کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نکات مهم هنگام خرید شیلنگ خوب

شیلنگ یک لوله انعطاف‌پذیر است که جهت انتقال انواع سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. جهت خرید این محصول باید علاوه بر جنس و قیمت، به کاربری آن هم توجه کنید تا بتوانید بر اساس نیازتان بهترین خرید را انجام دهید.

شیلنگ

شیلنگ یک لوله انعطاف‌پذیر است که جهت انتقال انواع سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. جهت خرید این محصول باید علاوه بر جنس و قیمت، به کاربری آن هم توجه کنید تا بتوانید بر اساس نیازتان بهترین خرید را انجام دهید. برخی از مشتریان هنگام خرید فقط به ارزان بودن محصول توجه می‌کنند در حالیکه قیمت بسیار ارزان شلنگ، نشان‌دهنده کیفیت پایین آن است. شلنگ‌های بی‌کیفیت، دوام و مقاومت پایینی دارند و خیلی زود خراب می‌شوند و خرید آنها اصلا مقرون به صرفه نیست. در این مقاله قصد داریم به نکات مهم هنگام خرید انواع این محصول‌ بپردازیم.

 

نکات مهم هنگام خرید شیلنگ

هنگام خرید انواع شلنگ باید به پارامترهای مختلفی توجه کنید تا بتوانید یک خرید خوب و مقرون به صرفه داشته باشید‌.

طول؛ یکی از پارامترهای مهم هنگام خرید شلنگ، توجه به طول آن است. شیلنگ کوتاه مخصوصا در محیط‌های بزرگ، کارایی لازم را ندارند و نوع بلند آن نیز فضای زیادی را اشغال کرده و هم چنین جمع کردن آن نیز بسیار سخت است.

قطر؛ قطر شیلنگ یکی دیگر از نکات مهمی است که خریداران کمتر به آن توجه می‌کنند. هرچقدر قطر بدنه این محصول بیشتر باشد، در برابر فشار و آسیب از مقاومت بیشتری برخوردار است. هم چنین درصورتیکه قطر داخلی آن کمتر باشد، سیال با فشار بیشتری از آن خارج می‌شود.

جنس؛ یکی از پارامترهای مهم هنگام خرید شلنگ، توجه به جنس آن است. در تولید این نوع لوله از متریال مختلفی استفاده می‌شود که می‌توان به لاستیک مصنوعی، لاستیک طبیعی، نایلون پلی اتیلن، پلی آمید، پلی اورتان، تفلون، استیل و پی وی سی اشاره کرد. جنس این محصول با توجه به نوع کاربری مشخص می‌شود؛ مثلا شلنگ پلاستیکی با لایه تقویتی، جهت فشار کاری بالا مناسب است. هم چنین جهت استفاده از این وسیله برای انتقال مواد غذایی باید به این موضوع توجه کرد که جنس آن باید به گونه‌ای باشد که با  مواد غذایی واکنش ندهد.

فشار کاری؛ جنس مواد به کار رفته و تعداد لایه‌ها در میزان فشار کاری شیلنگ موثر است. توجه داشته باشید که شیلنگ‌هایی که فشار کاری بالاتری دارند، نسبت به نمونه‌های دیگر قیمت گران‌تری خواهند داشت. مواد به کار رفته و هم چنین فرآیند تولید این وسیله کاربردی با فشار کاری بالا پیچیده‌تر است و از این‌رو با قیمت بیشتری در بازار عرضه می‌شود.

 تعداد لایه‌های محصول؛ اگر به دنبال شلنگ مقاوم هستید حتما به تعداد لایه‌ها توجه کنید. تعداد لایه‌ها رابطه مستقیمی با مقاومت لوله در برابر فشارهای مختلف دارد‌. توجه داشته باشید که جهت خرید این محصول با تعداد لایه بیشتر باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.‌

ویژگی های شیلنگ خوب

 ویژگی‌های یک شیلنگ خوب چیست؟

جهت خرید یک محصول خوب و باکیفیت باید با ویژگی‌های یک محصول استاندارد و درجه یک آشنا باشید‌. به همین جهت در این بخش می‌خواهیم به ویژگی‌های یک شیلنگ خوب اشاره کرده تا شما را در یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه کمک کنیم.

 

  • مقاومت در برابر خوردگی

جالب است بدانید در برخی از این نوع شیلنگ‌ها، متریال اصلی به کار رفته در آن در برابر خوردگی بسیار مقاوم است ولی برخی دیگر به خاطر استفاده کردن موادی در ساختار آنها، موجب افزایش مقاومت محصول در برابر خوردگی می‌شود. به طور مثال شلنگ‌های pvc ذاتا در برابر خوردگی مقاوم هستند. اما در شیلنگ چند لایه، جنس مواد به کار رفته در لایه خارجی موجب مقاومت آن در برابر خوردگی شده است.

