کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316222 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل در حال آزمایش اپلیکیشن Task Mate

به گزارش سافت گذر، چندی پیش یکی از سایت های خبری فاش کرد که گوگل دارد روی یک اپلیکیشن کار می کند. این نرم افزار که Task Mate نام داشت، شبیه Google Opinion Rewards است که امکاناتش بیشتر هستند.

گوگل Task Mate پلی استور گوگل پلی استور فروشگاه نرم افزاری گوگل

Google Opinion Rewards معمولاً سؤالاتی در مورد نحوه خرید و یا شیوه استفاده از محصولات گوگل نظیر یوتیوب، گوگل اسیستنت و یا جیمیل می پرسد و در قبال پاسخ ها، جوایزی را به کاربران می دهد که با استفاده از آنها می توان اشتراک نرم افزارهای موجود در پلی استور را خرید.

Task Mate اما، کمی پیشرفته تر است به طوری که از کاربران می خواهد کارهای بیشتری انجام دهند تا جوایز متعددتری کسب و درآمدزایی کنند. استفاده از این برنامه فعلاً فقط در هند و به وسیله دعوت از دیگران امکان پذیر است و کارهایی که از کاربران خواسته می شود انجام گردند نیز عبارتند از عکسبرداری از یک رستوران، پاسخ دادن به سؤالات نظرسنجی ها و یا تأیید ترجمه های انگلیسی به هندی.

گوگل Task Mate پلی استور گوگل پلی استور فروشگاه نرم افزاری گوگل

گوگل می گوید:«« برای کارهایی که به دقت انجام می دهید، بر اساس واحد پولی کشور خودتان جایزه دریافت خواهید کرد. برای دریافت جایزه نیز باید یک پردازشگر مالی متفرقه داشته باشید. زمانی که می خواهید پول خود را بگیرید، اکانت یا کیف پول الکترونیک تان را تأیید کرده و آن را با پرداخت کننده موجود در برنامه هماهنگ کنید و سپس به صفحه پروفایل بروید و دکمه cash out را بزنید. در ادامه امکان کسب درآمد با واحد پولی کشور خود را خواهید داشت»».

در Task Mate دو نوع کارهای Field و Sitting وجود دارد که گزینه دوم را می توان در خانه انجام داد. کاربران قادر خواهند بود با ضبط جملات و نوشتن متن آنها، به گوگل اسیستنت کمک کنند تا جملات زبان هندی را بهتر متوجه شود.

در حال حاضر Task Mate در مرحله بتا قرار دارد و فقط کسانی می توانند از آن استفاده کنند که کد دعوت دریافت کرده اند.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48089 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/04 تعداد مشاهده: 1821
سافت گذر