کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ال جی Gram 17 رونمایی شد؛ نمایشگر ۱۷ اینچی با وزن ۱.۳ کیلوگرم

شرکت ال جی از لپ‌تاپ ۱۷ اینچی «گرم ۱۷» خود با بدنه‌ای بسیار باریک و وزنی اندک رونمایی کرد.
ال جی Gram 17 رونمایی شد؛ نمایشگر ۱۷ اینچی با وزن ۱.۳ کیلوگرم
لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی به دلیل اندازه‌ی بزرگ و قابل‌حمل نبودنشان، نزد افرادی که مرتب در حال جا‌به‌جایی هستند محبوبیت چندانی ندارند. این دستگاه‌ها درحقیقت بیشتر برای جایگزینی با دسکتاپ‌ها به‌کار می‌روند و همین امر باعث شده که برای افزایش قدرت لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی، بدنه‌ی بزرگ‌تری برای آن‌ها درنظر گرفته شود. با این‌حال، هر‌ازگاهی شاهد عرضه‌ی لپ‌تاپ‌هایی ۱۷ اینچی هستیم که سعی کرده‌اند امکان جابه‌جایی آسان را برای کاربران فراهم کنند. مدل جدید لپ‌تاپ گرم ال جی نمونه‌ای از این دستگاه‌ها است که این هفته روانه بازار می‌شود.

لپ‌تاپ گرم ۱۷ ال جی دارای صفحه‌نمایشی ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۶۰۰ بوده و با بدنه‌ای به رنگ نقره‌ای تیره از جنس آلیاژ کربن و منیزیوم عرضه می‌شود که تنها ۱۷.۸ میلی‌متر ضخامت دارد. این ضخامت گرم ۱۷ را حتی از اکثر لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی مثل ‌ذن بوک پرو ۱۵ اینچی ایسوس باریک‌تر می‌کند. درعین‌حال، این نوت‌بوک وزنی ۱.۳۳ کیلوگرمی دارد که آن‌را هم‌رده‌ی رایانه‌های قابل‌حمل ۱۳ اینچی قرار می‌دهد. درنتیجه، علی‌رغم این‌که Gram 17 از صفحه‌نمایشی بزرگ بهره می‌برد، می‌توان آن را یک لپ‌تاپ قابل‌حمل به شمار آورد.

lg gram 17 / ال جی گرم 17
با نگاهی به درون لپ‌تاپ بی‌نظیر گرم ۱۷ ال جی به پردازنده‌ی چهار‌هسته‌ای Core i7-8565U اینتل از سری Whiskey Lake-U می‌رسیم که پردازنده‌ی گرافیکی UHD 620 iGPU این شرکت آن را همراهی می‌کند. گرم ۱۷ همچنین از ۱۶ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۲۴۰۰ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی حالت جامد یا SSD استفاده می‌کند. برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی، گرم ۱۷ از پردازنده‌ی گرافیکی مجزا بی‌بهره است که باعث ناامیدی گیمرها و افراد شیفته‌ی عملکرد قوی می‌شود. با این‌حال، این ویژگی، لپ‌تاپ جدید ال جی را بسیار سبک‌تر کرده و ضمن کاهش مصرف انرژی، آن را به گزینه‌ی مناسبی برای افرادی که زیاد جابه‌جا می شوند تبدیل می‌کند.


lg gram 17 / ال جی گرم 17
ال جی امکانات ارتباطی کاملی را برای گرم ۱۷ درنظر گرفته و آن را به فناوری وای‌فای 802.11ac به همراه ماژول بلوتوث، سه درگاه USB 3.0 نوع A و یک درگاه USB نوع C مجهز کرده است. از این درگاه می‌توان برای شارژ دستگاه هم استفاده کرد، هرچند کانکتور مجزایی برای برق نیز وجود دارد. از دیگر مشخصات ارتباطی گرم ۱۷ می‌توان به یک خروجی HDMI، اسلات میکرو SD و جک هدست TRRS اشاره کرد. این لپ‌تاپ همچنین دارای یک وب‌کم مجهز به حسگر IR (اینفرارد) برای ویندوز هلو و حسگر اثرانگشت است که دو روش مجزا برای احراز هویت بیومتریک را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مشخصات لپ‌تاپ گرم 17 ال جی
اندازه صفحه 17.3
رزولوشن 2560×1600
طیف رنگ 100% sRGB
پردازنده Core i7-8565U (4C/8T, 8MB, 1.8/4.6 GHz)
گرافیک UHD Graphics 620 (24 EUs)
رم 16 GB DDR4-2400 (onboard)
حافظه 512 GB SATA SSD
ارتباطات I802.11ac (2x2) Wi-Fi + Bluetooth
USB 3 3
USB_C 1
اسلات میکرو SD دارد
دوربین Webcam with IR sensors
اثرانگشت دارد
امکانات صوتی Microphone, stereo speakers, TRRS audio jack
باتری 4-cell, up to 19.5 hours
ابعاد 38.1x26.67x1.788
وزن 1.33 kilograms
قیمت از 1699 دلار


یکی از ویژگی‌های کلیدی لپ‌تاپ گرم جدید ال جی، بهره‌مندی آن از یک باتری با ظرفیت بالاست. مدل‌های ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی معمولاً با هر بار شارژ می‌توانند تا ۲۲ ساعت دوام بیاورند. ال جی ظرفیت باتری این دستگاه را ذکر نکرده است، ولی اعلام کرده که کاربران می‌توانند با هر بار شارژ تا ۱۹.۵ ساعت از گرم ۱۷ استفاده کنند.

lg gram 17 / ال جی گرم 17
lg gram 17 / ال جی گرم 17
لپ‌تاپ LG Gram 17 هم‌اکنون با قیمت ۱۶.۹۹ دلار قابل تهیه است که برای دستگاهی با وزنی معادل یک نوت‌بوک ۱۳ اینچی ولی صفحه‌نمایشی ۱۷ اینچی نسبتاً مناسب است.

lg gram 17 / ال جی گرم 17
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43639 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/09/17 تعداد مشاهده: 1776
اخبار مرتبط
سافت گذر