کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

برخی از ویژگی های احتمالی اندروید 12 فاش شدند

به گزارش سافت گذر، اگرچه هنوز چند ماه تا زمان انتشار اندروید 12 باقی مانده است اما از آن جایی که به تازگی نسخه های مختلف بتا از این پلتفرم منتشر شده تقریباً می توانیم بگوییم که ورژن بعدی محبوب ترین سیستم عامل دنیا چه شکلی است و چه کاربردهایی دارد.

گوگل اندروید اندروید 12 سیستم عامل سیستم عامل اندروید

اسکرین شات ها

یکی از امکانات کشف شده در اندروید 12 اسکرین شات های ممتد است. بالأخره یک گزینه وجود خواهد داشت تا کاربر بتواند از تمام یا بخش هایی از یک صفحه اسکرین شات بگیرد.

تقسیم صفحه نمایش و چند برنامگی

ویژگی تقسیم صفحه نمایش و چندبرنامگی نیز بهبود یافته است. این قابلیت دارای گزینه ای به نام App Pairs خواهد بود و به شما اجازه خواهد داد برای دو اپلیکیشن میانبر داشته باشید. سپس با دو بار ضربه زدن روی قسمت میان آنها می توانید پنجره هر کدام را بزرگتر یا کوچکتر کنید. یک دکمه Pin to Top هم نمایان خواهد شد و برنامه مدنظرتان را در یک چهارم نمایشگر پین خواهد کرد. وقتی هم که نرم افزار دوم را برگزیدید، دو اپلیکیشن را به صورت اتوماتیک و به طور کاملاً مساوی تقسیم خواهد کرد.

گوگل اسیستنت

در اندروید 12 می توان با فشردن و نگه داشتن دکمه پاور، گوگل اسیستنت را فعال کرد. تا به امروز، شما تنها می توانستید با گفتن Hey Google یا لمس گوشه های نمایشگر، دستیار هوشمند گوگل را فعال کنید. همچنین، برخی از گوشی ها دکمه مخصوص فعالسازی این دستیار دیجیتالی را داشته اند.

تنظیمات سریع

دکمه های تنظیمات سریع نیز چه از نظر ظاهری و چه از نظر کارایی بهبود یافته اند. به این ویژگی جدید که با نام Device Control در اندروید 11 وجود داشت، می توان از طریق منوی تنظیمات سریع دست یافت. همچنین، در این قسمت گزینه ای برای خاموش کردن گوشی وجود خواهد داشت تا کمتر از دکمه سخت افزاری مربوطه استفاده کنیم.

چند برنامگی در تبلت ها

در اندروید 12 ویژگی وجود خواهد داشت تا در تبلت ها راحت تر بتوانیم با حالت چندبرنامگی کار کنیم و به اپلیکیشن های اخیراً باز شده دست یابیم. به علاوه، ورژن جدید این سیستم عامل می تواند دو هوم اسکرین را به صورت همزمان نشان دهد.

حل مشکلات مربوط به کلیپ بورد

همزمان با انتشار اندروید 12، شاهد عرضه شدن ویژگی خواهیم بود که مشابه آن را تا کنون در iOS 14.5 دیده بودیم. از آن جایی که App-Tracking Transparency امروزه به یکی از امکانات مهم iOS تبدیل شده، حالا گوگل قصد دارد مشابه آن را عرضه کند.

در تابستان پارسال، اپل کشف کرد که بسیاری از برنامه ها از قابلیتی بهره می بردند که باعث می شد کلیپ بورد گوشی ها در معرض هک شدن قرار گیرد. به خاطر این ویژگی، به محض آنکه چیزی را در موبایل خود کپی می کردید، سایر نرم افزارها می توانستند به طور اتوماتیک به آن دست یابند و حتی پیش از پیست شدن آن را بخوانند. در واقع وقتی چیزی کپی می کنید، تا زمانی که چیز جدیدی کپی نکرده اید، محتوای اول که می تواند متن، عکس یا ویدیو باشد در حافظه موبایل باقی می ماند.

فرض کنید که شماره یک کارت بانکی را کپی کرده اید. آیا می توانید مشخص نمایید که چه تعداد نرم افزار به آن دست خواهند یافت؟.

اپل با انتشار iOS 14 و نمایش پیام اعلان پاپ آپ حین دستیابی به کلیپ بورد، این مشکل را برطرف کرد. از آن زمان تا کنون، نرم افزارهای iOS تنها توانسته اند یک آیتم را در کلیپ بورد ذخیره کنند. در واقع این همان کاری است که گوگل می خواهد انجام دهد. البته برخی از موبایل ها امکان دسترسی به 20 آیتم ذخیره شده در کلیپ بورد را می دهند. همچنین، برای افزایش ظرفیت کلیپ بورد امکان نصب نرم افزارهای مختلف را دارید.

در آینده ای نزدیک اما، به خاطر اینکه گوگل جا پای اپل گذاشته، کاربران می توانند ببینند چه برنامه هایی به کلیپ بورد دسترسی دارند. کمپانی مالک اندروید با نمایش یک پیام پاپ آپ هشدار خواهد داد که آیا کلیپ بورد توسط دیگر برنامه ها کنترل می گردد یا خیر.

با این وجود، گوگل یک گام رو به جلو برداشته است زیرا بر خلاف اپل، گزینه ای را تعبیه کرده تا با استفاده از آن اعلانات مربوط به کلیپ بورد را خاموش کنیم.

توجه داشته باشید که این ویژگی یکی از ده ها قابلیت تازه ای است که همراه با اندروید 12 عرضه خواهد شد. به نظر می رسد نسخه بعدی این سیستم عامل از نظر امکانات بسیار گسترده خواهد بود.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48872 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/30 تعداد مشاهده: 2621
سافت گذر