کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با کدام اپلیکیشن‌ها می‌توان خرید و فروش ارز دیجیتال انجام داد؟

بسیاری از مردم ترید و مخصوصاً ترید با اپلیکیشن ارز دیجیتال را راهی برای کسب درآمد می‌دانند. بسیاری دیگر آن را به عنوان راهی برای کسب درآمد غیرفعال می‌دادند. عده‌ای دیگر ارزهای دیجیتال را به عنوان یک سرمایه‌گذاری جایگزین برای اشکال سنتی سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرند. با توجه به محبوبیت ارزهای دیجیتال، تعداد معامله‌گران این بازار نیز روز به روز افزایش می‌یابید. بسیاری از مردم ارزهای دیجیتال را با استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن همراه معامله می‌کنند و استارتاپ‌های مختلفی به توسعه اپلیکیشن ارز دیجیتال روی می‌آورند. بهترین نمونه‌های اپلیکیشن ارز دیجیتال به کاربران امکان می‌دهند که ارز فیات را به صورت آنی و با کارمزد کم به سامانه معاملات واریز کنند، ارز دیجیتال را رایگان یا با کارمزد کم معامله کنند و ارز دیجیتال خود را بدون کارمزد یا با کارمزد کم برداشت کنند. بهترین برنامه‌ها یا صرافی‌های ارز دیجیتال، همچنین به کاربران امکان می‌دهند تا در روش‌های دیگری از جمله استخراج، هولد و… سرمایه‌گذاری کنند.

یک اپلیکیشن‌ ارز دیجیتال خوب به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا قیمت‌ها را در لحظه پیگیری کنند، هشدارهای هم‌زمان تنظیم کنند و نمودارهای پیشرفته‌ای را برای کمک به تصمیم‌گیری‌های معاملاتی ترسیم کنند تا با کمک تحلیل تکنیکال، سودآوری آن‌ها افزایش یابد. بیایید به سراغ این اپلیکیشن‌ها برویم.

کریپتو دات کام (Crypto.com)

اپلیکیشن ارز دیجیتال کریپتو دات کام را می‌توان در سکوهای معاملاتی وب یا موبایل (iOS و اندروید) استفاده کرد. این اپلیکیشن، جزو چند اپلیکیشن ارز دیجیتال برتر است. زیرا کاربران آن می‌توانند حساب کاربری خود را به یک کارت اعتباری کریپتو دات کام متصل کنند که به آن‌ها امکان می‌دهد به راحتی ارز دیجیتال خرج کنند. درست مانند ویزا کارت که به کاربران امکان می‌دهد هر ارز دیجیتال را به راحتی به پول نقد تبدیل کنند و در هزاران فروشگاه خرج کنند و از دستگاه‌های خودپرداز در سراسر جهان پول برداشت کنند. کریپتو دات کام به معامله‌گران امکان می‌دهد که ارزهای دیجیتال را فوراً با کارت بدهی یا اعتباری خریداری کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند ارزهای دیجیتال خرید و فروش کنند یا آن‌ها را به طور فعال در بازار نقدی معامله کنند. البته این صرافی، دسترسی کاربران ایرانی را محدود کرده‌ است.

امکانات اپلیکیشن ارز دیجیتال کریپتو دات کام

  • پشتیبانی بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتال

  • کسب درآمد تا ۱۴.۵ درصد از ارزهای دیجیتال خود

  • پشتیبانی از دی‌فای و ان‌اف‌تی

  • بازار اسپات و بازارهای مشتقه از معاملات سفارشی پیشرفته پشتیبانی می کنند.

بایننس (Binance)

اپلیکیشن ارز دیجیتال بایننس ویژگی‌های اساسی‌ای از جمله ارسال و دریافت و همچنین ویژگی‌های استیکنیگ و سرمایه‌گذاری را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها در نسخه معمولی رایگان، نسخه پولی پیشرفته (Pro) و نسخه لایت ارائه می‌شود. بایننس به عنوان یکی از بزرگترین صرافی‌ها از نظر حجم معاملات به گزارش کوین مارکت کپ، نقدینگی بسیار بالایی دارد. این صرافی همچنین شعبه جداگانه‌ای در ایالات متحده تاسیس کرده‌ است که به مقررات تجاری این کشور پایبند است. بایننس، دسترسی کاربران ایرانی را محدود کرده و در زمانی که این محدودیت‌ها اعمال شد، به کاربران ایرانی چند روزی فرصت داد تا دارایی‌های خود را خارج کنند؛ در غیر این صورت، دارایی‌های آن‌ها مسدود شد.

امکانات اپلیکیشن ارز دیجیتال بایننس

  • امکان معاملات جفت‌ارزی بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال با یکدیگر

  • پشتیبانی از کارت اعتباری و سایر سیستم عامل‌های شخص ثالث

  • کارمزد کمتر هنگام پرداخت هزینه‌ها با توکن بومی صرافی یعنی بایننس کوین

بای بیت (ByBit)

بای بیت یک سکوی معاملات ارز دیجیتال هوشمند و شهودی است. این صرافی داده‌های در لحظه بازار و همچنین عمق و نقدینگی بازار رقابتی را ارائه می‌دهد. با ذخیره امن دارایی‌های کاربران به صورت آفلاین، حداکثر محافظت را از دارایی‌های آن‌ها به عمل می‌آورد. اپلیکیشن ارز دیجیتال بای بیت برای دستگاه‌های iOS و اندروید در دسترس است. بای بیت به چند زبان مختلف از کاربران خود پشتیبانی می‌کند اما از آنجایی که دسترسی معامله‌گران ایرانی به این صرافی محدود است و به معامله‌گران ایرانی خدمات نمی‌دهد، زبان فارسی در میان آن‌ها وجود ندارد.

امکانات اپلیکیشن ارز دیجیتال بای بیت

  • سامانه معاملاتی بای بیت، خرید و فروش کریپتو را تسهیل می‌کند.

  • این سکو برای معامله‌گران در هر سطحی مناسب است.

  • دارایی‌های جدید و محصولات نوآورانه به طور مداوم به سکو اضافه می‌شوند تا بهترین تجربه معاملاتی را ارائه دهند.

  • از ۵۹ ارز فیات پشتیبانی می‌کند.

  • روش‌های پرداخت مختلفی مانند کارت اعتباری ویزا/مستر کارت، کارت‌های نقدی و سپرده‌های نقدی توسط این صرافی پشتیبانی می‌شوند.

والکس (Wallex)

اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس، به محبوب‌ترین سکوی معاملاتی ایران یعنی صرافی والکس تعلق دارد. بیش از ۶۰۰,۰۰۰ معامله‌گر در این صرافی به یک سامانه معاملاتی پیشرفته دسترسی دارند که هر زمان آماده خرید و فروش ارز دیجیتال با شما هستند. با دانلود اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس، شما نیز می‌توانید به این سامانه دسترسی داشته باشید.

در این صرافی می‌توان معروف‌ترین ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، تتر، ترون، دوج کوین، اتریوم، ریپل، کاردانو، سولانا و بسیاری از دیگر آلت‌کوین‌ها را معامله کرد. در اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس می‌توان ارزهای دیجیتال را بر پایه تومان، تتر و بیت کوین مبادله کرد.

این صرافی با ذخیره‌سازی سرد و نگه‌داری سرمایه‌های کاربران در کیف پول‌های آفلاین امنیت سرمایه را در حد فوق‌العاده بالایی حفظ می‌کنند و همچنین از حساب کاربری معامله‌گران، سامانه معاملاتی، داده‌ها، حریم خصوصی کاربران و… نیز با سپرهای به‌روز امنیتی و چندین لایه دیواره آتشین حفاظت می‌شود. داده‌ها نیز به صورت رمزنگاری شده در سرور نگهداری می‌شوند و بنابراین حتی اگر مهاجم بتواند از سپر‌ها و دیواره‌های امنیتی عبور کند، با داده‌های رمزنگاری شده‌ای مواجه خواهد بود که هیچ ایده‌ای درباره چگونه استفاده ی به عبارت بهتر، سو استفاده از آن‌ها را ندارد.

از آنجایی که اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس برای کاربران ایرانی طراحی شده‌ است، هیچ محدودیتی در استفاده معامله‌گران ایرانی وجود ندارد، سکو کاملاً به زبان فارسی نوشته‌ شده است، قیمت‌ها علاوه بر دلار، بر تومان نیز محاسبه می‌شوند و پشتیبانی ۲۴/۷ به زبان فارسی در دسترس کاربران است.

امکانات اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس

  • ارائه سطح بسیار بالایی از امنیت سرمایه و حریم خصوصی کاربران، سامانه معاملاتی و داده‌ها

  • ثبت‌نام و احراز هویت در کمتر از ۵ دقیقه

شما می‌توانید برای دانلود اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس اینجا کلیک کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49565 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تسمینو 1401/09/07 تاریخ خبر: 1400/09/07 تعداد مشاهده: 2034
کلید واژه ها:
سافت گذر