کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چند خبر از ویژگی های جدید اضافه شده به Microsoft Teams

مایکروسافت Microsoft Teams مایکروسافت تیمز

همگام سازی کورتانا با Microsoft Teams

به گزارش سافت گذر، همان طور که پیش از این هم گفتیم، دستیار هوشمند مایکروسافت موسوم به کورتانا به زودی با اپلیکیشن Microsoft Teams همگام سازی می شود تا افراد بتوانند با ارائه دستوراتی به او تماس برقرار کنند و یا به جلسات ملحق شوند و پیام بفرستند و فایل به اشتراک بگذارند. ضمن اینکه می توان با گفتن عبارت Share the sales report with . . . از کورتانا خواست به دیگران گزارش مالی ارائه دهد.

مایکروسافت Microsoft Teams مایکروسافت تیمز

این توانایی های کورتانا با سرویس های موجود در مایکروسافت 365 همگام بوده و این شرکت در قبال تنظیمات حریم شخصی، امنیتی و . . . کاربران متعهد است.

بر این اساس، کاربران سرویس مایکروسافت 365 در انگلیس و ایالات متحده می توانند طی هفته های آتی از کورتانای موجود در Microsoft Teams اندروید و iOS استفاده کنند.

فیلترهای مختلف برای برقراری تماس های ویدیویی

مایکروسافت Microsoft Teams مایکروسافت تیمز

هم اکنون می توان در Microsoft Teams پس زمینه چت ها را تار کرد و یا در آنها تصویر مدنظر را قرار داد. امروز هم کمپانی مالک ویندوز اعلام کرد به زودی افراد قادر خواهند بود از فیلترهای تماس ویدیویی استفاده نمایند.

مایکروسافت Microsoft Teams مایکروسافت تیمز

درست مانند فیلترهایی که در شبکه های اجتماعی استفاده می کنیم، پیش از پیوستن به یک جلسه می توان از فیلترهایی که بعداً به Microsoft Teams اضافه می شوند بهره برد تا میزان نور محیط و سایر موارد را اصلاح کرد.

این قابلیت طی ماه های آتی به Microsoft Teams اضافه خواهد شد.

اضافه شدن ویژگی Dynamic View به Microsoft Teams

مایکروسافت Microsoft Teams مایکروسافت تیمز

مایکروسافت امروز خبر داد که ویژگی نمای پویا (Dynamic View) به برنامه Microsoft Teams اضافه شده تا کاربران بتوانند از ظاهر سنتی تماس های تصویری استفاده کنند. با این قابلیت افراد قادر خواهند بود جلسات برقرار شده را بهتر مدیریت نمایند. ویژگی نمای پویا با بهره گیری از هوش مصنوعی، محتوای اشتراک گذاری شده و تصویر سایر مخاطبان را بهینه سازی می کند. کاربران هم این فرصت را دارند تا نمای تماس های تصویری را آن طور که دلشان می خورد تغییر دهند.

مایکروسافت Microsoft Teams مایکروسافت تیمز

همان طور که در گیف می بینید، افراد حاضر در تماس های تصویری گزینه های مربوط به تنظیمات را در یک پنجره جدید مشاهده خواهند کرد. ضمن اینکه امکان پین کردن برخی از مخاطبان خاص هم وجود خواهد داشت.

امکان استفاده از پس زمینه مشترک با ویژگی Together Mode

علاوه بر قابلیت های اشاره شده امروز یک ویژگی دیگر به نام Together Mode به Microsoft Teams اضافه شد تا افراد حاضر در تماس تصویری بتوانند از یک تصویر پس زمینه مشترک استفاده کنند. این قابلیت با به کارگیری هوش مصنوعی بکگراند را برای همه کاربران یکسان سازی خواهد کرد تا این احساس به آنها القا شود که در یک اتاق و یک محیط قرار دارند.

مایکروسافت Microsoft Teams مایکروسافت تیمز

مایکروسافت در این باره می گوید:«« Together Mode با تمرکز روی چهره و بدن کاربران، جلسات را بهینه سازی خواهد کرد و باعث خواهد شد علائم بی کلام را شناسایی نماید»».

 

چگونگی فعالسازی Together Mode در Microsoft Teams:
•    یک تماس تصویری برقرار کنید و از صفحه تماس ها، روی منوی . . . کلیک نمایید و سپس روی گزینه Together Mode ضربه بزنید.

مایکروسافت در حال عرضه قابلیت ذکر شده با ظاهر سالن های آمفی تئاتر می باشد و از ماه آگوست آن را در اختیار همگان قرار خواهد داد. ضمن اینکه تا چند هفته دیگر ظاهر سالن کلاس های درس، کافه تریا و . . . نیز اضافه خواهند شد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47253 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/19 تعداد مشاهده: 2453
سافت گذر