کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9159 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی آیفون‌های 2019 برای رقابت با پرچمداران هوآوی و سامسونگ

به گزارش سافت گذر، جدیدترین شایعات دال بر این هستند که گوشی‌های جدید اپل یک لنز دیگر در دوربین اصلی خواهند داشت تا با پرچمداران هوآوی یعنی خانواده P30 و سامسونگ یعنی خانواده S10 رقابت کنند.

اپل آیفون هوآوی میت سامسونگ گلکسی

لازم به ذکر است که هوآوی P20 Pro و Mate 20 Pro دارای زوم اپتیکال سه برابری هستند و خانواده گلکسی S10 نیز از دوربین زاویه فوق گسترده بهره می‌برند؛ ویژگی‌هایی که هیچ‌کدامشان در پرچمداران فعلی اپل مشاهده نمی‌شوند.

یکی از وبلاگ‌های موثق ژاپنی در زمینه فاش کردن اطلاعات آیفون‌های آتی مدعی شده دوربین اصلی گوشی‌های بعدی اپل سه‌گانه خواهند بود. این ادعا با اخبار و تصاویر منتشر شده در ماه ژانویه کاملاً هماهنگ هستند.

همان‌طور که می‌بینید، رندرها حاکی از آنند که آیفون‌های 2019 مجهز به دوربین عقب سه‌گانه با یک فلاش LED جای گرفته در فضای مربعی شکل هستند؛ ماژولی که هوآوی با مدل میت 20 پرو آن را معرفی کرد. لازم به ذکر است که آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس دارای دوربین اصلی عمودی هستند و بهره‌گیری از ماژول این‌چنینی کاملاً محتمل به نظر می‌رسد.

بر اساس ادعاهای مختلف، دوربین اصلی سه‌گانه به ضبط تصاویر پرتره، تشخیص لبه اشیا و گرفتن تصاویر لایو به مدت شش ثانیه کمک خواهد کرد.

اپل آیفون هوآوی میت سامسونگ گلکسی

البته هنوز کسی نمی‌داند که آیا اپل همچون هوآوی و سامسونگ از زوم اپتیکی یا لنز زاویه گسترده در محصولات بعدی‌اش استفاده می‌کند یا خیر.

کاربران انتظار دارند اپل از گوشی‌های خود مانند هر سال در ماه سپتامبر رونمایی کند ولی پیش از آن بد نیست نسخه 13 iOS در کنفرانس WWDC که در ماه ژوئن برگزار می‌شود، معرفی گردد.


منبع: t3.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44413 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/02 تعداد مشاهده: 3333
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر