کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جدیدترین اخبار پیرامون سیستم عامل هوآوی

به گزارش سافت گذر، پس از تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی، این شرکت دیگر نمی‌تواند از سیستم عامل اندروید استفاده کند بنابراین باید پلتفرم جدیدی روی محصولات خود قرار دهد. حالا اگرچه هوآوی خبر داده که سیستم عامل جایگزین اندروید را در 1 میلیون گوشی نصب کرده و در اختیار کاربران قرار داده تا نظرات آنها را جویا شود، اما اخبار جدیدی به گوش می‌رسد.

HongMeng سیستم عامل هوآوی

آزمایش یک سیستم عامل از روسیه

آخرین اخبار حاکی از آن است که هوآوی نیم نگاهی به سیستم منبع باز مبتنی بر Sailfish از کشور روسیه دارد.

منابع خبری ناشناخته در این زمینه مدعی شده‌اند که گو پینگ، نائب رئیس هوآوی با کنستانتین نوسکوف، وزیر توسعه دیجیتال روسیه در مورد استفاده از سیستم عامل مذکور، مذاکراتی داشته است. این پلتفرم توسط یک شرکت روسی و یک تاجر طراحی شده است. منبع خبری دیگر از چین هم ادعا دارد که هوآوی در حال حاضر تعدادی گوشی را با این پلتفرم آزمایش کرده است. همچنین به گوش می‌رسد که امکان دارد کمپانی چینی برخی دستگاه‌ها، تراشه‌ها و نرم‌افزارهایش را در روسیه تولید کند.

Sailfish در واقع نسلی از سیستم عامل MeeGo مبتنی بر حرکات موجود در گوشی نوکیا ان 9 (N9) می‌باشد که علی‌رغم محبوبیت این دستگاه در سال 2011، مدیرعامل وقت نوکیا تصمیم گرفت این شرکت فنلاندی را به مایکروسافت واگذار کند که در نهایت پلتفرم آن به ویندوز فون تغییر کرد. همین سبب شد تا MeeGo در آینده توسط نوکیا توسعه داده شود و Sailfish به وجود بیاید.

درخواست هوآوی برای تأیید سیستم عامل HongMeng در کشورها

هوآوی قصد دارد در ماه اکتبر، اولین گوشی‌های دارای سیستم عامل جدید خود را عرضه کند. این برند چینی همچنین در حال جمع کردن تأییدیه برای نام HongMeng در برخی کشورهاست.

آخرین سند از اداره حقوق معنوی جهانی نشان می‌دهد که هوآوی برای تأیید نام این پلتفرم تا کنون در کشورهایی نظیر اتریش، کانادا، کامبوج، اعضای اتحادیه اروپا، اندونزی، هند، مکزیک، اسپانیا، سوئد و تایلند درخواست ارائه کرده است.

ماه گذشته اداره حقوق معنوی چین HongMeng را تأیید کرد و مشخص شد که برای گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها به کار خواهد رفت.

ساخت سیستم عامل جدید اصلاً کار آسانی نیست و رقابت با اندروید و iOS بسیار سخت خواهد بود به همین دلیل هوآوی می‌خواهد از Aptoide که 900 هزار اپلیکیشن در خود دارد، به عنوان اپ‌استور بهره ببرد.

به علاوه، این کمپانی چینی نرم‌افزار App Gallery خودش را هم دارد که البته برای ماندن در بازار رقابتی اپلیکیشن‌ها، باید بتواند کاربران را جذب کند.

نام، آزمایش‌های در حال اجرا و تاریخ معرفی سیستم عامل هوآوی

علی‌رغم اینکه هوآوی سال‌هاست در حال تولید سیستم عامل می‌باشد، ولی بعید است به این زودی‌ها پلتفرم آماده شود به همین دلیل مسئولین این شرکت تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نمی‌کنند هرچند در این بین اخبار و شایعات همچنان به گوش می‌رسند.

به نظر بسیاری از افراد، HongMeng تنها نشان تجاری سیستم عامل هوآوی خواهد بود و نه اسم آن ولی همان‌طور که اعلام کردیم، این اسم تا کنون برای دریافت تأییدیه، وارد چند کشور شده است.

سیستم عاملی سریع‌تر از اندروید؟؟؟

خبر می‌رسد که هوآوی سیستم عامل خود را با نصب در برخی گوشی‌ها، به مهندسان اوپو، ویوو و کارشناسان خودش نیز داده تا اشکالات آن را بررسی کنند.

HongMeng سیستم عامل هوآوی

جدیدترین اخبار دال بر این هستند که HongMeng حدود 60 درصد از اندروید سرعت بیشتری دارد ولی هنوز مشخص نیست به طور کلی، این پلتفرم چه وضعیتی دارد.

تاریخ معرفی: شاید اکتبر

علی‌رغم طفره رفتن مسئولان هوآوی از اعلام تاریخ رسمی عرضه سیستم عامل، یکی از کارشناسان چینی معتقد است این پلتفرم در ماه اکتبر، در گوشی‌های معمولی و در همین کشور آزمایش خواهد شد زیرا HongMeng هنوز برای دستگاه‌های پیشرفته آماده نیست.

اگر این خبر درست باشد، نمی‌دانیم وضعیت گوشی میت 30 چه خواهد شد ولی حدس می‌زنیم این دستگاه ابتدا در چین با HongMeng آزمایش شود و در سایر کشورها، پلتفرم دیگری داشته باشد.

به هر حال، اگرچه آینده هوآوی در هاله‌ای از ابهام است ولی انتظار می‌رود این شرکت 200 میلیون گوشی را به فروش برساند. همین‌طور احتمال دارد 225 میلیون دستگاه فروخته شود هرچند آمارهای فعلی بر خلاف این حدس و گمان‌ها‌ست.


منابع: phonearena.com و gsmarena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44813 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/03/24 تعداد مشاهده: 3424
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر