کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آمارهایی جذاب برای برنامه‌نویسان

در این مطلب تصمیم داریم نگاهی داشته باشیم به اوضاع این روزهای زبان‌های برنامه‌نویسی و اینکه کدام زبان‌ها امروز بیشترین محبوبیت را دارند و کدام زبان‌ها با بیشترین سرعت درحال فراگیر شدن هستند. در این مطلب از منابع متفاوت آماری استفاده شده است اما منبع اصلی ما خود گیت‌هاب است که نزد برنامه نویسان و توسعه دهندگان ارزش و اعتبار بالایی دارد.
مهمترین پروژه‌های منبع باز

معیار برای انتخاب این قسمت میزان مشارکت برنامه نویسان است و بر این اساس مانند قبل VS Code، React و Tensorflow در صدر جدول قرار دارند.


پروژه‌های منبع‌‌بازی که به سرعت در حال رشد هستند

به طور کلی پروژه‌های مربوط به یادگیری ماشینی، بازی، چاپ سه‌بعدی، خانه‌های هوشمند، برنامه‌نویسی علمی و تحلیل داده از ترندهای منبع باز هستند که با سرعت بالایی درحال رشد کردن هستند.


پروژه‌های منبع باز جدید و جذاب

امسال شاهد منبع‌باز شدن خیلی از پروژه‌ها از یادگیری ماشینی گرفته تا بازی‌ها بودیم، اما این پروژه‌ها سرعت رشد زیادی نداشتند و یا در صدر محبوبیت قرار ندارند اما پروژه‌های جذابی هستند و احتمال می‌رود که به سرعت رشد کنند.


سازمان‌هایی که بیشترین کمک را به پروژه‌های منبع‌باز کرده‌اند

توسعه پروژه‌های منبع‌باز معمولا توسط برنامه‌نویسان داوطلب و یا حقوق بگیر انجام می‌شود و بیشترین کمک را هم سازمان‌هایی می‌کنند که این افراد را به استخدام در می‌آورند. از بهترین این سازمان‌ها می‌شود به مایکروسافت، گوگل، رد هت، اینتل و چندین دانشگاه مثل MIT اشاره کرد. برای مثال مایکروسافت 7700 پروژه منبع‌باز دارد.


داغ‌ترین موضوعات

میلیون‌ها پروژه امسال انجام شده است که به هزاران موضوع مختلف مربوط بوده‌اند و مهمترین این موضوع‌ها به ترتیب زیر است.


موضوعاتی که بیشترین سرعت رشد را دارند

یادگیری ماشینی و React از مهمترین ترندهای گیت‌هاب در این زمینه هستند. مفهوم ارزهای رمزپایه هم که به تازگی ترند شده است به سرعت درحال پیشرفت است و جایگاه قابل توجهی را به خود اختصاص داده است که در ادامه می‌بینید.


.          زبان‌ها

مهمترین زبان‌های برنامه نویسی در چهار سال گذشته

در چهارسال گذشته زبان‌های برنامه‌نویسی تغیرات فراوانی داشته‌اند، بسیاری از آنها مورد توجه قرار گرفته‌اند و بسیاری از آنها هم فراموش شده‌اند اما نکته جالب توجه این است که جاوا اسکریپت و جاوا همواره جایگاه اول و دوم را داشته‌اند و محبوبترین زبان برنامه نویسی محسوب می‌شوند.

از تغییرات محسوس باید به TypeScript اشاره کنیم که از رتبه 10 در سال گذشته به رتبه 7 امسال رسیده است.


زبان‌هایی که به سرعت درحال رشد هستند

بعضی زبان‌های برنامه نویسی به سرعت درحال رشد هستند. زبان‌هایی مثل Kotlin بیش از دو و نیم برابر رشد کرده‌اند که نشان می‌دهد پتانسیل بسیار زیادی دارند. در این میان حضور PowerShell آن هم در جایگاه چهارم بسیار مورد توجه است.


بیشترین ایموجی استفاده شده

برنامه نویسان در فروم‌های مختلفی با یکدیگر صحبت می‌کنند و درباره پروژه‌های متفاوتی بحث می‌کنند و گاهی کلمات جوابگو نیست و به ایموجی‌ها روی می‌آورند در این میان هم آمار جالبی وجد دارد که در ادامه می‌بینید.


کشورهایی که بیشترین چت را دارند

توسعه‌دهندگان جمهوری چک بیشترین گفت‌وگو در باره پروژه‌های منبع باز در فضای عمومی را دارند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43453 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/08/28 تعداد مشاهده: 1733
کلید واژه ها: ,
سافت گذر