کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316112 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

نحوه حذف خودکار اکانت گوگل پس از مدتی غیرفعال بودن

اگر شما هم چندین اکانت جیمیل دارید و از همه آنها استفاده نمی کنید، بد نیست بدانید که گوگل ویژگی به نام مدیریت اکانت های غیرفعال دارد. برای اینکه نحوه استفاده از این قابلیت را آموزش ببینید، با سافت گذر همراه باشید.

گوگل جیمیل اکانت گوگل

در واقع این ویژگی چندین روش برای مدیریت اکانت های غیرفعال ارائه می دهد که از جمله آنها می توانیم به اشتراک گذاری داده ها با مخاطبین قابل اعتماد و حتی حذف خودکار حساب اشاره کنیم. برای انجام هر کدام از این کارها دلایل مختلفی وجود دارد. مثلاً این اکانت مربوط به سال های قبل بوده و یا نام کاربری آن زیاد باب میلتان نیست و . . . حال چنان چه مطمئن نیستید آیا به این اکانت ها نیاز دارید یا خیر، می توانید از ویژگی مدیریت اکانت های غیرفعال گوگل بهره ببرید. این شرکت با بررسی آخرین ورود به حساب، فعالیت آنلاین، استفاده از جیمیل و فعالیت ها در اندروید، مشخص خواهد کرد که آیا یک اکانت فعال بوده است یا خیر. مشخصاً هر کسی برای استفاده از این قابلیت دلیل خاص خودش را دارد.

گوگل جیمیل اکانت گوگل

به هر حال، برای اینکه اکانت شما پس از مدتی که غیرفعال بود به صورت خودکار حذف شود، ابتدا باید وارد آن شوید و به صفحه Inactive Account Manager بروید. روی Start کلیک کنید. در گام اول باید مدت زمانی که پس از آن اکانت به طور خودکار حذف می گردد را مشخص نمایید. متأسفانه تنها گزینه های موجود 3، 6، 12 و 18 ماه هستند و هیچ راهی وجود ندارد تا خودمان تاریخی را مشخص کنیم.

در ادامه می بایست شماره تلفن همراه خود را به همراه چند آدرس ایمیل تأیید کنید. پیش از اینکه بازه زمانی مشخص شده آغاز گردد، گوگل از طریق چندین پیامک و ایمیل با شما ارتباط برقرار خواهد کرد. اگر بازه زمانی 3 ماهه را مشخص کردید، از یک ماه قبل، اگر بازه زمانی 6 ماهه را مشخص کردید، از دو ماه قبل و اگر بازه زمانی 12 یا 18 ماهه را مشخص کردید، از سه ماه قبل به شما پیام فرستاده خواهد شد. در پایان این مرحله روی Next کلیک کنید.

گوگل جیمیل اکانت گوگل

با انجام این کار وارد گام بعدی می شوید که می توانید نهایتاً 10 نفر را از اینکه اکانت شما پس از فلان تاریخ غیرفعال می گردد، آگاه کنید. به علاوه، امکان اشتراک گذاری بسیاری از داده های حساب را با این افراد دارید. شما می توانید تعیین نمایید که آیا همه و یا هیچ کدام از اطلاعاتتان با دیگران به اشتراک گذاشته شوند. افرادی که داده های شما با آنها اشتراک گذاری شده، می توانند تا سه ماه پس از غیرفعال شدن اکانت به آنها دست یابند. این مخاطبان مورد اعتماد، لینکی از طریق ایمیل دریافت خواهند کرد که به وسیله آن امکان دانلود داده ها را خواهند داشت. شما حتی می توانید شماره آنها را وارد کرده و یک پیام برایشان بفرستید تا به گوگل نشان دهید داده هایتان با دیگران به اشتراک گذاشته شده اند اما انجام این مرحله اختیاری است.

همچنین، ویژگی ریپلای خودکار وجود دارد که وقتی به آدرس جیمیل منقضی شده پیامی ارسال می گردد، به شخص فرستنده پاسخ فرستاده شود. شما می توانید این گزینه را به گونه ای مشخص نمایید که فقط به مخاطبانتان پیام ارسال گردد.

لازم به ذکر است که طی کردن این مرحله کاملاً اختیاری است. به علاوه، کسانی که به این لیست اضافه می شوند، تا زمانی که اکانت تان غیرفعال نشده از این موضوع خبردار نخواهند شد. می توانید مشخص کنید که هیچکس هیچ داده ای را دریافت نکند و در نتیجه ریپلای خودکار برای کسی ارسال نشود. با این اوصاف، کاملاً بستگی به خودتان دارد که می خواهید چه کار کنید. زمانی که این بخش را همان طور که دوست دارید انجام دادید، روی Next ضربه بزنید.

گوگل جیمیل اکانت گوگل

در پایان، می توانید فرآیند حذف خودکار اکانت های غیرفعال را آغاز نمایید. شایان ذکر است که اطلاعات و اکانت ها به صورت متفاوت تأثیر خواهند پذیرفت بنابراین بهترین کار استفاده از راهنمایی های گوگل برای طی کردن این مراحل می باشد. اگر این بخش را فعال کردید، اکانت تان سه ماه بعد غیرفعال خواهد شد و در این بازه زمانی، کسانی که برایشان پیام فرستاده شده می توانند اطلاعاتتان را دانلود کنند. بد نیست به این نکته هم توجه کنید که اگرچه اکانت غیرفعال می شود ولی کسی نخواهد توانست از همان نام کاربری بهره ببرد تا از هویت شما سوءاستفاده کند.

زمانی که تصمیم نهایی را گرفتید، روی گزینه Review Plan ضربه بزنید تا خلاصه ای از کارهایی که کرده اید را ببینید تا پیام های هشدار جهت یادآوری از مراحل طی شده دریافت نمایید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49204 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/31 تعداد مشاهده: 6303
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر