کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316110 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

شارژ آیفون 13 اپل از صفر تا صد درصد حدود ۹۰ دقیقه طول می‌کشد

آیفون‌های جدید اپل از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. حالا نتایج بررسی‌ها نشان داده شارژ آیفون 13 اپل از صفر تا صد درصد چیزی حدود ۹۰ دقیقه طول می‌کشد.

اپل معمولاً از جدیدترین فناوری‌ها در گوشی‌هایش استفاده نمی‌کند. این شرکت دیرتر از رقبا فناوری شارژ سریع را به آیفون آورد و حالا هم در این زمینه سریع‌ترین نیست. آیفون 13 اپل، از مینی گرفته تا پرو مکس، از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. البته همان‌طور که می‌دانید در جعبه خبری از شارژر نیست و آن را باید جداگانه تهیه کنید. اما شارژ آیفون 13 از صفر تا ۵۰ و سپس ۱۰۰ درصد چقدر طول می‌کشد؟

زمان شارژ آیفون 13 اپل

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد آیفون 13 در حدود ۳۰ دقیقه از صفر تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود. با این‌حال زمان رسیدن به شارژ کامل در آیفون‌های جدید بیشتر است.

طبق بررسی‌ها آیفون 13 پرو مکس نهایتاً به توان شارژ ۲۷ واتی خواهد رسید. به این ترتیب در صورت استفاده از شارژر سریع‌تر از ۲۰ واتی شاهد سرعت بیشتری هستیم. سرعت شارژ در ابتدا بیشتر است و هر چه به درصدهای پایانی نزدیک می‌شویم این سرعت کاهش خواهد یافت. در مجموع باتری ۴۳۷۳ میلی‌آمپرساعتی این گوشی در ۸۶ دقیقه کاملاً شارژ می‌شود.

شارژر ایفون 13 اما در بیشترین حالت چیزی در حدود ۱۹ تا ۲۱ وات مصرف دارد. به این ترتیب با وجود باتری کوچک‌تر ۳۲۴۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ کامل این گوشی نیز ۸۹ دقیقه طول می‌کشد.

در نهایت آیفون 13 مینی با سرعت بیشینه ۱۵ وااتی شارژ می‌شود. این باتری ۲۴۳۸ میلی‌آمپرساعتی هم ظرف مدت ۸۷ دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ‌خواهد شد.

شاید بگویید سرعت شارژ پایین آیفون نسبت به رقبایی مثل وان پلاس 9 یا شیائومی می 11 یک نقطه ضعف بزرگ است. رقبای اپل می‌توانند با باتری حتی بزرگ‌تر به لطف سرعت شارژ بسیار بالا تا ۱۲۰ وات در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه کاملاً شارژ شوند. با این‌حال اپل دوام بیشتر باتری در بلندمدت را هدف گرفته است.

چه شارژری بخریم؟

همچنین اگر قصد خرید آیفون 13 پرو مکس را دارید بهتر است برای بهترین نتیجه یک شارژر Power Delivery با توان ۳۰ وات یا بیشتر تهیه کنید. با این‌حال برای آیفون 13، 13 پرو و 13 مینی یک شارژر ۲۰ واتی هم کفایت می‌کند

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49334 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1400/07/05 تعداد مشاهده: 29312
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر