کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316247 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا حافظه های ابری امن هستند؟ چگونه امنیت آنها را بالا ببریم؟

هنوز هم بسیاری از افراد نسبت به حافظه‌های ابری، به خصوص در مورد امنیت آنها بدبین هستند. هر چه‌قدر احتمال هک کردن سرویس‌های حافظه‌های ابری زیاد است، به همان اندازه نیز شرکت‌های ارائه‌دهنده این سرویس‌ها می‌توانند به داده‌های مشترکان دسترسی داشته باشند. در این مقاله به برخی از بدگمانی‌ها در مورد حافظه‌های ابری می‌پردازیم و به شما نشان می‌دهیم که چگونه برای خود فضای امنیتی مناسبی به وجود آورید. با سافت گذر همراه باشید.

حافظه ابری گوگل دانلود آپلود

چگونه هنگام استفاده از حافظه‌های ابری امنیت خود را تأمین کنیم؟

1. حتماً شرایط استفاده از حافظه ابری مدنظر خود را بخوانید و از قبول داشتن آنها اطمینان حاصل نمایید.

2. حتماً توجه داشته باشید که آپلودها و دانلودهای شما رمزگذاری شده‌اند و اگر ممکن است، از سرویسی بهره ببرید که داده‌های شما را رمزگذاری و تعداد کسانی که می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند را محدود کند.

3. نرم‌افزارهای رمزگذاری مانند Boxcryptor و Spideroak به شما اجازه می‌دهند که داده‌هایتان پیش از آپلود شدن در حافظه ابری رمزگذاری شوند. همین اقدام برای تأمین امنیت کافی است.

4. هرگز داده‌هایی که دوست ندارید دیگران به آنها دسترسی داشته باشند را آپلود نکنید.

5. محتواهای خود را از طریق شبکه‌های وای‌فای عمومی آپلود نکنید.

6. از آپلود هرگونه محتوای غیرقانونی و بسیار حساس جدا خودداری کنید.

7. یک کلمه عبور قوی و مناسب انتخاب و هیچ‌وقت آن را فراموش نکنید.

8. داده‌های حساس خود را در حافظه‌های ابری مختلف ذخیره نمایید.

9. احتمال رخ دادن هر چیزی را بدهید و برای آن برنامه‌ریزی کنید.

10. هیچ‌گاه فکر نکنید که یک حافظه ابری حتماً و قطعاً امن است زیرا این احتمال وجود دارد خلاف آن واقع شود.

11. به عنوان آخرین نکته، سرویس حافظه ابری را برگزینید که از شهرت امنیتی خوبی برخوردار است.

شما به فایل پشتیبانی برای فایل‌های موجود در حافظه‌های ابری نیاز دارید

حافظه ابری گوگل دانلود آپلود

یکی از موضوعاتی که کمتر به آن پرداخته می‌شود، در نظر گرفتن پایداری داده‌ها است. همیشه این سؤال را بپرسید که اگر اتفاقی برای ارائه‌دهنده سرویس حافظه ابری رخ داد، داده‌های شما چه می‌شود؟ برای مثال، مدتی پیش وقتی حافظه ابری MegaUpload با مشکلی مواجه شد، داده‌های بسیاری از افراد حذف شدند. معمولاً سرویس‌های حافظه ابری مطرح، بقای داده‌ها را تضمین نمی‌کنند بنابراین شما باید احتمال وقوع هر اتفاقی را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل نمایید که اگر به حساب کاربری خود نیازی نداشتید و یا آن را غیرفعال نمودید، می‌توانید داده‌هایتان را پس بگیرید.

احتمالات موجود در صورت از دست دادن دسترسی به محتوای حافظه ابری را در نظر بگیرید

حتماً بدانید که چگونه می‌توانید حساب کاربری حافظه ابری خود را غیرفعال کنید. برای مثال، فرض کنید می‌خواهید برای یک سرویس، پولی بپردازید ولی فرآیند پرداخت با موفقیت به اتمام نرسید. در این صورت آیا داده‌هایتان از بین رفته‌اند یا هزینه‌های پرداختی به حساب شما باز می‌گردد؟ چه‌قدر زمان می‌برد تا داده‌های شما از دسترس خارج شوند؟

هیچ‌کس دوست ندارد که حریم شخصی‌اش توسط دیگران مختل گردد ولی به هر حال اگر تصمیم گرفتید که در حافظه ابری یک فایل بسیار حیاتی آپلود کنید، این احتمال را در نظر داشته باشید که در صورت از دست رفتن دسترسی به حساب کاربری، چه اتفاقی برای داده‌ها می‌افتد.

نکته: کاملاً بدیهی است ولی باید استفاده از حافظه ابری را گزینه ثانویه جهت بکاپ‌گیری از فایل‌ها بدانید و نه آپشن اصلی برای سیو کردن آنها.

هیچ‌گاه انتظار نداشته باشید که داده‌های آپلود شده در حافظه ابری در امنیت کامل به سر ببرند. در ضمن، حتماً به قوانین کشوری که حافظه ابری در آن ارائه می‌شود، آشنایی داشته باشید.

بدانید که دیگر چه کسانی به داده‌های شما دسترسی دارند؟

مهم‌ترین سؤالی که وجود دارد، این است: چه کسی به داده‌های شما دسترسی دارد؟ ممکن است پیش از آپلود فایل‌ها به حافظه ابری، آنها را رمزگذاری کرده باشید ولی اگر تبلیغ کننده در سرویس و یا کارمندان آن به داده‌هایتان دسترسی داشتند، تکلیف چیست؟

قانون اقدامات مربوط به اشتراک‌گذاری و محافظت از پشتیبانی گسترده که در سال 2013 تصویب شد، سبب می‌شود که حافظه‌های ابری در صورت نیاز دولت به داده‌های کاربران، آن‌ها را در اختیار او قرار دهند. این اتفاق را از هر نظر که بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که نقض کامل حریم شخصی کاربران است ولی به هر ترتیب اجرا می‌شود.

حافظه ابری گوگل دانلود آپلود

کاملاً مشخص است که کسی نمی‌تواند دسترسی به داده‌های شخصی خود را در حافظه‌های ابری یک امر همیشگی بدانید بنابراین همین اتفاق به شرکت‌های مختلف بهانه دست می‌دهد تا به اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشند و از نشان دادن آنها به عنوان حربه‌ای برای گرفتن تبلیغات و دریافت مبالغ هنگفت استفاده نمایند. حتی احتمال فروش داده‌های شما به شرکت‌های تبلیغ کننده نیز وجود دارد.

از رمزدار بودن داده‌ها در هر مرحله اطمینان حاصل کنید

نکته بعدی، در مورد رمزگذاری است. آیا داده‌های شما هنگام آپلود و دانلود شدن رمزگذاری شده‌اند؟ اگر حوصله خواندن شرایط استفاده از یک حافظه ابری را ندارید، یک فایل کم حجم را در آن سرویس ذخیره نمایید و سپس ببینید که آیا آدرس آن با HTTPS آغاز می‌شود یا خیر. حتی ممکن است شما بخواهید ببینید چه کسانی به اقدامات امنیتی انجام شده توسط شما تسلط دارند.

به خاطر داشته باشید که آژانس امنیت ملی به جیمیل دسترسی کامل دارد زیرا به سرورهای گوگل و مرکز داده‌های این کمپانی مسلط است.

اگر حافظه ابری مورد استفاده شما محتواها را هنگام آپلود یا دانلود رمزگذاری نمی‌کند، باید به دنبال سرویسی باشید که چنین کاری انجام می‌دهد.

سرویس‌های حافظه ابری مختلف را با هم مقایسه کنید

هنگام انتخاب یک سرویس حافظه ابری، مقایسه‌هایی انجام دهید. اصلاً نیازی نیست که برای بررسی یک حافظه ابری شخص باتجربه‌ای باشید زیرا فقط کافی است استانداردهای رایج را مشاهده کنید و ببینید بهترین سرویس کدام است. برای مثال، سیستم رمزگذاری 256 بیتی از شیوه 128 بیتی بهتر است. همچنین شما می‌توانید بررسی‌های تخصصی موجود در مورد هر حافظه ابری را مطالعه نمایید.

شما می‌توانید از سرویس‌های ارائه شده توسط کمپانی‌های امنیتی استفاده کنید. همچنین اطمینان حاصل نمایید که حتماً از داده‌هایتان چندین فایل پشتیبان تهیه شده باشد. به علاوه، روش تأیید دو مرحله‌ای نیز بسیار کارآمد است.

حافظه ابری گوگل دانلود آپلود

در نهایت اشاره کنیم که حافظه‌های ابری نیز همچون بسیاری از فعالیت‌های مبتنی بر اینترنت امنیت کافی ندارند بنابراین حتماً پیش از انتخاب سرویس مناسب، با آن آشنایی کامل داشته باشید و بدانید که در حال آپلود چه نوع محتوایی هستید. باز هم اشاره می‌کنیم که از رمزگذاری داده‌هایتان پیش از آپلود، فراموش نکنید.

شما از چه روش‌هایی برای بررسی سرویس‌های حافظه‌های ابری استفاده می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43134 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/28 تعداد مشاهده: 1530
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر