کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با عجیب‌ترین گوشی تاریخ آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، در سالیان اخیر، بازار گوشی‌های هوشمند به خاطر یکنواختی در ظاهر، بسیار خسته‌کننده شده ولی امسال قرار است از دستگاه‌های تاشو رونمایی گردد تا شاهد نوآوری در این حوزه باشیم. اما در حالی که منتظر معرفی گوشی تاشو هستیم، می‌توانیم هم‌اکنون عجیب‌ترین موبایل دنیا که Zanco S-Pen نام دارد را نیز مشاهده نماییم. این دستگاه ویژگی‌های یک گوشی، قلم استایلوس، ضبط کننده صدا، لیزر و دوربین را ترکیب کرده است.

Zanco S-Pen گوشی موبایل

تولید گوشی به صورت دسته‌جمعی

Zanco S-Pen گوشی موبایل

به نظر می‌رسد با همکاری سایت سرمایه‌گذاری جمعی به نام Kickstarter، گوشی Zanco S-Pen ساخته شده است. جالب اینکه تنها چند ساعت طول کشید تا 67735 دلار جمع و تولید این گوشی آغاز شود. قیمت این دستگاه 49 دلار تخمین زده شده و از ماه آوریل نیز به دست متقاضیان می‌رسد.

Zanco S-Pen؛ گوشی اصلی یا گوشی فرعی؟

Zanco S-Pen گوشی موبایل

وقتی برای اولین بار Zanco S-Pen را نگه می دارید، سعی کنید نخندید زیرا این دستگاه ظاهر یک قلم با کیبورد را دارد که در آن ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند نیز به چشم می‌خورد بنابراین می‌توانید در این دستگاه سیمکارت، مموری کارت، پورت میکرو USB و حتی جک هدفون 3.5 میلی‌متری ببینید. ضمن اینکه یک نمایشگر بسیار کوچک نیز در Zanco S-Pen مشاهده می‌شود.

این گوشی، علی رغم اندازه کوچکی که دارد، از دوربین باکیفیتی بهره می‌برد. وزن آن بسیار سبک بوده و از جنس پلاستیک می‌باشد. گویا بدنه آن هم در مقابل افتادن از ارتفاعات کم مقاوم است.

Zanco S-Pen گوشی موبایل

البته این را اضافه کنیم که با تصمیم سازنده، امکان استفاده از Zanco S-Pen به عنوان گوشی اصلی وجود ندارد بلکه با اتصال بلوتوث می‌توانید آن را به موبایل اصلی خود وصل و به جای یک افزونه یا گوشی ثانویه از آن بهره ببرید.

انتظار کارایی زیاد را نداشته باشید

Zanco S-Pen گوشی موبایل

شما می‌توانید با قرار دادن یک سیمکارت یا با خودِ Zanco S-Pen تماس بگیرید و یا با وصل کردن با استفاده از بلوتوث به گوشی اصلی، از طریق آن تماس‌های خود را برقرار کنید. کیفیت صدا به‌گونه‌ای است که امکان انتخاب این گوشی کوچک به عنوان دستگاه اصلی وجود دارد. برای لذت کارایی بیشتر، قابلیت تغییر صدا نیز در این گوشی به چشم می‌خورد. همچنین می‌توانیم با Zanco S-Pen پیامک نیز ارسال کنیم ولی کیبورد قدیمی آن زیاد باب میل کاربران سال 2019 نخواهد بود.

به علاوه، بر خلاف اندازه کوچک، این دستگاه چند ویژگی دیگر نیز دارد. امکان نصب اپلیکیشن‌های اضافه در Zanco S-Pen وجود فراهم نیست، یک لنز در جلو و یک لنز در عقب به عنوان دوربین سلفی و دوربین اصلی به چشم می‌خورد، به خاطر رزولوشن VGA، کیفیت تصاویر زیاد بالا نخواهد بود و در نهایت امکان ذخیره ویدیوها و تصاویر با نصب کارت حافظه فراهم است.

Zanco S-Pen گوشی موبایل

همان‌طور که نام این دستگاه نشان می‌دهد، می‌توانیم از Zanco S-Pen به عنوان قلم استایلوس نیز بهره ببریم. به خاطر دو میکروفون کوچک، امکان بهره‌گیری از این دستگاه به جای ضبط کننده صدا، رادیو FM و کنترل از راه برای گرفتن تصاویر وجود دارد.

در نهایت اشاره کنیم که Zanco S-Pen دارای باتری 400 میلی‌آمپری است که سبب خواهد شد تا شش روز دوام بیاورد. البته اگر این دستگاه به گوشی اصلی شما تبدیل شد، مطمئناً عمر باتری آن به 2 تا 3 روز کاهش خواهد یافت.

Zanco S-Pen؛ ابزارک یا گوشی؟

بستگی به خودِ شما دارد که چه انتظاری از Zanco S-Pen دارید زیرا هم می‌توانید از این دستگاه به عنوان گوشی اصلی استفاده کنید و هم گوشی ثانویه. البته ممکن است به عقیده برخی‌ها، Zanco S-Pen کارایی کمی داشته باشد ولی قیمت پایین آن افراد را برای خرید آن وسوسه می‌کند.

Zanco S-Pen گوشی موبایل

شما در مورد Zanco S-Pen چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43994 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/10/28 تعداد مشاهده: 2746
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر