کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش روش های نصب فونت در ویندوز 11

اگر دوست دارید مجموعه فونت‌های ویندوزتان را کامل تر کنید، تا انتهای مقاله‌ی پیش رو با ما همراه باشید تا روش‌های نصب فونت‌های جدید در ویندوز ۱۱ را باهم مرور کنیم.

با اینکه ویندوز ۱۱ با فونت‌های متعدد و متنوعی به‌دست کاربران می‌رسد، سیستم‌ عامل جدید مثل نسخه‌های پیشین، دست کاربران را در نصب فونت‌های جدید هم باز گذاشته است. قابلیت نصب فونت‌های جدید فارغ از اینکه باعث شخصی‌سازی بیشتر محیط ویندوز می‌شود، برای افرادی که شغلشان سروکله‌زدن با نوشته‌هاست، کاربرد زیادی خواهد داشت؛ بنابراین، احتمالاً برنامه‌نویسان و طراحان گرافیک و نویسندگان بیش از همه به نصب فونت‌های جدید در ویندوز علاقه‌مند هستند.

برای نصب فونت در ویندوز ۱۱ گ، فقط یک راه وجود ندارد و بسته به انتخاب خودتان، می‌توانید فونت‌ها را ازطریق مایکروسافت استور یا منو تنظیمات یا فایل اکسپلورر نصب کنید. هرکدام از روش‌ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. در این مقاله، طریقه‌ی نصب فونت در ویندوز ۱۱ با هرکدام از روش‌های نام‌برده را به‌صورت گام‌به‌گام توضیح خواهیم داد.

 

نصب فونت در ویندوز ۱۱ با استفاده از مایکروسافت استور

نصب فونت ازطریق مایکروسافت استور تقریباً بی‌دردسرترین و امن‌ترین راه نصب فونت جدید در ویندوز ۱۱ است. ازآن‌جاکه فونت‌ها را از منبع مطمئن و رسمی دانلود می‌کنید، احتمال واردشدن بدافزار و فایل‌های مخرب به سیستم بسیار اندک خواهد بود.

  • اپلیکیشن مایکروسافت استور را اجرا کنید.

  • در نوار جست‌وجوی بالای استور، عبارت Fonts را جست‌وجو کنید.
    با جست‌وجوی عبارت Fonts، منو نتایج ظاهر می‌شود و در آن باید گزینه‌ای با عکس فونت و عبارت توضیحی Explore new fonts را انتخاب کنید.

  • روی دکمه‌ی Explore new fonts کلیک کنید.

  • فونت مدنظرتان را انتخاب کنید.

  • اگر فونتی که انتخاب کرده‌اید، رایگان باشد، می‌توانید بدون نیاز به واردشدن به اکانت مایکروسافتتان، روی دکمه‌ی Free کلیک کنید تا فرایند دانلود و نصب فونت آغاز شود.


نصب فونت در ویندوز ۱۱ با استفاده از منو تنظیمات

برای نصب فونت ازطریق منو تنظیمات، باید حتماً فونت مدنظرتان را در فرمت‌هایی همچون TrueType یا OpenType یا PostScript دانلود کنید. تأکید می‌کنیم که حتماً فونت‌ها را از منبعی مطمئن دریافت کنید تا خیالتان از بابت آلوده‌نشدن سیستمتان به بدافزارها راحت باشد.

 

  • درصورتی‌که فونت را به‌صورت فایل فشرده دانلود کرده‌اید، آن را Extract کنید.

 

  • روی دسکتاپ کلیک‌راست و گزینه‌ی Personalize را انتخاب کنید. می‌توانید ازطریق برنامه‌ی Setttings و انتخاب گزینه‌ی Personalization نیز اقدام کنید.

 

  • روی گزینه‌ی Fonts کلیک کنید.

  • فایل فونت را درون کادر بالای صفحه بیندازید که با عبارت Add fonts مشخص شده است (درگ و دراپ کنید). این کار درواقع به‌منزله‌ی نصب فونت است.

  • درصورتی‌که فونت با موفقیت نصب شده باشد، به‌عنوان اولین آیتم در فهرست فونت‌ها نشان داده می‌شود.


نصب فونت در ویندوز ۱۱ با استفاده از فایل اکسپلورر

فرایند نصب فونت جدید با استفاده از File Explorer شباهت زیادی به نصب ازطریق منو تنظیمات دارد.

روش اول

  • درصورتی‌که فونت را به‌صورت فایل فشرده دانلود کرده‌اید، می‌توانید آن را Extract کنید.

  • بسیاری از فونت‌ها با فونت‌فیس‌های مختلف (bold، italic و...) دردسترس قرار می‌گیرند. در مجموعه‌ای که دانلود کرده‌اید، فایل‌های مدنظرتان را انتخاب کنید.

  • روی گزینه‌های انتخابی راست‌کلیک کنید و در پنجره‌ی ظاهرشده، گزینه‌ی Show more options را بزنید تا منو به‌صورت کامل به شما نمایش داده شود.

  • گزینه‌ی Install یا Install for all users را انتخاب کنید. در این حالت، پنجره‌ی پیشرفت نصب (Install Progress) به شما نمایش داده می‌شود و بعد از پرشدن خط پیشرفت، نصب فونت‌ها به‌پایان خواهد رسید.

روش دوم

  • روی فایل فونت یا فونت‌فیس مدنظرتان دو بار کلیک کنید تا پیش‌نمایش آن در پنجره‌ای جدید به شما نمایش داده شود.

 

  • در نوار ابزار بالای پنجره، گزینه‌ی Install را انتخاب کنید تا فونت مدنظرتان نصب شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49486 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1401/02/19 تعداد مشاهده: 82701
سافت گذر