کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

موافقت اپل با بازگشت Parler به اپ استور

به گزارش سافت گذر، در ماه ژانویه بود که اپلیکیشن Parler به خاطر حمایت از خشونت توسط طرفداران دونالد ترامپ، از اپ استور و پلی استور حذف شد. در آن زمان اپل گفت:«« ما همیشه به نظرات گوناگون احترام گذاشته ایم اما در پلتفرم ما به هیچ عنوان از خشونت و فعالیت های غیرقانونی حمایت نمی شود. Parler تا کنون به چندین و چند روش امنیت افراد را به خطر انداخته است به همین دلیل فعالیت های این شبکه اجتماعی را به حالت تعلیق درمی آوریم تا مشکلاتش را حل کند»».

اپل Parler اپ استور

حالا طبق گفته سی ان ان، مشکلات Parler حل شده اند. اپل روز گذشته نامه ای به کنگره ایالات متحده ارسال کرد و یادآور شد که این شبکه اجتماعی مشکلاتی که به او اعلام شده بود را حل و راهکارهای جدیدی برای مقابله با خشونت پیدا کرده است. این یعنی Parler به زودی به اپ استور بازخواهد گشت تا بتوان آن را در آیفون ها، آیپدها و آیپادها نصب کرد.

در نامه ای که اپل به دو نماینده کنگره آمریکا ارسال کرد، یادآور شده که حذف Parler از اپ استور سبب شده این برنامه محتواهایش را آپدیت کند. به علاوه، این شرکت اعلام داشته که کنار گذاشتن Parler از اپ استور یک تصمیم کاملاً مستقل بود و ربطی به آمازون یا گوگل نداشت.

لازم به ذکر است که نامه ارسال شده توسط اپل به نمایندگان کنگره، توسط تیموتی پودرلی، مدیر امور دولتی اپل امضا شده است.

در حالی که شش روز پیش اعلام شد Parler به اپ استور باز خواهد گشت اما تا کنون این شبکه اجتماعی به فروشگاه نرم افزاری نامبرده نیامده است. این در حالی است که در نامه ارسال شده، اپل اعلام کرده که به زودی این برنامه به اپ استور می آید.

Parler در حال کار کردن روی یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است تا با استفاده از آن خشونت را به حداقل برساند. این شرکت می گوید که وقتی گوگل، اپل و آمازون او را از فروشگاه های نرم افزاری خارج کردند، داشت روی این قابلیت کار می کرد. این شبکه اجتماعی، سه شرکت نامبرده را به استفاده از اقدامات ضد رقابتی متهم کرده اما اپل در نامه ای که به کنگره فرستاده، این اتهامات را رد کرده است.

کن باک، یکی از نمایندگان کنگره آمریکا در توییتر نوشت:«« در 31 مارس، من و مایک لی نامه ای به اپل ارسال کردیم تا ببینیم چرا Parler از اپ استور حذف شده است. امروز پاسخش به دستمان رسید و اعلام شد که این اپلیکیشن بار دیگر به فروشگاه نرم افزاری سیستم عامل iOS بازخواهد گشت. این یک پیروزی عظیم برای آزادی بیان است»».

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48881 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/31 تعداد مشاهده: 1861
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر