کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Discord پیشنهاد مایکروسافت برای خرید این شرکت را رد کرد

به گزارش سافت گذر، ماه گذشته میلادی خبر رسید که خرید Discord توسط مایکروسافت دارد وارد مرحله نهایی خودش می شود و قرار است به زودی این کمپانی با هزینه 10 میلیارد دلاری به زیرمجموعه مایکروسافت تبدیل گردد. با این وجود، Discord مشتریان دیگری مانند اپیک گیمز و آمازون نیز داشت اما مذاکرات آنها در گذشته به شکست انجامیده بود.

Discord مایکروسافت دیسکورد

حالا گزارش های دریافت شده از وال استریت ژورنال نشان می دهد که مذاکرات Discord با مایکروسافت به اتمام رسیده و این شرکت پیشنهاد کمپانی مالک ویندوز را رد کرده است و می خواهد سهام خودش را به صورت عمومی به فروش برساند. این کار باعث خواهد شد تا هم مردم سرمایه گذاری کنند و هم سهامداران بخشی از تجارت را عهده دار شوند.

البته این برای اولین بار نیست که تلاش های مایکروسافت برای خرید یک شبکه اجتماعی محبوب با شکست روبه رو می شود. سال گذشته این کمپانی برای خرید تیک تاک اقدام کرد اما انجام این کار موفقیت آمیز نبود.

Discord اخیراً با رشد قابل توجهی روبه رو بوده و پس از بودجه بندی که در ماه دسامبر انجام شد، ارزشش به بیش از 7 میلیارد دلار رسیده بود. این کمپانی همچنین، در سال 2020 بیش از 130 میلیون دلار درآمد به دست آورد که نسبت به درآمد 45 میلیون دلاری سال 2019 بسیار بیشتر است.

جیسون سیترون، هم بنیان گذار و مدیرعامل Discord می گوید:«« بسیار خوشحالیم که می بینیم شرکت های مختلفی در Discord سرمایه گذاری کرده اند و ما رشد قابل توجهی داشته ایم. برای سال 2021 برنامه ویژه ای داریم و می خواهیم از بودجه های خود نهایت بهره را ببریم تا Discord را بهتر و آن را به یک سرویس رایگان برای مشترکین Nitro تبدیل کنیم»».

طبق ادعای یکی از مؤسسات آمریکایی، آخرین قیمت سهام Discord تقریباً 280.2487 دلار تعیین شده بود که نسبت به دور قبلی تخمین ارزش سهام، حدود 140 دلار بیشتر شده است. مطمئناً این اتفاقات سبب می شوند که دیسکورد به یک کمپانی فوق العاده برای سرمایه گذاری تبدیل گردد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48888 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/01 تعداد مشاهده: 2013
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر