کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوآورترین شرکت های دنیای تکنولوژی های وایرلس معرفی شدند

به گزارش سافت گذر، شاید برای کسانی که در چین یا با چینی ها کار می کنند تعجب آور نباشد که بگوییم هواوی در زمینه تکنولوژی های وایرلس امروزه نوآورترین شرکت دنیاست. گوشی های سری Mate این کمپانی که هر سال معرفی می شوند، از پیشرفته ترین امکانات ممکن بهره می برند. با این حال، هواوی دیگر نمی تواند تراشه های 5 نانومتری خانواده میت 40 را به خاطر تحریم های ایالات متحده خریداری کند و این یعنی در صورتی که TSMC از تکنولوژی های آمریکایی برای ساخت این پردازنده ها استفاده کرد، هواوی نمی تواند از آنها در محصولاتش بهره ببرد.

هواوی اریکسون کووالکوم اوپو 5G

هواوی، نوآورترین شرکت دنیای تکنولوژی

بر اساس گزارش به دست آمده از یکی مطبوعات چینی که بازه زمانی ابتدای سال جاری میلادی تا ماه اکتبر را پوشش می دهد، هواوی تا کنون 8607 پتنت مربوط به تکنولوژی های بیسیم را ثبت کرده است. این یعنی این کمپانی از کووالکوم که 5807 پتنت را ثبت کرده، نوآورتر می باشد. پس از آنها، دیگر شرکت چینی یعنی اوپو با ثبت 5353 پتنت سوم شده است. لازم به ذکر است که شرکت جمع آوری داده های incoPat که در بیجینگ چین واقع شده، وظیفه تهیه این لیست را بر عهده داشته است.

طبق ادعای incoPat، چین و ایالات متحده روی هم 32 درصد پتنت های ثبت شده در ماه های ژانویه تا اکتبر را تولید کرده اند. پس از آنها هم ژاپن و کره جنوبی حضور دارند که به ترتیب سهم 15 و 7 درصدی داشتند. incoPat می گوید که این اطلاعات را از پتنت های تکنولوژی های وایرلس ثبت شده که در دسترس عموم قرار گرفته اند، ارائه کرده است. در این گزارش آمده است:«« به عنوان یک حوزه مهم در دنیای ارتباطات مدرن، تکنولوژی های شبکه ای و مخابراتی بیسیم همیشه در تحقیقات 5G نقش کلیدی ایفا کرده اند. با توجه به شرایط فعلی حاکم بر دنیا، تکنولوژی وایرلس و شبکه به یک انتخاب استراتژیک برای شرکت ها تبدیل شده تا از طریق آن رقابت ها را در سطح بین المللی دنبال کنند»».

هواوی اریکسون کووالکوم اوپو 5G

5G نسل بعد تکنولوژی های وایرلس است و شرکت هایی که این فناوری را کنترل می کنند، نوآورترین ها هستند. به همین دلیل است که هواوی در صدر این لیست حضور دارد. البته در ماه ژوئن هواوی از همکاری با شرکت های آمریکایی منع شد ولی بعداً دوباره مجوزها صادر گردید تا زیرساخت های 5G ساخته شوند. ایالات متحده می ترسید که اگر از هواوی عقب بماند، ممکن است دیگر نتواند 5G را گسترش دهد.

هواوی همچنین، در زمینه تولید استانداردهای 3GPP (استانداردهای مناسب برای تکنولوژی های مخابراتی موبایلی) نیز سردمدار است. پس از او اریکسون و کووالکوم دوم و سوم هستند. طبق اعلام SCMP، امسال استانداردهای 3GPP مربوط به 5G پایان یافت تا گام بلندی برای استفاده از وسایل حمل ونقل هوشمند، کارخانه های هوشمند و جراحی از راه دور برداشته شود.

ابتدای ماه جاری میلادی نیز وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین خبر داد که 700 هزار پایگاه در این کشور راه اندازی شده که از 500 هزار پایگاهی که برنامه ریزی کرده بود بیشتر است. علاوه بر اینکه هواوی یک تولیدکننده قهار زیرساخت های شبکه ای به شمار می رود، ایستگاه های 5G را نیز به خوبی می سازد. در واقع گزارش های زیادی دال بر این هستند که هواوی امسال جای اریکسون را در پایگاه های مخصوص 5G خواهد گرفت و صدرنشین خواهد شد زیرا احتمالاً سهم کمپانی انگلیسی از 30 به 26.5 درصد کاهش یابد و در سمت دیگر سهم هواوی از 27.5 به 28.5 درصد برسد. این سهم کافی است تا هواوی بتواند خودش در زمینه تولید چیپست های 5 نانومتری کایرین 9000 خودکفا شود. همان طور که گفتیم، هواوی از سوی ایالات متحده اجازه ندارد تراشه های مورد نیازش را از TSMC خریداری کند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48083 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/03 تعداد مشاهده: 2091
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر