کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

بهترین قابلیت‌های موجود درiOS 12.1

کاربرانی که از گوشی‌های آیفون یا آی‌پد استفاده می‌کنند قادر خواهند بود که با رفتن به بخش تنظیمات و با ورود به بخش عمومی، گزینه به روزرسانی نرم افزاری را انتخاب کنند و از مزایای سیستم عامل جدید اپل یعنی iOS 12.1 استفاده کنند. دانلود و نصب این به روزرسانی ممکن است کمی زمان ببرد.

اولین قابلیت این سیستم عامل، فیس‌ تایم نام دارد که بر اساس آن 32 کاربر به صورت همزمان می‌توانند با همدیگر صحبت کنند و هیچ مشکلی هم به وجود نخواهد آمد. تمامی کاربرانی که از فیس تایم اسنفاده می‌کنند باید مجهز به iOS 12.1 باشند.
 
قابلیت بعدی آن است که در صورتی که این سیستم عامل را روی آیفون ایکس.اس، ایکس.اس ماکس و ایکس.آر نصب کنید، خواهید توانست که از دو سیم کارت روی گوشی خود بهره‌مند شوید. این کار از طریق یک سیم کارت فیزیکی و یک سیم کارت داخلی یا “eSIM” ممکن خواهد بود.

n00054633-b 

قابلیت بعد، شکلک‌ها یا ایموجی‌های جدیدی است که در این سیستم عامل وجود دارد و ارتباطات را جالب‌تر خواهد کرد.
حدود 70 ایموجی جدید به این سیستم عامل جدید اضافه شده است. یکی از مهم‌ترین خصوصیات جدید، قابلیت کنترل عمق فوری است. در آیفون‌های جدید می‌توان برای تصاویر در حالت پورتره از این قابلیت استفاده کرد و با فشار دادن دکمه “f”، میزان تیرگی پس‌زمینه را مشخص کرد.
 
قابلیت کنترل عمق فوری باعث می‌شود کاربر بتواند به ‌سادگی، پس‌زمینه‌ تصویر را تار کند. در طراحی جدید اپلیکیشن موزیک، جستجو میان آهنگ‌ها و پیدا کردن آهنگ‌های مورد علاقه راحت‌تر شده است و لیست پخش 100 آهنگ برتر دنیا به ‌صورت روزانه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43400 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ICTPRESS تاریخ خبر: 1397/08/23 تعداد مشاهده: 1624
کلید واژه ها: ,
سافت گذر