کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316237 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاهش میانگین سرعت اینترنت جهانی به 2.3 مگابیت در ثانیه

Internet Speed

اینترنت دیگر یک رویای فانتزی و ابزاری برای بازی و سرگرمی بچه‌های دبیرستانی نیست. در دنیای امروز اینترنت بستر توسعه و یکی از زیرساخت‌های هر جامعه است. پدیده‌ای که واحد آن سرعت است؛ هر چه سرعت بیشتر، توسعه بیشتر، رفاه بیشتر و رضایتمندی بالاتر. اما این پدیده که دنیای ما را چند سالی است منقلب کرده، به طور جهانی با کاهش چشم‌گیری روبرو شده است. در ادامه به آمار سرعت اینترنت جهانی توجه بفرمایید.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بنا به گزارش وضعیت اینترنت که توسط موسسه Akamai ارائه شده است، در سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی، میانگین سرعت اینترنت در سطح جهان با کاهش 14 درصدی مواجه بوده و به رقم 2.3 مگابیت بر ثانیه رسیده است. البته در گزارش این موسسه هیچ اشاره ای به عوامل کاهش سرعت اینترنت نشده است.

گفتنی است تا کنون سرعت اینترنت با رشد سالانه 19 درصد همراه بوده است و آمار کاهش سرعت تنها مربوط به 3 ماهه پایانی سال گذشته است. هم‌اکنون این نگرانی وجود دارد که آیا این روند رو به رشد سالانه سرعت اینترنت می تواند باز هم ادامه داشته باشد یا خیر. از این گذشته دغدغه کارشناسان بر وجود عاملی مزاحم است که ممکن است موجب کاهش سرعت اینترنت در دراز مدت گردد.

Screen Shot 2012-05-01 at 12.49

سرعت متوسط اینترنت در ایالات متحده امریکا چیزی در حدود 5.8 مگابیت بر ثانیه است. این عدد نشان‌دهنده افت سرعت 5.3 درصدی اینترنت در ایالات متحده است. بدین ترتیب در فهرست 50 کشور برتر از نظر سرعت اینترنت، ایالات متحده در مقام سیزدهم قرار می‌گیرد. گفتنی است در بخشی از این گزارش اشاره شده که برترین شهر در ایالات متحده امریکا، بوستون با سرعت متوسط 8.4 مگابیت بر ثانیه است.

در همین حال، صدر این جدول از آن آسیایی‌هاست. کره جنوبی، ژاپن و هنگ کنگ با آن همه کاربر چشم بادامی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را با افتخار فتح کرده اند. از همه مهمتر، کره‌ای ها با سرعت نجومی 17.5 و ژاپن و هنگ کنگ هم مشترکاً با سرعت 9.1 مگا‌بیت بر ثانیه وب را در می نوردند. به راستی که کره جنوبی بهشت خوره‌های اینترنتی است!

به گزارش سافت گذر؛جالب اینکه با وجود رشد منفی سرعت اینترنت در سطح جهانی و اغلب کشورها به صورت مجزا، کره و ژاپن تنها ممالکی هستند که با رشد مثبت 4.7 و 2.3 درصدی همچنان بر شتاب خود می افزایند. شایان ذکر است پیش از این، متوسط رشد سالانه سرعت اینترنت در این دو کشور به ترتیب 28 و 10 درصد بوده است.

نظر شما در مورد سرعت اینترنت در این کشور‌ها چیست؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8951 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/02/17 تعداد مشاهده: 3368
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مجید 1391/02/17 22:41
مگه اینترنت چیه که انقدر خودتون رو براش می کشین؟یا همش فیلم می گیرین یا همش خبرا رو می خونین یا همش چت می کنین تا هم از ننتون قهر می کنین وبلاگ می زنین و مطلبای همدیگه رو کپی می کنین تا هم یه چیزی میگی می گین اینترنت فراتر از این حرفاست ما که چیزی غیر از اینا ندیدم اون کره ایا هم با این سرعت هیچ گوهی نمی خورن فقط فیلم می گیرن یه سری از جوانامون نشستن هی این سایتا رو هک می کنن انگار کرم دارن. در کل همه جا همه چیز یه گوهه زیاد به خودتون فشار نیارین از یه ور دیگه تون می زنه بیرون
محمد ک 1391/02/17 16:43
فقط داغ دل ما تازه میشه.دم از کشور برتر میزنن ایناlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
محمد 1391/02/17 14:00
باید صبر کنیم تا ظهور امام زمان.ببینیم سرعتمون چی میشه؟
امیر 1391/02/17 13:53
می شه از مسئولین سایت درخواست کنیم خبر از اینترنت جهانی و سرعتش نذارن؟؟؟؟داغ دل ما تازه می شه!17.5Mbps کجا؛128 Kbps کجا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی 1391/02/17 11:12
به امید اینکه همین طور سرعت اینترنت کشورهای دیگه پایین بیاد تا ایران بتونه مقامش در بین بقیه کشورهای جهان در زمینه سرعت اینترنت ارتقا بده!! lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung