کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت سرویس ابری ویندوز 365 را معرفی کرد

مایکروسافت ویندوز را روی ابرها می‌فرستد! ویندوز 365 جدیدترین سرویس مایکروسافت است که به کارمندان کسب و کارها امکان اجرای یک نسخه از ویندوز 10 یا 11 روی مرورگر و در هر نقطه از جهان را می‌دهد. بیش از یک دهه است که مجازی‌سازی و دسترسی به کامپیوتر از راه دور امکان‌پذیر است، اما حالا که کسب و کارها به سمت ترکیبی از دورکاری و حضور در محیط کار رضایت داده‌اند، مایکروسافت قصد دارد به صورت جدی وارد این حوزه شود. اگر تجربه استفاده از VPS را داشته باشید، می‌توان گفت ویندوز 365 شباهت زیادی به این نوع سرویس دارد.

ویندوز 365 از طریق همه مرورگرهای مدرن و یا برنامه Microsoft Remote Desktop قابل اجراست.  کاربران می‌توانند از طریق دستگاه‌های مختلف به کامپیوتر ابری خود دسترسی داشته باشند. Wangui McKelvey، یکی از مدیران مایکروسافت 365 می‌گوید که ویندوز 365 تجربه اجرای سریع را فراهم می‌کند. این موضوع سبب می‌شود تا کارکنان بتوانند سیستم خود را با همه تنظیمات اعمال شده در یک دستگاه دیگر اجرا کنند. در واقع کاربران ویندوز 365 هنگام وارد شدن به سیستم دقیقا همان چیزی را مشاهده می‌کنند که در آخرین استفاده خود در دسترس داشتند.
 

ویندوز 365 از تاریخ 11 مرداد برای کاربران سازمانی و با پرداخت اشتراک ماهانه در دسترس خواهد بود. مایکروسافت در رابطه با هزینه استفاده از این سرویس جزییات زیادی را اعلام نکرده است و انتظار می‌رود تا ماه آینده میلادی شاهد انتشار جزییات بیشتر باشیم. ویندوز 365 برای کسب و کارهای یک نفره تا چند هزار نفره قابل استفاده خواهد بود.

ویندوز 365 در دو نسخه Business و Enterprise ارایه می‌شود. هر دو نسخه از Azure Virtual Desktop قدرت می‌گیرند. کامپیوترهای ابری ارایه شده می‌توانند مشخصات فنی متفاوتی داشته باشند. حداقل سخت افزار در نظر گرفته شده با یک پردازنده، 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است و در بهترین حالت به یک کامپیوتر با چند پردازنده، 32 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دسترسی خواهید داشت. مایکروسافت 12 پیکربندی متفاوت را برای این سرویس در نظر گرفته است که شرکت‌ها می‌توانند بنا بر نیاز خود آن‌ها را انتخاب نمایند.

سرویس ویندوز 365 مایکروسافت از نظر فنی تفاوت چندانی با دیگر سرویس‌های موجود در این زمینه ندارد. با این حال طبق اعلام مایکروسافت، سرویس ویندوز 365 برای شرکت‌هایی است که تاکنون به دلیل هزینه کار بالا و یا پیچیدگی اجرا از این نوع سرویس‌ها استفاده نکرده‌اند.

ساخت کامپیوترهای ابری در سرویس جدید مایکروسافت تنها چند دقیقه زمان خواهد برد و مصرف‌کنندگان نیازی به استفاده از سخت افزار فیزیکی اختصاصی ندارند. توسعه این سرویس توسط مایکروسافت چندین سال زمان برده است. با این حال شیوع ویروس کرونا و افزایش دورکاری موجب شد ردموندی‌ها تمرکز بیشتری روی این پروژه داشته باشند.

سرویس ویندوز ابری مایکروسافت در حال حاضر تنها برای کاربران سازمانی کاربرد دارد. با این حال ممکن است در آینده مایکروسافت سرویس‌هایی را برای کاربران خانگی ایجاد کند تا آن‌ها نیز قادر باشند یک سیستم قدرتمند را تنها به کمک مرورگر خود اجرا کنند. ویندوز 365 ممکن است آغاز کننده راهی باشد که در انتهای آن دیگر برای دسترسی به یک کامپیوتر ویندوزی به سیستمی مجزا نیاز نخواهید داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49251 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1400/04/24 تعداد مشاهده: 10513
سافت گذر