کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]
امتیاز بدهید
54321
2 / 5
512 رأی
ناشر / تولید کننده:
THQ / Frictional Games
هزینه دانلود: دانلود رایگان
سیستم عامل / حجم فایل: 978/63 MB / Win All
آخرین بروزرسانی:
دسته بندی:
تعداد مشاهده: 63100 دیدگاه کاربران نظرات (4) دیدگاه کاربران نظر شما

دانلود Amnesia The Dark Descent

دانلود فراموشی - نزول تاریکی



اطلاعات بازی:
امتیاز ( از 10 ، بر اساس امتیازدهی سایتهای معتبر ) : 8.5 (عالی)
رده‌بندی ESRB برای گروه‌های سِنّی : M (بالای 17 سال)

ویژگی های بازی:
ترسناک ترین بازی تاریخ، به عقیدۀ بسیاری از منتقدان
خط سیر داستانی و گیم پلی بسیار متفاوت و قوی

بررسی بازی Amnesia: The Dark Descent
Amnesia: The Dark Descent شاهکاری بی برو برگرد در حال و هوای ترسناک است که حتی توانسته عناوین بزرگتر بازی های ترسناک را زیر سایه خود قرار دهد.
کمپانی بازیسازی Frictional Games برخلاف نام نه چندان مطرح خود، با ساخت این بازی اول شخص متفاوت و قوی نام خود را بر سر زبان ها انداخت. اتمسفر ترس و دلهرۀ محض البته بشکلی غیرسطحی و خوش کیفیت در بازی مثال زدنی است. قصد تعریف و تمجید بیهوده از این گیم را نداریم چرا که خود پس از پرداختن به بازی با ما هم عقیده خواهید شد، به شرطی که  به ژانر وحشت بی علاقه نباشید.
دَنیِل، کاراکتر اصلی گیم که گیمر در قالب او بازی را به پیش می برد، در حالی از خواب برمی خیزد که تقریباً بطور کلی حافظه اش را از دست داده و تنها اسم، زادگاه و تصاویری مبهم را بخاطر می آورد؛ محل بیدار شدن او قلعه ای تاریک، مرموز و به شدت مخوف در انگلستانِ قرن نوزدهم میلادی است. در واقعیت نیز انگلستان به داشتن قصرها و قلعه های قدیمی و وحشتناک معروف می باشد. با پیشرفت اولیه بازی متوجه می شویم که وجود دنیل در این قلعه اتفاقی و بدون دلیل نیست، عناصری وجود دارند که ثابت می کنند او برای اهدافی که خود نیز قبلاً در جریان شان بوده در قلعه حضور دارد. روند اولیه بازی چندان ترسناک نیست و گیمر پس از قرار گرفتن تدریجی (نه خیلی طولانی) در حال و هوای بازی کم کم ترس و وحشت خاص این گیم را لمس می کند. جَو، ماجراها و کلید هایی که از بازگو کردن آنها به دلیل لو نرفتن شان خودداری می کنیم؛ تکه های پازل داستانی که لذتش در بی اطلاع بودن از آنهاست.
برخلاف عناوین مهم و مشهوری که با وجود تأکید اغراق آمیز بر ایجاد فضای ترسناک، محوریت شان بر کشتن و مبارزه با زامبی ها و کاراکترهای دِفورمه و پلید است، می توان گفت که Amnesia: The Dark Descent مانور خاصی بر اکشن کاری ها و کشتارِ صرف  که دیگر در بازی های رایانه  ای تکرار مکررات شده نمی دهد؛ چرا که مدت هاست در این ژانر بازی ها، گیمر کمتر می ترسد و بیشتر هم و غم کشتن و تیراندازی به موقع برایش ایجاد می شود؛ شما در این بازی هم و غم کشتن و تیراندازی و مهمات ندارید، چون لحظاتی پیش می آید که شخصیت تحت کنترل تان به شدت می ترسد، شما هم با او می ترسید؛ او می گریزد، با تمام وجود پا به فرار می گذارد و در واقع این شما هستید که ترسیده اید و در حال فرار می باشید، ترسی به نوعی لذت بخش در قالب یک بازی که لمسش می کنید.
در فضای تاریک اتاق ها، دالان ها، دخمه ها و دیگر لوکیشن های وهم آلودِ قلعه به شدت به نور نیاز دارید. وسایل مختلفی برای ایجاد نور پیدا می کنید اما وسیله اصلی شما یک فانوس قدیمی نفتی می باشد و باید حواستان باشد که در صورت اتمام نفت، به موقع نفت مورد نیازش را از منابعی که در لوکیشن می یابید تأمین نمایید.
گیم پلی کلی در کشف آیتم های مربوطه برای پیشبرد روند داستانی و اطلاع از آنچه که در گذشته رخ داده همچنین فرار و پنهان شدن های هیجان انگیز است.
گرافیک بازی در حد معمولی و با استفاده از موتور گرافیکی HPL Engine II می باشد. فضای موهوم بازی نیاز به گرافیک قوی نداشته و تنها 3D بودن برای القای حسش کافیست. موسیقی متناسب و پر دلهرۀ این بازی توسط Mikko Tarmia آهنگساز فنلاندی برجسته بازی های کامپیوتری ساخته شده، صداگذاری نیز مخصوصاً افکت سر و صدای عناصر و موجودات ناشناختۀ جاری در فضا بسیار خوب کار شده اند.
پیشنهاد می کنیم همانطور که در ابتدای بازی از شما درخواست می شود Amnesia: The Dark Descent را در فضایی تاریک و با استفاده از هدست و بی نیاز از اسپیکر بازی کنید تا فضای خاص بازی را بهتر احساس نموده و از آن لذت ببرید.
(توضیحات از کارشناس بخش بازی سافت‌گذر: محمد زویداوی)

نکات بازی:
1- فایلهای فشرده را باز کنید و فایل ISO موجود در آنها را در درایو مجازی قرار دهید.
2- پس از نصب بازی آپدیت آن را نیز نصب کرده و سپس محتویات پوشه کرک قرار داده شده در آن را در محل نصب شده بازی کپی و جایگزین کنید.
4- در هر صورت، پیش از اجرای بازی، ارتباط خود با اینترنت را قطع نمایید و آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
5- اگر در اجرای بازی به مشکل برخوردید، باید فایل Amnesia.exe را در حالت Compatibility mode اجرا کنید. برای این کار، وارد Properties فایل Amnesia.exe شده و در تب Compatibility ، گزینه‌ی Run this program in compatibility mode for را فعال کرده و از میان لیست، Windows XP SP3 را انتخاب کنید. سپس OK را زده و بازی را اجرا نمایید.

حد اقل سیستم مورد نیاز:
CPU: 1.5Ghz - Low budget CPUs such as Celeron or Duron needs to be at about twice the CPU speed
RAM: 1 GB
VGA: Radeon 9600/GeForceFX - Integrated graphics and very low budget cards might not work
OS: Windows XP/Vista/7
پسورد فایل ها
سرور آپدیت نود 32
برنامه های مشابه