کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316089 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

مزیت استفاده از شامپو آرگان

با توجه به نقش پررنگ موها در زیبایی افراد، اهمیت زیادی دارد که برای انتخاب و خرید شامپو، به دنبال برندهای معتبر و محصولات حرفه ای باشید. انتخاب شامپو مناسب برای موهای معمولی، خشک یا چرب، کمک می کند تا ضمن شستشوی لازم، سلامت، شادابی و لطافت موها تامین شود. انواع مختلفی از شامپوهای ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند که برای مصرف روزانه یا رفع مشکلات مو استفاده می‌شوند. در بین این برندها، کدامیک برای موهای ما مناسب‌تر هستند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به شما چند برند از بهترین برندهای شامپو را معرفی کنیم.

نکات مهم برای خرید شامپو مناسب

برای آنکه بتوانیم مناسب‌ترین شامپو را برای خود انتخاب کنیم ابتدا باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیریم که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ترکیبات شامپو

یک شامپو خوب شامپویی است که با ترکیبات مناسب غنی شده باشد. شامپوهای استاندارد تا حد امکان فاقد مواد شیمیایی مضر مثل پاربن و ترکیباته سولفاته هستند. هرچه برای ساخت شامپو از مواد گیاهی و ارگانیک بیشتری استفاده شده باشد شامپو نه‌تنها آسیب‌های جانبی و حساسیت کمتری برای پوست سر و موهای ما ایجاد می‌کند بلکه تاثیرات مثبت آن نیز پایدارتر و تاثیرگذارتر خواهند بود. در سال‌های اخیر برندهای معتبر شامپو هرچه بیشتر به سراغ طبیعت رفته‌اند تا از ناب‌ترین عصاره‌های گیاهان جهت حفظ زیبایی و سلامت موهای ما در محصولات خود استفاده کنند.

تناسب شامپو با مو

فاکتور مهم دیگری که مشتریان در هنگام خرید شامپو باید به آن توجه کنند تناسب شامپو با وضعیت موها و حتی پوست سر آن‌ها است. اگر فرد در موهای خود دچار مشکل خاصی مثل ریزش، موخوره یا شوره است باید به سراغ محصولاتی برود که بتوانند در کوتاه‌ترین مدت این مشکل را برطرف کنند و از طرف دیگر از بروز آسیب‌های دیگر به پوست سر و مو جلوگیری کنند. حتی برای انتخاب شامپو روزانه هم افراد باید به سراغ شامپوهایی بروند که سلامت موهای آن‌ها را به خطر نیاندازد و زیبایی و سلامت فعلی موهایشان را حفظ کند. بر روی اکثر شامپوها درج شده که محصول برای چه نوع مویی مناسب است.

داشتن قیمت مناسب

فاکتور مهم دیگر مقرون به صرفه بودن محصول است. بهترین شامپو‌ها علاوه‌بر داشتن کیفیت مناسب و ترکیبات موثر در سلامت و زیبایی موها، باید دارای قیمت مناسبی هم باشند. ما به صورت روزانه از شامپو استفاده می‌کنیم. صرف هزینه‌های گزاف بدون گرفتن نتیجه نه‌چندان کافی نمی‌تواند کار عاقلانه‌ای باشد. اما هم در بین برندهای داخلی و هم در بین برندهای خارجی، شامپوهای زیادی وجود دارند که علاوه‌بر کیفیت مناسب دارای قیمت مناسبی نیز هستند.

شامپوهای مناسب برای انواع مو

در ادامه با برخی از شامپوهای ایرانی و خارجی که فاکتورهای مهم گفته شده در بالا را دارند آشنا می‌شویم.

شامپو آرگان

این روزها زیاد درمورد شامپوهای حاوی روغن آرگان می‌شنویم. اما آرگان چیست؟ آرگان درختی خاردار، همیشه سبز و با عمری طولانی است. این درخت که بومی مراکش است گاهی تا ۱۵۰ یا حتی ۲۰۰ سال هم عمر می‌کنند. ارتفاع این درخت معمولا بین ۸ تا ۱۰ متر است اما گاهی به ۲۰۰ متر هم می‌رسد. ریشه درخت آرگان می‌تواند تا ۳۵ متر در خاک نفوذ کند و از آب و املاح زیرزمینی تغذیه کند. تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا گیاه آرگان گیاهی ویژه و منحصربه فرد باشد. هسته گیاه آرگان دانه‌ای کاملا روغنی است که اثرات شفابخشی بر زیبایی پوست و مو دارد.

