کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش ساخت شماره مجازی

این روزها همه چیز به اینترنت متصل است از ساعت و تلویزیون گرفته تا تلویزیون و حتی اتومبیل، تا حدی که در اینترنت بودن در طول روز تقریباً به یک امر عادی تبدیل شده است. بنابراین دلیلی وجود ندارد که شماره تلفن همراه‌تان در صفحات وب نباشد، اما می‌توانید به جای استفاده از شماره تلفن‌های قدیمی یا ثابت‌تان، از سیستم شماره مجازی استفاده کنید. این در حالی است که بیشتر کسب‌وکارها برای ارتباط گسترده با مخاطبان خود نیاز به ساخت شماره مجازی دارند. به همین‌ خاطر در این مطلب به‌طور کامل آموزش ساخت شماره مجازی را ارائه خواهیم کرد و در ابتدا هم به یک پرسش رایج پاسخ خواهیم داد؛ «شماره مجازی چیست»؟

 

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی (virtual number) که به عنوان شماره پروتکل صوتی از طریق اینترنت (VoIP) نیز شناخته می‌شود، شماره‌ای است که به جای یک دستگاه یا مکان خاص، اتصال آن از طریق یک حساب آنلاین انجام می‌گیرد. در حالی که اتصال شماره تلفن‌های سنتی (ثابت) یا تلفن‌‌های همراه از طریق خطوط تلفن و دکل‌های مخابرات انجام می‌شود، شماره‌ های مجازی کاملاً مبتنی بر فضای ابری هستند و برای برقراری، دریافت تماس‌های تلفنی یا پیام‌های متنی فقط به اتصال اینترنت نیاز دارید. این بدان‌ معنا است که از هر کجا و با هر دستگاهی می‌توانید با مشتریان، اعضای تیم‌تان یا افراد دیگر در تماس باشید.

 

برای استفاده از شماره مجازی نیازی به خرید یک تلفن رومیزی یا تلفن همراه ندارید. فقط کافی است عضو یک برنامه ارائه‌دهنده این قابلیت شوید و با استفاده از هر دستگاه سازگار، از رایانه گرفته تا تبلت یا تلفن همراه تماس‌های خود را انجام دهید. ارائه‌دهنده شماره تلفن مجازی داده‌های صوتی یا پیام‌های متنی را بین شما و مخاطب‌تان در زمان واقعی و فقط با استفاده از اینترنت ارسال می‌کند. یک شماره تلفن مجازی این امکان را فراهم می‌سازد که با یک کد منطقه مشخص شده با یک کاربر تلفن IP در منطقه دیگر تماس بگیرید، این فرآیند دقیقاً شبیه به استفاده از گوشی هوشمند است.

 

آموزش ساخت شماره مجازی

فرآیند ساخت شماره مجازی نسبتاً ساده است. برای این‌کار کافی است در یکی از سرویس‌های ارائه‌دهنده ثبت‌نام کنید و سپس پروسه دریافت کد را طی کنید. عمدتاً فرآیند دریافت هر برنامه متفاوت است. به‌عنوان مثال، Google Voice به هر کسی که حساب Google فعال داشته باشد، یک شماره محلی مجازی رایگان ارائه می‌دهد؛ اما اگر به امکانات پیشرفته‌تر برای ساخت شماره مجازی گوگل نیاز داریدباید از طریق Workspace در گوگل ثبت‌نام کنید. سپس در ازای پرداخت هزینه‌ی ماهیانه می‌توانید از ویژگی‌های متعدد استفاده کنید و شماره‌تان همیشه به شما تعلق دارد.

ساخت شماره مجازی برای اپل آیدی

از طریق برنامه‌ PingMe  می‌توانید ساخت شماره مجازی برای اپل آیدی را انجام دهید. این برنامه بسیار کاربردی و مقرون‌به‌صرفه است که از طریق آن می‌توانید برقراری تماس، ارسال و دریافت پیامک را انجام دهید.

- وارد App Store شوید و برنامه رایگان PingMe را دانلود و نصب کنید.

- پس از نصب وارد بخش Verification شوید. (شکل 1)

 

شکل 1

- در این قسمت باید سه جای خالی را پر کنید. در اولین گزینه از شما نوع حساب‌تان برای اعتبارسنجی را می‌پرسد که باید گزینه‌ی Apple ID را از منوی کشویی انتخاب کنید. سپس باید کشور و منطقه را انتخاب کنید و در آخرین گزینه شماره تماس برای دریافت پیامک را وارد کنید. در ادامه گزینه Next را بزنید. (شکل 2)

 

شکل 2

-پس از دریافت کد تائید برنامه PingMe یک شماره تلفن Apple ID برای شما ایجاد می‌‌کند. اکنون حساب Apple ID شما به‌طور کامل فعال می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

ساخت شماره مجازی برای واتساپ

ساخت شماره مجازی برای واتساپ نیز کاملاً شبیه به اپل آی‌دی است. برای این‌کار باید یکی از برنامه‌های ارائه‌دهنده شماره مجازی مانند برنامه‌های Free conference call، Textme، Text Now و... یا سرویس گوگل Voice را نصب کنید.

- پس از انتخاب شماره تلفن مجازی، واتس‌آپ را از گوشی حذف و دوباره آن را نصب کنید.

- در هنگام راه‌اندازی حساب whatsapp شماره تلفن مجازی را وارد کنید.

- دریافت کد تائید را از طریق تماس تلفنی انتخاب کنید.

- پس از وارد کردن کد تائید، واتس‌آپ آماده دریافت پیام‌ها و تماس از طریق شماره تلفن مجازی است.

ساخت شماره مجازی برای تلگرام

برای ساخت شماره مجازی برای تلگرام می‌توانید یکی از برنامه‌های Phoner، KrispCall و... را نصب کنید.

- ابتدا Phoner - Virtual Phone Number یا KrispCall  را دانلود و نصب کنید.

- پس از راه‌اندازی برنامه یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید.

- در برنامه KrispCall به قسمت تنظیمات کاربر (USER SETTINGS) بروید و از روی + افزودن شماره جدید (+ Add New Number,) کلیک کنید.

- سپس کشور و منطقه را از منوی کشویی انتخاب کنید.

- روی دکمه جستجوی اعداد (Search Numbers) کلیک کنید و اعداد ارائه شده را تائید کنید.

- سپس تلگرام را پاک کنید و با شماره مجازی که از برنامه KrispCall، Phoner و... دریافت کرده‌اید، وارید برنامه شوید.

 

ساخت شماره مجازی رایگان

در حال حاضر سرویس‌های زیادی در زمینه‌ی ارائه شماره مجازی با قابلیت 15 تا 30 روز رایگان مانند RingCentral، Nextiva، Dialpad، Vonage، Hushed، Zoho Voice، Zoom Phone، Voiply و... وجود دارند که می‌توانید با عضویت در آن‌ها و ایجاد حساب کاربری، یک خط تلفن برای خود انتخاب کنید

 

پس از ثبت‌نام و دریافت نام کاربری براساس نوع ارائه‌دهنده سرویس دو حالت پیش روی دارید:

1. برنامه یک شماره رایگان مجازی در اختیار می‌گذارد و پس از دریافت احراز هویت می‌توانید با آن تماس بگیرید یا پیام ارسال کنید. گاهی اوقات این شماره‌های آماده به چندین نفر اختصاص داده می‌شود، که بهتر است برای فعالیت‌های مهم از آن استفاده نکنید.

2. برخی دیگر از ارائه‌دهنده‌های سرویس شماره تلفن مجازی قابلیت انتخاب کد منطقه، شماره و امکانات دیگر را نیز در اختیارتان می‌گذارند. عمدتاً این شماره تا مهلت پایان رایگان بودن به خودتان اختصاص دارند و اگر آن را خریداری کنید، این شماره با ویژگی‌هایی مختلف به‌طور دائمی متعلق به شما خواهد بود.

 

منبع

https://www.zoomit.ir/mobile/359046-virtual-number-tutorial-apple-id/

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49594 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/11/16 تعداد مشاهده: 911
کلید واژه ها:
سافت گذر