.

در قاب جلویی نیز یک یک لنز 8 مگاپیکسلی وجود دارد که به وسیله آن می‌توانید در زمان واقعی فیلترها و ماسک‌های مختلفی را روی چهره خود بگذارید.

نکته جالب در مورد نوکیا 7.1 این است که می‌توانید تصاویر و داده‌های دریافت شده از دوربین جلو و دوربین عقب را به طور همزمان مشاهده نمایید.

نوکیا نوکیا 7.1 HMD گلوبال HMD Global اندروید اندروید P اندروید 9

نوکیا 7.1 از نسخه خام اندروید استفاده می‌کند تا همچون برخی محصولات HMD، خودِ کاربر روی آنها نرم‌افزار نصب کند. مهمتر اینکه، مانند گوشی‌های پیکسل گوگل، ضمانت دو ساله وجود دارد که کاربر می‌تواند در این بازه زمانی مشخص شده، نوکیا 7.1 را به نسخه‌های جدید اندروید آپدیت کند و تا سه سال نیز امکان دریافت بسته‌های امنیتی فراهم شده است.

در ایالات متحده، نوکیا 7.1 با دو رنگ آبی و خاکستری و با قیمت 349 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت که می‌توان از سایت‌هایی همچون آمازون، Best Buy و B&H و از تاریخ 5 اکتبر، این دستگاه را پیش خرید کرد و متقاضیان این گوشی نیز از 28 اکتبر، نوکیا 7.1 را تحویل بگیرند. ضمن اینکه از تاریخ 4 نوامبر هم می‌توان این گوشی را در فروشگاه‌ها خریداری کرد.

نظر شما در مورد نوکیا 7.1 چیست؟ آیا آن را یک گوشی موفق می‌دانید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک -بگذارید.

اندروید P برای چهار گوشی نوکیا

نوکیا از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه عرضه آپدیت جدید اندروید برای محصولاتش، سرعتی عمل می‌کند. برای مثال، یک ماه و نیم پس از معرفی، نوکیا 7 پلاس اندروید P را دریافت کرد و حالا همزمان با معرفی نوکیا 7.1، لیستی منتشر شده که نشان می‌دهد در چه تاریخ‌هایی، کدام گوشی‌ها به آخرین نسخه اندروید بروزرسانی خواهند شد.

نوکیا نوکیا 7.1 HMD گلوبال HMD Global اندروید اندروید P اندروید 9

در ماه اکتبر، HMD گلوبال گزارش داد که هم نوکیا 6.1 و هم نوکیا 6.1 پلاس، آخرین ورژن اندروید را دریافت می‌کنند. دارندگان نوکیا 8 و نوکیا 8 سیروکو نیز باید تا ماه نوامبر برای بروزرسانی به اندروید P صبر کنند.

اگرچه نوکیا 7 پلاس به اندروید 9 آپدیت شده ولی ویژگی‌هایی مانند ظرفیت باتری تطبیقی، نور صفحه نمایش تطبیقی و حالت مزاحم نشوید، به زودی برای این دستگاه عرضه خواهد شد. به علاوه، قابلیت Digital Wellbeing که پیش از این انتظار می‌رفت در اندروید P مشاهده شود، برای نوکیا 7 پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت. در نهایت، از آن جایی که این گوشی از نسخه خام اندروید بهره می‌برد، کاربران می‌توانند از رابط کاربری مبتنی بر حرکات انگشتان دست خود استفاده کنند.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42963 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/13 تعداد مشاهده: 2101
سافت گذر