کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبلت جدید کیندل فایر 8.9 اینچی می‌شود


اخبار غیر رسمی خبر از تولید تبلت 8.9 اینچی کیندل فایر می‌دهد.

به گزارش سافت گذر ؛ قرار است تبلت جدید کیندل فایر پاییز امسال به بازار عرضه شود. این نسخه جدید قرار است 8.9 اینچی عرضه شود و در مقایسه با آیپد 10 اینچی به مراتب کوچک‌تر و رقیبی جدی برای آن خواهد بود.

هنوز جزئیاتی درباره پردازنده این تبلت، سیستم عامل و حتی نام آن منتشر نشده است. آمازون این خبر را به طور غیر رسمی منتشر کرده است.

آمازون بارها اعلام کرده است که به دنبال تولید دستگاه‌هایی به مراتب سبک‌تر از دستگاه های موجود در بازار است.

این شرکت در تولید تبلت و کتابخوان‌های ارزان قیمت معروف است و رقیب سرسختی برای سایر تولیدکنندگان این گونه محصولات به حساب می‌آید. ارزان‌ترین کتابخوان ساخت این شرکت تنها 139 دلار قیمت دارد.




  گفتنی است که کیندل فایر (به انگلیسی Amazon Kindle Fire) اولین لوح‌ رایانهٔ(تبلت) ساخت شرکت آمازون با سیستم عامل اندروید است. این دستگاه بیشتر برای خواندن کتاب الکترونیکی و دیگر رسانه‌های دیجیتال و وب گردی به کار می‌رود.

به گزارش سافت گذر ؛ در پشت آن لوگوی Kindle بصورت برجسته حک شده است . این تبلت دارای یک پوشش مشکی رنگ پلاستیکی است . کیندل فایر همانند یک کتاب، بصورت پیش فرض به حالت عمودی است، در بالای آن ۲ اسپیکر غیر برجسته و نا محسوس قرار دارد .

در کناره های چپ و راست آن هیچ چیزی وجود ندارد و در پائین آن یک خروجی صدا ، Micro USB و یک دکمه Power کوچک قرار دارد که همگی با هم در وسط قرار گرفته اند .

بطور کلی، طراحی آن بسیار شبیه به پلی بوک بلک بری است . به نظر بسیاری از کارشناسان پلی بوک بلک بری یکی از بهترین طراحی ها را در بین تبلت های موجود در بازار دارد و آمازون تنها مشکل و ضعف این طراحی را با قرار دادن یک دکمه Power بهتر و مناسب‌تر، نسبت به نوع پلی بوک، رفع کرده است . به هر حال در زمینه طراحی هیچ چیز بدی در کیندل فایر وجود ندارد ولی فقدان یک دکمه تغییر صدا و دکمه Home برروی آن احساس می‌شود .

 

 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9103 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/02/26 تعداد مشاهده: 2472
اخبار مرتبط
سافت گذر