کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316163 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پلی استیشن 5 طبق برنامه معرفی خواهد شد

به گزارش سافت گذر، چند روز پیش خبر دادیم که سونی می خواهد به زودی یک مراسم مجازی برگزار کند. انتظار داریم در این کنفرانس در مورد امکانات پلی استیشن 5 و برخی از بازی های آن صحبت شود. حالا جیم رایان مدیرعامل سونی در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه ها، اعلام کرده که ویروس کرونا باعث تأخیر در عرضه کنسول آتی این شرکت نخواهد شد.

سونی پلی استیشن پلی استیشن 5 پلی استیشن 4 گیمینگ

او گفت:«« ما طبق برنامه هایمان در حال پیشروی هستیم و محصول آتی خود را در تعطیلات کریسمس امسال وارد بازار خواهیم کرد. ما علاقه زیادی به کنسول آتی دنیای گیمینگ داریم و امیدواریم گیمرها نیز نسبت به این دستگاه همین حس را داشته باشند»».

جیم رایانه اضافه می کند که شاید در یک بازه زمانی تقاضاها از میزان عرضه بیشتر شود و پلی استیشن 5 در بازار وجود نداشته باشد ولی این وضع تفاوتی با شرایط کنسول های قبلی نخواهد داشت.

سونی هنوز در مورد قیمت پلی استیشن 5 حرفی نزده و ما نیز اطلاعات رسمی در این باره نداریم ولی جیم رایان (مدیرعامل کمپانی ژاپنی) اخیراً عنوان کرده قیمتی که برای این کنسول انتخاب می شود، به خوبی ارزش واقعی آن را نشان خواهد داد. این اظهارنظر بیانگر آن است که پلی استیشن 5 ارزان نخواهد بود بلکه از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشد. به عبارت دیگر، کنسول بعدی که سونی تولید خواهد کرد مطمئناً ارزان نیست ولی نسبت به پولی که خریداران می پردازند واقعاً ارزشش را خواهد داشت.

سونی پلی استیشن پلی استیشن 5 پلی استیشن 4 گیمینگ

آن طور که رسانه های مختلف گزارش می دهند، سونی از توسعه دهندگان درخواست کرده تا بازی های جدید خود را به گونه ای بسازند که قابلیت اجرا شدن در پلی استیشن 5 را دارند. این قانون باید از تاریخ 23 تیر 1399 عملی شود و این یعنی پس از نیمه ماه تیر همه بازی های پلی استیشن 4 که توسط سونی تأیید شده اند باید مدارک لازم مبنی بر سازگاری با پلی استیشن 5 را دریافت کرده و در آن اجرا شده باشند.

سونی به تازگی نیز در سایت رسمی شرکای خود سندی را منتشر کرده تا از طریق آن به توسعه دهندگان بگوید که باید کدام قسمت ها از بازی ها بررسی شوند تا ببینند آیا امکان اجرا شدن آنها در پلی استیشن 5 وجود دارد یا خیر. به علاوه، این گزینه به بسته مخصوص توسعه سیستم پلی استیشن 4 (SDK) نیز اضافه شده و کمپانی ژاپنی به بازی سازان خبر داده که به صورت جداگانه با آنها در ارتباط خواهد بود تا جزئیات سازگاری محصولشان با کنسول نسل 5 او را بررسی کند.

کمپانی ژاپنی همچنین، در مورد کلمه "سازگاری" نیز صحبت کرده است. این شرکت می گوید که اگر کدهای منتشر شده توسط او بدون هیچ مشکلی در پلی استیشن 5 و مانند پلی استیشن 4 اجرا شد، می توان برچسب "سازگار" را روی آن بازی گذاشت. بنابراین حتی اگر یک حالت از بازی در پلی استیشن 5 اجرا نشد، نمی توان آن را سازگار دانست.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47001 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/12 تعداد مشاهده: 2019
سافت گذر