کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316160 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]
امتیاز بدهید
54321
3.3 / 5
512 رأی
ناشر / تولید کننده:
RebellionGenre
هزینه دانلود: دانلود رایگان
سیستم عامل / حجم فایل: 5/4 GB / Win All
آخرین بروزرسانی:
دسته بندی:
تعداد مشاهده: 22650 دیدگاه کاربران نظرات (1) دیدگاه کاربران نظر شما

دانلود Sniper Elite

دانلود تک تبرانداز حرفه ای 2

اطلاعات بازی:
تاریخ انتشار: 30 آوریل 2012
رده بندی M : ESRB ( گروه سِنّی +17 )
رده بندی ESRA : گروه سِنّی +18
امتیاز پیشنهادی سافت‌گذر (از 5) : 3.5

ویژگی های بازی:
یک بازی تخصصی در زمینۀ تک تیراندازی با تفنگ دوربین دار
استفاده از تکنیک بسیار جذاب X-Ray Kill Cam (مشاهدۀ اندام داخلی بدن دشمن در لحظۀ اصابت گلوله)

نقد و بررسی بازی Sniper Elite V2

نیم نگاه:
همواره بازی هایی با تم و حال و هوای جنگ به ویژه مربوط به دوران جنگ جهانی اول و دوم  طرفداران ویژه و پروپا قرص خود را دارند. از مهمترین و پرطرفدارترین عناصر جذاب موجود در این قِسم بازی ها، تک تیراندازی با تفنگ دوربین دار است که اکثر طرفداران این سبک، شیفته و خواهان استمرار و افزایش استفاده از آن آن در طول بازی هستند؛ بازیِ Sniper Elite دقیقاً بر روی این علاقه تمرکز نموده و با خلق فاکتورهای تخصصی و جذاب گیمریِ تک تیراندازی (Snipe) لحظات هیجان انگیزی را برای گیمرانِ این سبک می آفریند. اینک سافت گذر، نسخۀ دوم این بازی را با جدید ترین آپدیت ها و معتبرترین کرک موجود در اختیار شما قرار می دهد.

داستان:
ماجرای کلی این بازی از این قرار است که در بحبوحۀ جنگ جهانی دوم، تک تیراندازی بسیار ماهر و حرفه ای به نام Karl Fairburne که جزئی از نیروهای O.S.S. (Office of Strategic Services) آمریکا (متحد با نیروهای اتحاد جماهیر شوروی) می باشد، مأموریت دارد تا در قالب عملیاتی موسوم به Operation Paperclip کلیۀ عوامل ساخت و بکارگیری موشک هایی جدید و فوق العاده مخرب به نام V2 که توسط دانشمندان و متخصصین ارتش آلمان نازی در حال ساخت هستند و قراراست برای بمباران لندن مورد استفاده قرار بگیرند را نابود نماید. Sniper Elite V2 از داستانی سرراست و قابل پیگیری برخوردار است و از این بابت مشکلی ندارد.                                                                          

گرافیک:
هردونسخه با موتور گرافیکی Asura ساخته شده اند که این موتور گرافیکی طراحی شده و در انحصار کمپانی  RebellionGenre می باشد. از دیدگاه کلی، کیفیت و کمیت گرافیکی Sniper Elite V2 با چالش های خیلی بزرگی مواجه نیست؛ همه چیز نسبتاً استاندارد است اما از جهاتی عملکرد این نوع گرافیک، به فیزیک بازی لطمه زده است. از جمله اینکه طراحی آناتومی و تحرک های مختلف شخصیت اصلی (Karl Fairburne) از نگاه تخصصی با ایرادهایی مواجه است. نورپردازی، افکت دود و تخریب و انفجار خوب است و روان بودن فریم ها نیز مطلوب بوده و هرگز اُفت ندارند.

صداگذاری و موسیقی:
صداگذاری ها اعم از دیالوگ و افکت های مختلف جنگی مانند صدای اسلحه و گلوله و انفجار، کمی بالاتر ازمعمولی و در حد خوب است؛ ایراد مهمی که به بحث صدای این بازی مربوط می شود، شامل دیالوگ های سطحی و بسیار مختصر کاراکترهاست. گرچه صدا و نوع دیالوگ های شخصیت اصلی (Karl Fairburne) که در فواصل گوناگون روایت کلی ماجرا را از زبان او می شنویم خوب و تأثیرگذار کار شده، اما دیگر کاراکترها از نظر تکلم نقش دکوری دارند و تنها تعدادی دیالوگ مشخص از جانب آنها تکرار می شود. موزیک نیز ساختۀ مارک راثرفورد (Mark Joseph Rutherford) آهنگساز مشهور انگلیسی است که آثار موسیقی درخشانی را چه در زمینۀ گیم و چه فیلم های سینمایی ساخته و از جملۀ آنها می توان به موسیقی بازیِ Aliens vs. Predator و موسیقی فیلم پرطرفدار Panic Button اشاره نمود. موسیقی نیزدر حد خوب است و جای تعریف چندانی ندارد، بجز موسیقی منوی بازی که واقعاً زیبا و شورانگیز ساخته شده است.

گیم پلی:
همانطور که در ابتدا گفتیم، سازندگان Sniper Elite "تک تیراندازی" را در این بازی بصورت پایه و اساس این بازی بکار برده اند و تمام هم و غم و انرژی خود را بر سر عنصر “Snipe” با تفنگ دوربین دارِ دوران جنگ جهانی دوم صرف نموده اند؛ پس آنچه مهم جلوه می نماید، بحث تک تیراندازی در این بازی است و بقیۀ عناصر گیم پلی در حاشیه قرار می گیرند.
گیمر در قالب افسر تک تیرانداز O.S.S که مأموریتی شامل جاسوسی، قتل و خرابکاری دارد دارای سه اسلحه (تفنگ) است که یکی از آنها یعنی همان تفنگ دوربین دار، قابل تعویض نیست و همیشه به آن نیاز است. دو تفنگ دیگر شامل یک مسلسل دستی و یک کلتِ دارای صدا خفه کن می باشد که در بسیاری از موقعیت ها برای کشتن دشمن و عدم جلب توجه دیگر دشمنان موجود در لوکیشن به کار می آید. همچنین جنگ افزارهای دیگری از جمله، نارنجک، دینامیت، مین ضدتانک، خرج انفجاریِ نخی با قابلیت شلیک و انفجار از فاصلۀ دور و سنگ معمولی (برای پرتاب و گمراه کردن دشمنان) در موقعیت های مختلف کارآیی مفید خود را دارند.
بطور کلی گیم پلی Sniper Elite V2 متشکل از سه استراتژی مخفی کاری، یافتن و رسیدن به مقصد موقت و مهمتر از همه، تک تیراندازی (Snipe) با تفنگ دوربین دار نسل قدیم است؛ با تکیه بر این موارد، گیمر باید کاراکترهای تأثیرگذار و کارگاه های مربوط به ساخت موشک V2 را با بدست آوردن اطلاعات مختلف شناسایی و نابود کند. جذاب ترین قسمت بازی Sniper Elite V2 زمانی رخ می نمایاند که گیمر، از فاصله ای دور، دشمن را هدف قرار داده و گلوله به نقطۀ حیاتی حریف اصابت می کند. در این حالت گلوله از دیدگاه گیمر بصورت  Slow Motion دنبال شده و محل اصابت آن با یک اسکن تصویری رنگی و واضح از اندام های درونی بدن دشمن قابل مشاهده بوده و بسیار بر لذت و هیجان بازی می افزاید و گیم پلی این بازی را باارزش نموده است؛ این تکنیک، X-Ray Kill Cam نام دارد. در لحظۀ نشانه گیری، گیمر می تواند ضربان قلب را در نظر بگیرد و با فُکوس بر روی هدف، از شلیک دقیق تری برخوردار شود. هر چه فاصله دورتر، نقطۀ محل اصابت گلوله حیاتی تر و نیز حریف متحرک تر باشد، گیمر امتیاز بیشتری می گیرد.
اللبته گیم پلی Sniper Elite V2 خالی از ایراد نیست که از جملۀ آنها می توان به هوش مصنوعی پر فراز و فرود کاراکترها که گاه مورد آزار گیمر قرار می گیرد اشاره کرد.

نتیجه گیری:

Sniper Elite V2 با تمام نکات منفی و مثبتش، یک بازی تخصصی در زمینۀ تک تیراندازی (Snipe) می باشد  و هر گیمر اکشن دوستی میتواند لذت خود را از آن ببرد، مخصوصاً تکنیک X-Ray Kill Cam که مشخصۀ اصلی این بازی است.
(نقد و بررسی از کارشناس بخش بازی سافت گذر: محمد زویداوی)

نکات بازی:
1- پس از باز کردن فایلهای فشرده، فایل ISO موجود در آنها را بر روی دی وی دی رایت کرده و یا در درایو مجازی قرار دهید.
2- بازی را نصب کنید و سپس محتویات پوشه Crack را در محل نصب‌شده بازی کپی و جایگزین کنید.

سیستم مورد نیاز:

 OS: Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® 7 (Windows® XP is NOT supported)
 CPU: Dual-core CPU with SSE3 (Intel® Pentium® D 3GHz / AMD Athlon™ 64 X2 4200) or better
 RAM: 2 GB
 HDD: 10 GB free disk space
 Graphics: 256 MB Graphics Memory
 Sound Card: DirectX 10.0 Compatible
 DirectX: Version 10.0
پسورد فایل ها
سرور آپدیت نود 32
برنامه های مشابه