کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رقیب آیفون با سیستم عامل Flyme OS 1.0 بر می گردد

Flyme OS

احتمالا بسیاری از شما Meizu را به خاطر نمی آورید، در واقع Meizu اولین شرکتی بود که هنگامی که اولین آیفون اپل در سال ۲۰۰۷ رونمایی شد به مقابله و رقابت با آن برخاست.

به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران؛ اگر چه تلفن هوشمند ساخت Meizu از تمامی عناصر زیبایی شناختی بهره برده بود اما از لحاظ تجربه کاربر به زیبایی عمل نمی کرد! اما این شرکت از سال ۲۰۰۷ بیکار ننشسته است و به تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن اشکالات خود پرداخته است، جدیدترین تلفن های هوشمند این شرکت Meizu MX هستند که نسخه بروز رسانی شده است نمونه قبلی آن است که از یک پردازنده دو هسته ای بردخوردار بود.

در این نمونه جدید Meizu تصمیم گرفته است از سیستم عامل Android 4.0 Ice Cream Sandwich گوگل بهره جوید و با اسامی جدید Flyme OS و Flyme OS 1.0 در دو مدل تلفن های هوشمند Meizu MX و M9 تا اوایل ماه ژوئن سال جاری عرضه نماید.

از آنجایی که Meizu M9 مدل قدیمی تری است، این شرکت سعی نموده است ضمن جذاب و متناسب ساختن آن با سلیقه کاربران مسن تر از تمامی ویژگی های کاربر پسند و سادگی در آن بهره جوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8815 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/02/09 تعداد مشاهده: 2041
کلید واژه ها: ,
سافت گذر