کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی تغییر صدای اعلانات در اندروید

اگر از صدای پیش‌فرض اعلانات در گوشی اندرویدی خود خسته شده‌اید و می‌خواهید به جای آن از صدای دیگری استفاده کنید، بهتر است این مقاله آموزشی را بخوانید. با سافت گذر همراه باشید.

اندروید واتس‌اپ فیسبوک فیسبوک مسنجر اپلیکیشن نرم‌افزار

تغییر صدای پیش‌فرض اعلانات اندروید

همه دستگاه‌های اندرویدی از یک صدای مشخص برای اعلانات استفاده می‌کنند مگر اینکه یک اپلیکیشن خودش صدای جداگانه‌ای داشته باشد. اگر می‌خواهید صدای اعلانات را تغییر دهید، به ترتیب زیر عمل کنید:

به تنظیمات اندروید بروید
روی گزینه صداها (Sound) کلیک کنید
آپشن صدای پیش‌فرض (Default notification sound) را انتخاب نمایید
لیستی از صداهای مختلف ظاهر خواهد شد. روی هر گزینه ضربه بزنید تا صدای آن را بشنوید و اگر راضی بودید، آن را برگزینید.

نکته: با توجه به نسخه اندروید و شرکت تولیدکننده گوشی، اسامی تنظیمات داده شده ممکن است با آنچه که ما گفتیم، کمی تفاوت داشته باشد.

برای مثال در گوگل پیکسل 3 که اندروید 9.0 دارد، شما ابتدا باید تنظیمات گوشی را اجرا نمایید و پس از انتخاب گزینه صداها، با کلیک روی آپشن پیشرفته (Advanced) از میان صداها یکی را برگزینید.

در اندروید 8.0 نیز روش تغییر صدای اعلانات متفاوت است. البته پیچیدگی تنظیمات با توجه به رابط کاربری که از آن بهره می‌برید بیشتر می‌شود. در تصاویر زیر می‌توانید مراحل مربوط به رابط کاربری EMUI شرکت هوآوی را شاهد باشید.

اندروید واتس‌اپ فیسبوک فیسبوک مسنجر اپلیکیشن نرم‌افزار

در گوشی قدیمی‌تر مانند ال‌جی جی 4 که اندروید 6.0 دارد، ابتدا تنظیمات و سپس صداها و اعلانات و در نهایت صدای زنگ را عوض کنید.

اندروید واتس‌اپ فیسبوک فیسبوک مسنجر اپلیکیشن نرم‌افزار

تغییر صدای اعلانات واتس‌اپ

اندروید واتس‌اپ فیسبوک فیسبوک مسنجر اپلیکیشن نرم‌افزار

نرم‌افزارهایی مانند فیسبوک و جیمیل معمولاً صدای اعلانات مخصوص به خود را دارند ولی اگر می‌خواهید آنها را تغییر دهید نیز می‌توانید. با توجه به تولیدکننده هر اپلیکیشن، تنظیمات مربوط به تغییر صدا نیز فرق می‌کند. برای انجام این عملیات در واتس‌اپ، می‌توانید به ترتیب زیر عمل کنید:

واتس‌اپ را اجرا کنید
روی سه نقطه کلیک کنید تا منو از سمت راست بالای صفحه باز شود
روی تنظیمات و سپس اعلانات ضربه بزنید
حالا لیستی از صداها ظاهر می‌شود که با انتخاب گزینه مربوطه، صدای اعلانات تغییر خواهد کرد.

تغییر صدای اعلانات مسنجر فیسبوک

اندروید واتس‌اپ فیسبوک فیسبوک مسنجر اپلیکیشن نرم‌افزار

اپلیکیشن پیام‌رسان مسنجر فیسبوک نیز دارای صدای اعلانات خودش می‌باشد که مطمئناً باعث سردرگمی می‌شود بنابراین بهترین کار این است که بلافاصله پس از نصب این برنامه، صداهای اعلاناتش را تغییر دهید. برای این کار، به ترتیب زیر عمل کنید:

روی منوی موجود در سمت راست کلیک کنید و یا روی عکس پروفایل ضربه بزنید
صدای اعلان موردنظر را برگزینید
آن را تأیید کنید

فیسبوک مسنجر دارای صداهای زیادی است ولی متأسفانه نمی‌توانید از میان صداهای شخصی خود یکی را برگزینید. در نسخه فیسبوک مسنجر لایت، هیچ راهی برای تغییر صدای اعلانات وجود ندارد و تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که مشخص کنید گوشی با و یا بدون چراغ LED بلرزد. این نکته را نیز اضافه کنیم که امکان مشخص نمودن اعلانات شخصی‌سازی شده برای چت‌های شخصی و یا گروهی وجود ندارد.

صداهای اعلانات شخصی خود را اضافه کنید

مطمئناً شما محدود به صداهای موجود در اعلانات گوشی‌های اندرویدی نیستید بلکه می‌توانید اعلانات مربوط به خود را بیفزایید. فقط کافی است گوشی اندرویدی را به یک رایانه وصل نمایید و فولدر مربوط به حافظه داخلی را باز کنید و به پوشه اعلانات (Notifications) بروید. اگر چنین فولدری وجود ندارد، آن را بسازید و سپس صداهای مورد نظر خود را به درون آن کپی نمایید. همچنین امکان استفاده از اپلیکیشن‌های دارای صداهای اعلانات مانند Zedge و Most Popular Ringtones Free نیز وجود دارد.

شما برای تغییر صداهای اعلانات در گوشی‌های اندرویدی از چه راهکاری بهره می‌برید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43119 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/26 تعداد مشاهده: 2015
سافت گذر