کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316132 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تغییرات و سیر تکامل کره زمین را در گوگل ارث ببینید

به گزارش سافت گذر، گوگل ارث یکی از برنامه هایی است که در مقایسه با سایر محصولات گوگل، در مورد آن کمتر صحبت می شود. با این وجود، هر از چند گاهی به امکانات این نرم افزار اضافه می گردد. جدیدترین قابلیت اضافه شده به این برنامه تایم لپس نام دارد و باعث خواهد شد بتوانیم ببینیم کره زمین طی 37 سال گذشته چه تغییراتی کرده است.

گوگل گوگل مپس گوگل ارث Google Maps Google Earth

این ویژگی بیش از 24 میلیون تصویر گرفته شده توسط ماهواره ها را نشان می دهد تا کاربران بتوانند تمامی تغییرات به وجود آمده در هر نقطه از کره زمین ببینند. همچنین، ویدیوهای تایم لپس سیر تکامل برخی از مناطق در دسترس قرار گرفته اند تا کاربران بتوانند آنها را دانلود کنند.

به علاوه، گوگل تورهای مجازی متعددی در مورد بسیاری از اتفاقات رخ داده برگزار کرده است که از آن جمله می توانیم به تأثیرات آب و هوا بر محیطهای روستایی اشاره کنیم. در واقع پنج تور مجازی وجود دارد که می توانیم یکی از آنها را انتخاب کنیم. این موارد عبارتند از جنگل ها، زیبایی های طبیعی، انرژی، گرمای زمین و توسعه شهری. گوگل برای اینکه بتواند داستان هایی در مورد موضوعات گفته شده ارائه کند، با آزمایشگاه CREATE دانشگاه ملون همکاری کرده است.

ساخت ویدیوهای تایم لپس کار بسیار سنگینی است. حجم تصاویر دریافت شده از ماهواره ها به بیش از 20 پتابایت می رسد و مدت زمان پردازش آنها هم بیش از 20 میلیون ساعت بوده است. نتیجه نهایی یک ویدیوی 4.4 ترابایتی است که کل کره زمین را پوشش می دهد. گوگل متعهد شده که طی 10 سال آینده این ویدیوهای تایم لپس را به روز خواهد کرد.

اگر علاقه دارید تا ببینید کره زمین طی 37 سال گذشته چه تغییراتی کرده است، می توانید از اینجا تغییرات ایجاد شده را ببینید. در صورتی که می خواهید تغییرات به وجود آمده در خیابان ها را ببینید نیز باید از بخش Street View گوگل مپس این کار را انجام دهید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48864 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/29 تعداد مشاهده: 2223
سافت گذر