کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

6 مدل بهترین تخته هوشمند برای کلاس درس

بهترین تخته هوشمند مناسب برای کلاس های درس و محیط های اداری می باشد که فعالیت های خود به شکل هوشمند سازی شده انجام میدهند. برای انتخاب بهترین برد هوشمند این مطلب را مطالعه کنید.

بهترین تخته هوشمند برای کلاس درس

فناوری های جدید در زمینه آموزش، باعث شده اند تا کیفیت آموزش به مقدار زیادی افزایش پیدا کند. یکی از این فناوری های جدید تخته هوشمند می باشد که برای هوشمند سازی مدارس و دانشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد. در صورتی که قصد خرید برد هوشمند را داشته باشید، احتمالا ترجیح می دهید از بهترین مدل های این محصولات استفاده کنید؛ به همین دلیل نیز توصیه می کنید تا بهترین تخته هوشمند های موجود در این مطلب را به دقت مورد بررسی قرار دهید. 

در نظر داشته باشید که از بهترین تخته هوشمند، تنها برای کلاس درس استفاده نمی شود و می توانید نصب این دستگاه ها را در محیط هایی اداری و دیگر محیط هایی که نیاز به یک برد هوشمند برای تعامل داشته باشند، انجام دهید. برد های هوشمند، دستگاه های نسبتا سریعی هستند و می توانید در مدت کوتاه، اسناد و اطلاعات مورد نیاز خود را بر روی آنها به نمایش بگذارید و از اطلاعات موجود را به صورت فایل های pdf در اختیار تمام افرادی که حضور دارند، قرار دهید. استفاده از بهترین تخته های هوشمند می تواند علاوه بر امکاناتی که یک برد هوشمند معمولی در اختیار شما قرار می دهد، امکانات بیشتری نیز در اختیارتان بگذارند.

بهترین تخته های هوشمند

تخته هوشمند  AG Neovo IFP-6502

برد هوشمند AG Neovo IFP-6502 یک تخته هوشمند می باشد که دارای صفحه ای تخت است. صفحه نمایش 65 اینچی و ارائه وضوح 4k 3840 x 2160 باعث شده تا تصاویر با کیفیت بالا ارائه کند و در لیست بهترین مدل های تخته هوشمند قرار بگیرد. 

بعد از خرید این محصول، دستورالعمل های نصب آن نیز در اختیار شما قرار میگیرد که فرایند نصب را به مقدار زیادی ساده خواهد کرد. در این برد هوشمند فناوری چند لمسی حرفه ای با قابلیت 20 نقطه همزمان وجود دارد و همچنین کاربران می توانند به سادگی از انگشتان خود به عنوان قلم بر روی تخته استفاده کنند. 

همچنین این دستگاه برای پخش محتوا از انواع Airplay, Miracast, Chromecast و تی وی باکس استفاده می کند. همچنین شما می توانید با استفاده از تلفن همراه خود، به تخته هوشمند متصل شده و محتوا مورد نیازتان را با استفاده از گوشی نیز بر روی این دستگاه پخش کنید.

با توجه به اینکه برد هوشمند AG Neovo از اتصال LAN و اتصال بی سیم نیز پشتیبانی می کند، می توانید در ارائه های خود اتصال به اینترنت را به شکل های مختلفی در دسترس داشته باشید.

تخته هوشمند SMARTBoard SB680-R2-846142

به جزعت یکی از بهترین برد های هوشمند این لیست، همین محصول است که دارای ابعاد 77 اینچی می باشد فراتر از امکانات یک تخته هوشمند معمولی را به همراه ویدئو پروژکتور ارائه می کند. با نسبت کنتراست 1200:1 فعالیت می کند و وضوح تصویر طبیعی و خوبی را ارائه می دهد. عملکرد ویدئو پروژکتوری که برای این برد هوشمند در نظر گرفته اند خوب است و کاملا برای فعالیت های آموزش و کنفرانس ها ایده ال می باشد.

همچنین داشتم سطحی حساب به لمس، کاربران می توانند با استفاده از انگشتان و یا قلم، بر روی تخته محتوای مورد نیاز خود را بکشند. همچنین در اختیار داشتن برنامه های هوشمند منحصر به فرد، باعث شده تا بتوانید یادداشت ها را مستقیما از هر برنامه ویرایش کنید یا بنویسید.

طراحی به همراه پایه دیواری که این محصول دارد، باعث شده تا به راحتی در جلوی کلاس یا اتاق های اداری نصب شود. به صورت کلی این محصول را می توان یک تخته هوشمند با قابلیت های کامپیوتری دانست که بسیاری از فعالیت های شما را ساده تر خواهد کرد. 

برد هوشمند DTEN ON 55

Dten یکی دیگر از بهترین برد هوشمند این لیست می باشد که از قابلیت های خوبی برخوردار شده. این تخته هوشمند دارای یک دوربین تعبیه شده در قالب است و از فناوری ePTZ استفاده می کند که به شما این امکان را میدهد تا چندین مرتبه مطالب ارائه شده را ذخیره کنید. 

این محصول دارای صفحه لمسی است و می توانید هم با استفاده از انگشت و هم با استفاده از قلم بر روی آن فعالیت کنید. همچنین قابلیت های صوتی که این محصول دارد، باعث شده تا بتوانید با دستورات صوتی نیز برد هوشمند Dten را کنترل کنید. این محصول دارای روشنایی مناسبی است و اگر در محیط های روشن از وایت برد هوشمند استفاده می کنید، احتمالا بهترین تخته هوشمند برای شما همین مدل باشد.

اسمارت بورد Vibe All-in-one

سیستم عامل Vibe کمک می کند تا بتوانید چند دستگاه را به سادگی باهم به اشتراک بگذارید. از نظر طراحی می توان گفت این محصول یکی از بهترین تخته هوشمند های بازار می باشد. همچنین نرم افزار Vibe Cloud کمک می کند تا برای آموزش از راه، صفحه نمایش را به اشتراک بگذارید و از نرم افزار های کنفرانس مانند زوم، گوگل میت و … استفاده کنید.

نکته جالب در مورد این برند هوشمند، این است که دارای یک فضای قابل حمل است و می توانید آموزش خود را در محیط های مختلف انجام دهید. البته در صورتی که ترجیح میدهید تخته هوشمند را حمل نکنید، قابلیت نصب بر روی دیوار نیز وجود دارد. 

بهترین تخته هوشمند Smart Tech SBX85 

این محصول یک برد هوشمند به همراه ویدئو پروژکتور می باشد که مجموعه ای از اقلام مانند اسپیکر، قلم هوشمند، سینی تخته، پاک کن و سیم برق نیز همراه خود دارد. این تخته هوشمند 87 اینچی یکی از مجهزترین و در عین حال بهترین تخته های هوشمند این لیست می باشد.

این محصول دارای قابلیت های خوبی برای کلاس های درس است و یک نمایشگر شفاف را ارائه می کند. سطح کم براقیت در این محصول، باعث می شود تا فشار کمتری به چشم های بیننده وارد شود به همین دلیل نیز برای محیط هایی که ساعت های طولانی با تخته فعالیت دارند، مناسب می باشد.

برد هوشمند وایرلس IPEVO IW2

این محصول یکی از بهترین مدل های برد هوشمند می باشد که کنترل پنلی منحصر به فرد دارد. با این دستگاه می توانید هر سطح صافی را به برد هوشمند تبدیل کنید و با استفاده از کنترل از راه دور فعالیت های خود را انجام دهید. این سیستم با یک حسگر بی سیم کار می کند که سیگنال های ورودی را از یک گیرنده بی سیم دریافت کرده و در حین استفاده نیز به لپ تاپ شما متصل می شود. 

بهترین مدل برد هوشمند

اگر به دنبال خرید بهترین تخته هوشمند هستید، می توانید این کار را از فروشگاه پروژکتور برتر با آدرس projectorbartar.com انجام دهید. پروژکتور برتر به صورت تخصصی در زمینه فروش ویدئو پروژکتور، پرده نمایش و برد هوشمند فعالیت دارد و محصولات موجود در فروشگاه خود را به صورت مستقیم وارد کرده و بدون واسطه با بهترین قیمت و گارانتی معتبر به دست مصرف کننده می رساند. 

بهترین مدل های تخته هوشمند در این فروشگاه موجود هستند و شما می توانید با بررسی محصولات مختلف، برد هوشمند مورد نظر خود را خریداری کنید و همچنین در صورت نیاز به مشاوره در زمینه خرید یا قیمت برد هوشمند نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. اگر قصد خرید برد هوشمند برای مدارس یا مراکز آموزش را دارید، تخفیف ویژه به همراه خدمات نصب و ارسال رایگان برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49533 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: تسمینو 1401/05/13 تاریخ خبر: 1400/05/13 تعداد مشاهده: 5244
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

سعید سبزعلیان 1401/09/09 11:59
این مدل از برد های هوشمند بسیار با کیفیت هستن، البته ما برای یک مجموعه آموزش از برد های هوشمند دیتوس و ای برد خریداری کردیم، این برند ها هم محصولات فوق العاده با کیفیتی را تولید می کنن. همچنین محصولاتی که در این مطلب بررسی شد توی بازار ایران یه مقدار کم هستن اما محصولات دیتوس و eboard در بازار به وفور یافت می شوند و به راحتی میتونید مدل های مختلفشون رو خریداری کنید.
سبحان شاهی 1401/06/08 15:46
مفید بود اما این مدل از برد های هوشمند تقریبا هیچ کدومشون توی ایران نیستن درسته؟