  • رعایت استانداردهای لازم در تولید محصول

برای اینکه شیلنگ از بالاترین کیفیت برخوردار و بهترین کارایی را داشته باشد؛ باید در تولید آن استانداردهای جهانی رعایت شود. از متداول‌ترین استانداردها در ساخت انواع شلنگ می‌توان به استاندارد آمریکا SAE، استاندارد آلمان DIN، استاندارد بین المللی ISO و استاندارد اروپا EN اشاره کرد. حتما قبل از خرید از داشتن استانداردهای مربوطه به ساخت این محصول مطمئن شوید.

  • شرکت تولیدکننده شیلنگ

این محصول با انواع کیفیت و قیمت‌های مختلف توسط تولیدکنندگان ایرانی و خارجی تولید و در بازار عرضه می‌شود. با توجه به متریال به کار رفته، این محصول با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم حتما هنگام خرید از معتبر بودن برند تولیدکننده این محصول مطمئن شوید. شرکت‌های شناخته شده و معتبر از متریال‌ باکیفیت و مرغوب در تولید انواع شلنگ استفاده می‌کنند از این‌رو از کیفیت بالاتری نیز برخوردار هستند.

برند های شیلنگ موجود

بهترین برندهای شیلنگ موجود 

همانطور که اشاره کردیم انواع این محصول با برندهای مختلفی در بازار به فروش می‌رسند. تمام برندهای موجود در بازار از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و خرید آنها مقرون به صرفه نیز نست. از این‌رو در این بخش شما را با بهترین برندهای شیلنگ عرضه شده در بازار آشنا می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم حتما این محصول را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کرده تا از اصالت کالا مطمئن باشید.

  • پیمتاش
  • فارآب
  • اطلس پول
  • پلیمرتوس

عوامل موثر بر قیمت شلنگ

همانطور که قبلا هم عنوان کردیم هنگام خرید این لوله‌های پلاستیکی توخالی باید به فاکتورهای مختلفی از جمله جنس، طول، قطر، فشار کاری، کاربری و قیمت محصول توجه کرده تا بتوانید با توجه به بودجه و نیازتان بهترین خرید را داشته باشید‌. متاسفانه برخی از مشتریان فقط به قیمت شلنگ توجه می‌کنند و اصلا کیفیت محصول برایشان مهم نیست‌؛ در حالیکه خرید محصول ارزان قیمت و بی‌کیفیت اصلا مقرون به صرفه نیست و خیلی زود آسیب می‌بیند و دیگر قابل استفاده نیست.

 

از عوامل موثر بر قیمت انواع شلنگ :

طول؛ یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت شلنگ، طول آن است. هرچقدر طول این محصول بیشتر باشد، مطمئنا هزینه بیشتری بابت خرید آن باید بپردازید.

جنس؛ جنس شیلنگ یکی دیگر از پارامترهای موثر در قیمت این محصول است. همانطور که قبلاً گفتیم انواع شلنگ از مواد مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام کیفیت و قیمت متفاوتی دارند. مطمئنا به کار بردن مواد بادوام و مقاوم در برابر خوردگی باعث افزایش قیمت محصول می‌شود.

شرکت تولیدکننده؛ انواع شلنگ توسط شرکت‌های مختلف تولید و در فروشگاه‌های معتبر به فروش می‌رسند. معتبر بودن شرکت تولیدکننده یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت شلنگ است. شرکت‌های معتبر از مواد باکیفیت در تولید این محصول استفاده کرده و از این‌رو این محصول را با قیمت بالاتری به بازار عرضه می‌کنند.

کاربرد؛ این محصولات کاربردی، جنس‌های مختلفی دارند که با توجه به کاربری آن تعیین می‌شود‌. هر چقدر مواد استفاده و پروسه تولید آن پیچیده‌تر باشد؛ قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. کاربرد شلنگ یکی از پارامترهای مهم در تعیین قیمت نهایی این محصول محسوب می‌شود.

قطر؛ همانطور که قبلا هم مطالعه کردید هر چقدر قطر لوله بیشتر باشد در برابر فشارهای مختلف، از مقاومت بیشتری برخوردار است. در تولید این وسیله با قطر بیشتر، از متریال بیشتری استفاده می‌شود و از این‌رو قیمت بالاتری خواهد داشت‌.

خرید انواع شلنگ با بالاترین کیفیت

جهت خرید انواع شلنگ حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت و اصالت کالا مطمئن باشید‌. گروه تاسیسات سلامتی به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه عرضه لوله و اتصالات، لوازم بهداشتی ساختمان و کالای استخری با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب فعالیت می‌کند‌. جهت خرید انواع شلنگ می‌توانید به آدرس اینترنتی https://gts.ir/shop/product-category/installation-products/hose مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش در کوتاه‌ترین زمان در مقصد مورد نظر تحویل بگیرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49532 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تسمینو 1401/05/13 تاریخ خبر: 1400/05/13 تعداد مشاهده: 1548
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

ژیلا آقایی 1402/07/29 09:20
سلام ممنون از مقاله خوبتون، من یه مطلبی تو مجله اقتصاد آفرین میخوندم درباره شیلنگ تراز نوشته بود، خواستم بدونم فرقی با شیلنگ های معمولی میکنه؟؟