کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316116 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اپل و گوگل، متهم به داشتن فروشگاه های نرم افزاری ضد رقابتی

به گزارش سافت گذر، با توجه به قدرتی که اپل و گوگل به خاطر اپ استور و پلی استور پیدا کرده اند، کنگره ایالات متحده می خواهد از روز چهارشنبه تحقیقات در مورد دو فروشگاه نرم افزاری را آغاز کند. گفته می شود در این جلسه، ویلسون وایت و کایل اندیر، به ترتیب به نمایندگی از گوگل و اپل حضور پیدا خواهند کرد.

اپل گوگل اپ استور پلی استور گوگل پلی استور

این جلسه به خاطر قوانین ضد رقابتی موجود در اپ استور و پلی استور برگزار خواهد شد. در واقع قرار است بررسی گردد که آیا اپل و گوگل برای کاربران و توسعه دهندگان حقوق رقابتی قائل می شوند یا خیر. این کمیته برنامه ریزی کرده تا نمایندگانی از اسپاتیفای و چند برنامه دیگر را دعوت کند.

گوگل و اپل تقریباً 30 درصد از فروش اپلیکیشن ها درآمد کسب می کنند و توسعه دهندگان را مجبور می سازند از پلتفرم های درونی اپ استور و پلی استور برای پرداخت بهره ببرند در غیر این صورت برنامه ای که ساخته اند حذف خواهد شد. در واقع این اختلاف نظر مهمترین دلیل ایجاد مشکل میان سازندگان فورتنایت با اپل و گوگل بود. زمانی که Epic سیستم پرداخت آنلاین خودش را راه اندازی کرد، به کاربران اجازه داد تا وقتی خریدی انجام می دهند در هزینه هایشان صرفه جویی کنند اما حاضر نشد 30 درصد پورسانت اپل و گوگل را به آنها بپردازد. در نهایت دو غول دنیای تکنولوژی، فورتنایت را از فروشگاه های نرم افزاری خود حذف کردند.

در این میان، مطمئناً اسپاتیفای و نتفلیکس نسبت به پورسانت 30 درصدی که اپل از کاربران دریافت می کند، شکایت دارند به همین دلیل کنگره نمایندگان آنها را دعوت کرده است.

در سمت دیگر، گوگل می گوید که نباید با او مثل اپل رفتار شود زیرا در اندروید می توان نرم افزارها را از چند فروشگاه دیگر و شاید با قیمت کمتری پیدا و دانلود کرد. از آن جایی که اپل اجازه نصب برنامه از دیگر فروشگاه ها را نمی دهد، بنابراین کنترل بیشتری بر نحوه قیمت گذاری اپلیکیشن ها دارد.

در دادخواستی که کاربران iOS ثبت کرده اند، مدعی شده اند که سیاست اپل در قبال نصب اپلیکیشن از اپ استور سبب شده مجبور گردند بیش از آنچه که باید، برای خرید یک نرم افزار هزینه کنند. در ماه می 2019 به وضوح این دادخواست علیه اپل مطرح شد. حتی دادگاه عالی آمریکا ادعای اپل مبنی بر اینکه در نحوه قیمت گذاری اپلیکیشن ها دخالتی ندارد را رد کرده است.

در حالی که گوگل به کاربران اندرویدی اجازه می دهد اپلیکیشن های مدنظرشان را از فروشگاه های نرم افزاری متفرقه دانلود کنند ولی توسعه دهندگان را مجبور می سازد تا برای دریافت مجوز مخصوص به اندروید مورد تأیید خودش، پلی استور و کروم را نصب و فقط از یک موتور جستجو یعنی گوگل استفاده کنند. اتحادیه اروپا تا کنون گوگل را بیش از 4.8 میلیارد دلار جریمه و او را مجبور کرده تا اسامی سایر موتورهای جستجو را به کروم اضافه کند.

علی رغم اینکه اپل در ابتدا گفت در این جلسه حاضر نخواهد شد، ولی بر اساس درخواست دو نماینده کنگره، قرار بر آن شد که کمپانی مالک iOS نمایندگانی را به این جلسه بفرستد.

دو نماینده مسئول، در نامه ای که به تیم کوک، مدیرعامل اپل فرستادند، گفتند:«« قدرت اپل برای تعیین قیمت ها، توزیع و موجودیت اپلیکیشن های موبایلی که میلیون ها نفر کاربر دارد، مشکلات رقابتی علیه توسعه دهندگان و افراد معمولی به وجود آورده است. هر نوع تصمیم نهایی اتخاذ شده، نیازمند همکاری اپل با کمیته می باشد»».

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48880 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/31 تعداد مشاهده: 1925
سافت گذر