کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

iOS و iPadOS 13.1 و tvOS 13 رسماً منتشر شدند

به گزارش سافت گذر، پس از گذشت یک هفته از عرضه iOS 13، اپل امروز ورژن 13.1 این سیستم عامل را منتشر کرد. در این نسخه، ویژگی‌هایی نظیر اشتراک‌گذاری ETA، همگام‌سازی میانبرها، نشانگر کاهش و افزایش صدا و . . . وجود دارد.

iOS iPadOS tvOS اپل سیستم عامل اپل

یک ویژگی دیگر، قابلیت اشتراک‌گذاری صداست که با iOS 13 به همگان معرفی شد ولی حالا با تمامی هدفون‌های Beats که از چیپ‌ست‌های H1 و W1 استفاده می‌کنند هماهنگ شده است. به علاوه، آیکون‌های Homekit هم تغییر کرده‌اند، گزینه‌های بیشتری به قسمت Reading Goals فایل‌های PDF آمده‌اند و تغییراتی هم برای بخش بریدن و چسباندن عرضه شده‌اند. ضمن اینکه از نظر عملکرد و سرعت نیز این سیستم عامل بهبود یافته است.

در کنار iOS 13.1، سیستم عامل iPadOS 13.1 که نمونه‌ای بازطراحی شده از پلتفرم iOS می‌باشد و برای آیپدها طراحی شده، در دسترس قرار گرفت.

در این سیستم عامل، تغییراتی همچون آیکون‌های کوچک‌تر در هوم اسکرین مشاهده می‌شود تا کاربران بتوانند نرم‌افزارهای بیشتری در صفحه اصلی آیپدهای خود قرار دهند. ضمن اینکه امکان قرار دادن ویجت Today هم به وجود آمده است. دو قابلیت Split View و Slide Over نیز حالا می‌توانند چندین پنجره از یک اپلیکیشن را نشان دهند و این فرصت فراهم شده تا در ویژگی دوم، میان نرم‌افزارهای متعدد سوئیچ شوید.

iOS iPadOS tvOS اپل سیستم عامل اپل

لازم به ذکر است که چنان‌چه با قلم روی نمایشگر آیپد ضربه زدید، قابلیتی به نام Markup را دریافت خواهید کرد که از آن می‌تواند در سایت‌ها، اسکرین‌شات‌ها، ایمیل‌ها و . . . بهره ببرید. در iPadOS 13.1 بیش از 30 میانبر جدید برای کیبوردها وجود دارد. به علاوه، وقتی با مرورگر سافاری وبگردی می‌کنید، نسخه دسکتاپی سایت‌ها را می‌بینید. ضمناً، یک صفحه کلید شناور با قابلیت تایپ حرکتی اضافه شده است و شما از این پس می‌توانید فونت‌های جدیدی در سیستم نصب کرده و از آنها بهره ببرید.

iOS iPadOS tvOS اپل سیستم عامل اپل

علاوه بر دو سیستم عامل بالا، tvOS 13 هم امروز منتشر شده که ظاهر هوم اسکرین در آن تغییر کرده است. بر این اساس، چندین کاربر می‌توانند همزمان از آن استفاده نمایند و رابط کاربری مخصوص به خود را طراحی کنند و لیست برنامه‌های پیشنهادی اختصاصی را ببینند. برای تغییر کاربری که در حال استفاده از تلویزیون است، فقط باید از مرکز کنترل جدید و بازطراحی شده بهره ببرید که در آن ویجت‌های مربوط به برنامه‌های در حال پخش، دکمه‌های ایرپلی و گزینه خواب هم وجود دارد. به علاوه، قابلیت PiP یا تصویر در تصویر نیز به کار رفته تا همزمانی که با یک اپلیکیشن کار می‌کنید، سریال یا فیلم مورد علاقه‌تان را هم مشاهده نمایید. شما از این پس قادر خواهید بود در tvOS 13 وارد حساب کاربری اپل آرکید خود شوید و از تصاویر محافظ نمایشگر استفاده کنید.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45388 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/07/03 تعداد مشاهده: 2422
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر