کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

کلاب هاوس بالأخره به اندروید می آید

به گزارش سافت گذر، چیزی که تا چند ماه پیش فکر می کردیم هنوز زمان زیادی تا عرضه آن باقی مانده حالا قرار است به زودی عرضه شود. آن طور که خبر رسیده، کلاب هاوس بالأخره به اندروید خواهد آمد.

کلاب هاوس اندروید iOS شبکه اجتماعی Clubhouse

این برنامه که بیش از یک سال پیش به صورت اختصاصی برای سیستم عامل iOS عرضه شد و دارای شیوه دریافت کاربر از طریق ارسال لینک دعوت بود، در ماه های اولیه شیوع کرونا بسیار موفق ظاهر شد و بیش از 8 میلیون کاربر پیدا کرد.

 

اما پس از آنکه افراد مدت زمان کمتری برای چت های صوتی می گذاشتند و شرکت های بزرگتر آلترناتیوهایی را برای کلاب هاوس تولید می کردند، این شبکه اجتماعی به دنبال راه هایی برای تداوم بخشیدن به موفقیت خودش بود.
    
مهمترین کاری که کلاب هاوس انجام داد، عرضه نسخه اندرویدی به صورت بتا برای ژاپن، برزیل و روسیه بود. این بار خبر رسیده که در روز سه شنبه، 18 می 2021، اولین ورژن پایدار این برنامه منتشر می گردد و سه روز بعد کاربران ساکن در نیجریه و هندوستان می توانند آن را دانلود کنند. سایر افراد در دیگر کشورها هم امکان بارگذاری نسخه اندرویدی این شبکه اجتماعی را تا بعد از ظهر جمعه خواهند داشت.

شاید این زمانبندی عرضه، به عقیده خیلی ها سختگیرانه و قدیمی باشد ولی همچنان برای دارندگان گوشی های اندرویدی یک اتفاق ویژه و خاص به حساب می آید. با این حال، باید به خاطر بسپارید که روش جذب کاربر از طریق ارسال لینک دعوت حداقل تا چند ماه آینده کنار گذاشته نخواهد شد.

با این اوصاف، اگر می خواهید از کلاب هاوس استفاده کنید، باید منتظر ارسال لینک دعوت از سوی کسانی باشید که هم اکنون در این شبکه اجتماعی حضور دارند.

در پایان اشاره کنیم که احتمالاً در ابتدا امکانات نسخه اندرویدی کلاب هاوس همانند امکانات نسخه iOS آن نخواهد بود و محدودتر خواهد بود.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49015 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/27 تعداد مشاهده: 2069
سافت گذر