روغن آرگان دارای اسیدهای چرب فراوان از جمله امگا ۶ و ترکیبات فنولی است. این روغن همچنین غنی از ویتامین E و آنتی‌اکسیدان است که برای سلامت پوست و مو بسیار مفید هستند. بنابراین تمام محصولاتی که حاوی روغن آرگان هستند می‌توانند تاثیراتی شفابخش بر زیبایی ما داشته باشند.

شامپو آرگان فولیکا بدون سولفات ترمیم‌کننده مو حاوی کراتین و روغن آرگان یکی از پرفروش‌ترین محصولات در بین شامپوهای حاوی روغن آرگان است. این شامپو با تامین رطوبت موها به رفع موخوره کمک می‌کند و همچنین مانع از وز و شکننده شدن موها می‌شود. شامپو مغذی و انرژی‌بخش مورینگا امو مناسب موهای آسیب‌دیده و ضعیف یکی دیگر از شامپوهای حاوی روغن آرگان است که با رطوبت‌رسانی و تقویت فولیکول مو باعث احیا و ترمیم موهای آسیب‌دیده می‌شود.

شامپو لافارر

لافارر یکی دیگر از برندهایی است که در محصولات خود از ترکیبات گیاهی غنی استفاده می‌کند. لافارر برای انواع موها و انواع مشکلات مو محصولاتی متنوع دارد. شامپو لافارر روزانه مناسب موهای چرب و کدر با داشتن ترکیبات مغذی باعث تقویت فولیکول مو، افزایش خاصیت الاستیسیته مو، تنظیم ترشح غدد چربی، ایجاد حس لطافت و کمک به گردش خون بهتر در پوست می‌شود.

شامپو بدون سولفات لافارر مناسب انواع مو و موهای رنگ و کراتینه شده با داشتن عصاره انار، گندم، سویا و کافئین باعث تثبیت رنگ مو، ترمیم و تغذیه موهای رنگ‌شده و همچنین افزایش استحکام و حجم مو می‌شود.

شامپو ضد شوره

شوره یکی از مشکلات رایج موی سر در زنان و مردان است. شامپوهای مختلفی در بازار موجود هستند که استفاده از آن‌ها تا حد زیادی می‌تواند باعث حل مشکل شوره سر شود. شامپو ضد شوره دیپ سنس با داشتن ترکیبات غنی همچون روغن آملا، عصاره‌های بید و فارفارا، اسید سالیسیلیک و پیروکتون به رفع تدریجی و جلوگیری از بازگشت شوره سر کمک می‌کند.

شامپو ضد شوره و تقویت‌کننده هیدرودرم یکی دیگر از پرفروش‌ترین شامپوهای ضد شوره است. این محصول با داشتن عصاره جنسینگ، سیر و چای سبز باعث تقویت پیاز مو، رفع چربی اضافه و شوره‌های سر می‌شود.

شامپو ضد شوره نئودرم با داشتن ترکیبات ضدقارچ کلیمبازول به همراه ایکتیول به رفع شوره و پوسته سر و همچنین رفع خارش و التهاب پوست سر کمک زیادی می‌کند. این شامپو همچنین خاصیت ضدالکتریسیته دارد که باعث خوش‌حالت‌تر شدن موهای سر می‌شود. 

جمع بندی

انتخاب درست یک شامپو می‌تواند به ما کمک کند تا سلامت زیبایی موهای خود را بازیابیم. سلامت موها تا حد زیادی می‌تواند بر طراوت چهره ما تاثیرگذار باشد. برای انتخاب یک شامپو مناسب باید فاکتورهای مختلفی نظیر کیفیت و قیمت را در نظر گرفت و سپس براساس این فاکتورها به سراغ بهترین برندهای موجود در بازار رفت. موتن رو با ارائه تنوع وسیعی از انواع شامپوها در انتخاب مناسب‌ترین محصول به ما کمک می‌کند.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49495 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/02/30 تعداد مشاهده: 647
کلید واژه ها:
سافت گذر