کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316112 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چند ویژگی جدید در نسخه بتا مایکروسافت لانچر 5.7

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز نسخه بتا ورژن 5.7 لانچر خود را در اختیار کاربران آزمایشی ویژگی‌ها قرار داد که مهمترین قابلیت اضافه شده، ظاهر جدید کورتانا می‌باشد.

مایکروسافت لانچر مایکروسافت لانچر کورتانا

به نظر می‌رسد این دستیار هوشمند ظاهر جدیدی دریافت کرده تا رسالت اصلی آن یعنی مکالمه کاربر با کورتانا بیشتر به چشم بیاید. به علاوه، این شکل تازه دستیار صوتی مایکروسافت شبیه اقدامی است که پیش از این در ویندوز 10 هم دیده بودیم. البته ظاهر جدید کورتانا فعلاً در ایالات متحده و انگلیس قابل مشاهده است.

سایر ویژگی‌های اضافه شده به مایکروسافت لانچر عبارتند از تغییراتی در بخش فید (Feed). بر این اساس، تب‌ها که تا امروز در بالا قرار داشتند و از طریق شیوه‌های ناوبری لمسی به آنها دسترسی داشتیم، حالا به پایین منتقل شده‌اند بنابراین کاربران برای سوئیچ شدن میان آنها باید روی هر قسمت ضربه بزنند. این شیوه طراحی شبیه تغییرات ایجاد شده در نرم‌افزارهای Phone و Files گوگل است.

همچنین گفته می‌شود که وقتی آیکون‌ها را در هوم اسکرین می‌کشید، تغییراتی خواهید دید. لازم به ذکر است که پس از بروزرسانی، آیکون‌ها کوچک‌تر شده‌اند و به نظر می‌رسد از طریق تنظیمات هم نتوانیم آنها را به شکل اول خود برگردانیم.

طبیعتاً این مشکلات در نسخه بتا هر اپلیکیشنی دیده می‌شود بنابراین چنان‌چه نمی‌خواهید با آنها دست و پنجه نرم کنید، می‌توانید ورژن بتا مایکروسافت لانچر را لغو نصب نمایید.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45008 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/05/03 تعداد مشاهده: 2304
سافت گذر