کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قم؛ آلوده‌ترین استان اینترنتی کشور در اردیبهشت ۹۱

مروري بر ليست آلوده و پاك‌ترين استان‌هاي كشور از منظر ارسال‌كننده‌هاي بدافزار‌ها گوياي آن است كه استان‌هاي قم آلوده‌ترين و هرمزگان، كردستان، چهارمحال و بختياري و اردبيل به‌طور مشترك پاك‌ترين استان‌هاي اينترنتي كشور هستند.

به گزارش سافت گذربنا بر تحقيقات صورت گرفته، طي ارديبهشت‌ماه سال 91 استان قم به عنوان آلوده‌ترين استان كشور از نظر ارسال‌كننده‌هاي بد‌افزاري شناخته شد و در اين زمينه 56 امتياز منفي به خود اختصاص مي‌داد. پس از قم، تهران با 5.5 امتياز منفي در رتبه‌ دوم اين جدول قرار گرفت و پس از آن استان ايلام با 46 اميتاز منفي عنوان سومين استان آلوده‌ي كشور را از آن خود كرد.

بنابر آمار منتشر‌ شده از سوي مركز مديريت امداد و هماهنگي عمليات رخداد‌هاي رايانه‌يي، آذربايجان شرقي با كسب 40 امتياز در رده چهارم آلوده‌‌هاي اينترنتي قرار دارد و پس از آن استان‌هاي اصفهان، فارس، گيلان، مازندران و ... در رده‌هاي بعدي اين جدول قرار مي‌گيرند.

اما استان‌هاي هرمزگان، كردستان، چهارمحال و بختياري و اردبيل به‌طور مشترك با كسب دو امتياز منفي به عنوان پاك‌ترين استان‌هاي اينترنتي كشور شناخته شده‌اند و پس از آنها استان خوزستان با چهار امتياز منفي و كرمانشاه با پنج امتياز منفي به عنوان اولين و سومين استان‌هاي پاك اينترنتي محسوب مي‌شوند.

ارديبهشت‌ماه سال گذشته تهران، آذربايجان شرقي و فارس آلوده‌ترين شهرهاي اينترنتي كشور بودند و مازندران، قزوين، سمنان، چهارمحال و بختياري، ايلام و استان البرز به‌طور مشترك پاك‌ترين استان اينترنتي به‌شمار مي‌رفتند.

نكته ديگر آنكه اگرچه سال گذشته دو استان آلوده‌ يعني تهران و آذربايجان شرقي امتيازي به مراتب بيش از امتياز سال را به خود اختصاص داده بودند، اما در مجموع نمره صنفي اكثر استان‌هاي كشور به 10 امتياز هم نمي‌رسيد كه اين رقم در سال جاري نسبت به سال قبل سير صعودي داشته است.

اين آمار پس از جمع‌آوري و تحليل داده از شبكه هاني نت ملي در ارتباط با ميزان گستره‌ي آلودگي به بد‌افزار در استان‌هاي كشور تهيه شده است و اعداد آن بيانگر آدرس‌هاي اينترنتي آلوده شناسايي شده در هر استان است. فروردين‌ماه امسال به ترتيب استان‌هاي مازندران، تهران، بوشهر، قم و اصفهان در رده‌هاي اول تا پنجم استان‌هاي آلوده اينترنتي قرار داشتند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9764 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1391/04/07 تعداد مشاهده: 1991
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/04/09 16:16
هوش تقصیر فردویی هاست.............