کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تمیز کردن لباس‌ها بدون نیاز به شستشو با محصول جدید سامسونگ

به گزارش سافت گذر، سامسونگ در نمایشگاه CES امسال چند لوازم خانگی را معرفی کرد که از آن جمله می‌توانیم به AirDresser اشاره کنیم. این دستگاه که قرار است از امروز در کشورهای مختلفی به فروش برسد، ویژگی‌هایی بسیار زیادی دارد.

سامسونگ AirDresser ماشین لباسشویی سامسونگ AirDresser

AirDresser این اجازه را به افراد می‌دهد تا بدون نیاز به شست‌وشوی لباس‌ها، آنها را تمیز کنند. سامسونگ توضیح می‌دهد که انجام این کار با لرزاندن پوشاک جهت خارج کردن گرد و غبار موجود در آنها آغاز می‌شود و این مرحله Jet Air یا Air Hangers نام دارد. سپس تکنولوژی JetSteam فعالیت خود را شروع می‌کند تا تمامی ویروس‌ها، باکتری‌ها و . . . از بین بروند. سامسونگ مدعی شده این دستگاه لباس‌ها را از 99.9 درصد انواع ویروس‌ها از جمله آنفولانزا، کورونا و . . . ، 100 درصد حشرات ریز، 99 درصد بوهای نامطبوع و 99 درصد مواد مضر پاک می‌کند.

به منظور جلوگیری از آب رفتن و کوچک شدن لباس‌ها، سامسونگ سعی کرده از فناوری Heatpump Drying بهره گیرد تا پوشاک با حرارت کم خشک شوند. به علاوه، برای محافظت از بافت، ترکیبی از بخار و هوا به کار می‌رود. نکته جالب اینکه AirDresser رطوبت هوای اطراف خود را کاهش می‌دهد تا از لباس‌ها در بیرون از آن نیز محافظت کند. کمپانی کره‌ای ادعا کرده که این وسیله به افزایش عمر لباس‌ها کمک خواهد کرد زیرا نیاز به شست‌وشوی کامل را از بین می‌برد.

سامسونگ AirDresser ماشین لباسشویی سامسونگ AirDresser

AirDresser پس از هر 40 بار استفاده باید تمیز شود و جالب اینکه هیچ نیازی به دخالت انسان‌ها یا مواد شوینده نیست زیرا با استفاده از بخار، حرارت و هوا فرآیند مربوطه انجام می‌شود.

سامسونگ AirDresser فعلاً در دو کشور روسیه و انگلستان به فروش می‌رسد و امکان خرید آن از یک ساخت خارجی نیز وجود دارد ولی با این حال، افراد متقاضی باید به صورت حضوری به یک فروشگاه مراجعه کنند. لازم به ذکر است که سامسونگ هنوز قیمت این دستگاه را مشخص نکرده است.

 

 
منبع: neowin.net 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46120 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/01 تعداد مشاهده: 1926
سافت گذر