کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی A8s با دوربین جلو درون صفحه نمایش مشاهده شد

به گزارش سافت گذر، ایام کریسمس در کشورهای اروپایی آغاز شده و بسیاری از برندها برای در دست گرفتن بازار در اواخر سال میلادی دست‌به‌کار شده‌اند. پس از اینکه آنر از گوشی View 20 به عنوان نخستین موبایل دارای دوربین جلو در نمایشگر رونمایی کرد، حالا سامسونگ نیز چند ساعت بعد گلکسی A8s را با همین قابلیت به صورت رسمی معرفی نمود.

سامسونگ گلکسی گلکسی اس 10 گلکسی A8s اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش دوربین جلو درون صفحه‌نمایش

سامسونگ برنامه دارد تا تکنولوژی‌های جدید را پیش از استفاده در دستگاه‌های میان‌رده قرار دهد که جدیدترین نتیجه این تاکتیک، گلکسی A8s می‌باشد. این دستگاه دارای دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی درون صفحه نمایش است که در گوشه بالای نمایشگر 6.4 اینچی، سنسور دوربین قرار دارد.

کمپانی کره‌ای این نوع صفحه نمایش را Infinity-O با 91.56 درصد استایل می‌نامد. در پشت گلکسی A8s، ما می‌توانیم سخت‌افزار اکثر گوشی‌های میان‌رده مانند اسنپدراگون 710، 6 یا 8 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا را شاهد باشیم. ضمن اینکه دوربین اصلی سه‌گانه هم مانند گلکسی اِی 7 به چشم می‌خورد.

سامسونگ گلکسی گلکسی اس 10 گلکسی A8s اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش دوربین جلو درون صفحه‌نمایش

حالا سؤالی که مطرح می‌شود؛ آیا ناچ جای خود را به حفره درون صفحه نمایش می‌دهد؟

پس از اینکه در سال جاری میلادی گوشی‌ها به صورت پشت سر هم با ناچ درون صفحه نمایش معرفی شدند، به نظر می‌رسد باید 2019 را سال حفره درون نمایشگرها بدانیم زیرا پس از هوآوی Nova 4 و آنر View 20، گلکسی A8s سومین دستگاهی است که از دوربین جلو درون صفحه نمایش استفاده می‌کند.

البته این مسئله بی‌پاسخ می‌ماند که محصول کدام برند بالأخره زودتر وارد بازار می‌شود. سامسونگ هنوز تاریخ دقیقی اعلام نکرده و Nova 4 نیز به نظر نمی‌رسد زودتر از 17 دسامبر در چین در دسترس قرار گیرد، همچنین مشخص نیست آیا View 20 در 26 دسامبر معرفی می‌گردد یا خیر.

سامسونگ گلکسی گلکسی اس 10 گلکسی A8s اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش دوربین جلو درون صفحه‌نمایش

از شایعات بر می‌آید که پرچمدار آتی سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 که سال آینده معرفی می‌شود، دارای صفحه نمایش Infinity-O با دوربین سلفی درون نمایشگر خواهد بود که در کنار اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش، به وسیله این دو تکنولوژی، امنیت دستگاه تأمین خواهد شد.

شما درباره استراتژی سامسونگ مبنی بر استفاده از امکانات جدید در محصولات میان‌رده پیش از پرچمدارها چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43670 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/20 تعداد مشاهده: 2186
سافت گذر