کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی مشابه فیس تایم در Google Duo

به گزارش سافت گذر، رمزگذاری سرتاسری ویژگی است که گوگل می خواهد آن را همزمان با جایگزین SMS یعنی RCS عرضه کند. این در حالی است که کاربران سیستم عامل iOS مدت هاست از این قابلیت در برنامه iMessages بهره مند شده اند.

اپل فیس تایم گوگل Google Duo FaceTime

در کنار اپلیکیشن نامبرده، تماس های تصویری فیس تایم نیز به وسیله روش رمزگذاری سرتاسری محافظت شده اند. حالا گوگل اعلام کرده که برنامه تماس تصویری او موسوم به Google Duo به تازگی قابلیت مشابه را دریافت کرده است. یکی از سایت های خبری مدعی شده که وقتی شخصی با Google Duo به یک نفر دیگر زنگ می زند، پیامی با آیکون یک قفل و با مضمون "این تماس به وسیله شیوه رمزگذاری سرتاسری محافظت شده است"، ظاهر می شود. البته از سال 2016 این ویژگی در برنامه تماس تصویری گوگل وجود داشته ولی شاید حالا برای نخستین بار است که کاربران در مورد آن باخبر می شوند. باید یادآور شویم که در بخش حریم شخصی سایت Google Duo به این گزینه اشاره شده است.

برخی از قانون گذاران و مقامات از به کارگیری ویژگی رمزگذاری سرتاسری توسط اپلیکیشن های پیام رسان رضایت ندارند زیرا به آنها اجازه نمی دهد پیام های ارسال شده توسط افراد را مشاهده کنند چرا که با این قابلیت فقط ارسال کننده و دریافت کننده توانایی خواندن متن پیام را دارند.

دیگر تغییر جدید Google Duo به اضافه شدن اموجی ها مربوط می شود به طوری که کاربران می توانند آنها را به صورت زنده و یا از طریق پیام های ویدیویی برای دیگران ارسال کنند. بر این اساس، تعداد این اموجی ها حالا به 10 عدد رسیده که تصویر آنها را در ادامه می بینید. لازم به ذکر است، همزمانی که در حال چت کردن هستید می توانید بیش از یک اموجی را برای دیگران ارسال کنید.

در پایان اشاره کنیم که Google Duo به زودی امکان برقراری تماس تصویری را برای 32 نفر فراهم خواهد کرد تا از این نظر با فیس تایم تفاوتی نداشته باشد.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47005 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/13 تعداد مشاهده: 2212
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر