کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316085 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]
امتیاز بدهید
54321
4 / 5
7168 رأی
ناشر / تولید کننده:
Klei Entertainment
هزینه دانلود: دانلود رایگان
سیستم عامل / حجم فایل: 808 MB / Win All
آخرین بروزرسانی:
دسته بندی:
تعداد مشاهده: 125505 دیدگاه کاربران نظرات (10) دیدگاه کاربران نظر شما

دانلود Dont Starve Shipwrecked

دانلود از گرسنگی نمیر | جدیدترین نسخه دارای تمامی آپدیت‌ها و دی‌ال‌سی‌ها



اطلاعات بازی:
‌نسخه‌ی کرک شده توسط گروه SKIDROW
تاریخ انتشار: دسامبر 2015

امتیاز ( از 10 ، بر اساس امتیازدِهی سایت های معتبر ) : 7.0
رده بندی سِنّی پیشنهادی سافت گذر : بالای 12 سال

ویژگی های بازی:
-از بهترین بازی های سبک Survival
-دارای 100 مرحله با معماها و چالش های مجزا

توضیحات بازی Don't Starve
بازی Don't Starve ساخته و منتشر شده توسط کمپانی Klei نوعی بازی در سبک معمایی و Survival (تلاش برای بقا) است. ماجرای این بازی درمورد دانشمندی نجیب‌زاده به نام Wilson است که توسط شخصیتی خبیث به نام Maxwell فریب خورده و قدم به فضایی بسیار عجیب و پرمخاطره می‌گذارد.
این مکانِ سیاه و مرگ آور، طبق نیت پلید Maxwell قرار است از راه های مختلفی -که مهمترین آنها "گرسنگی" است- جان Wilson را بگیرد و گیمر باید در قالب کاراکتر Wilson با استفاده از عناصر مختلف موجود در این مکان و فضاهای عجیب و غریب، ضمن تغذیه و رفع گرسنگی خود با خطرات و موجودات کشنده نیز مبارزه کند.
گیم پلی کلی بازی Don't Starve بر اساس بقا برای مدت زمان طولانی و مشخص، رفع گرسنگی و نیاز بدن به آب و غذا و رویارویی و شکست دادن دشمنان است.
بازی از حس و حال ماجرایی و سرگرم کنندۀ مطلوبی برخوردار است.  شما باید Wilson را یاری کنید که برای مدت صد روز، با توجه به نیازهای انسانی اش جانش را حفظ کند؛ هرکدام از این روزها به عنوان یک مرحله خواهد بود که هرکدام جذابیت ها و البته سختی های خودشان را دارند. شخصیت Wilson در هر مرحله ای که بمیرد، به میزان روزهایی که زنده بوده تجربه خواهد داشت و بازی از همانجا ادامه خواهد یافت؛ البته حالت"مرگ دائمی" و غیرقابل بازگشت نیز در گیم پلی بازی وجود دارد که به معنای توقف بازیست و جز مجدداً از ابتدا بازی کردنش، راهی نیست. سافت گذر معتقد است که برای یک گیمر واقعی، وجود این حالت یک جذابیت، هیجان و تمایز محسوب می شود.
برای کاربران عزیز سافت‌گذر و طرفداران این بازی تحسین‌شده، هر دو نسخه‌ی Don't Starve: Shipwrecked و همچنین نسخه‌ی Don't Starve Together را جهت دانلود قرار داده‌ایم. در نسخه‌ی Shipwrecked که نسخه‌‌ای جدید، بروز شده و دارای آپدیت‌های اصلی است می‌توان بطور استاندارد بازی کرد. در نسخه‌ی Together نیز قابلیت بازی بصورت LAN با بازیکن دیگر وجود دارد.
(توضیحات از کارشناس بخش بازی سافت گذر: محمد زویداوی)

نکات بازی:
1- قبل از نصب و کرک کردن بازی، آنتی‌ویروس خود را غیرفعال کنید.
2- پس از باز کردن فایل‌ فشرده، فایل iso ایجاد شده را در درایو مجازی Mount کرده و بازی را نصب نمایید.
3- مانع از اتصال بازی به اینترنت شده و پس از کپی و جایگزین کردن محتویات پوشه‌ی Crack در پوشه‌ی محل نصب بازی، بازی را اجرا نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP/Vista/Windows 7/Windows 8
Processor: 1.7+ GHz or better
Memory: 1+ gigs of RAM GB RAM
Graphics: Radeon HD5450 or better; 256 MB or higher
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 1 GB HD space
Sound: 100% DirectX9.0c compatible sound card and drivers


تصویری از بازی:


پسورد فایل ها
سرور آپدیت نود 32
دانلود Dont Starve دانلود Dont Starve بازی دانلود بازی کامپیوتری فکری تلاش برای بقا دانلود بازی کامپیوتر دونت استارو دانلود بهترین بازی فکری سال دانلود Dont Starve سافت گذر دانلود Dont Starve از سافت گذر دانلود Dont Starve Together دانلود Dont Starve Together-SKIDROW دانلود Dont Starve: Shipwrecked دانلود Dont Starve Shipwrecked-SKIDROW دانلود نسخه جدید Dont Starve دانلود Dont Starve DLC دانلود دی ال اسی جدید بازی Dont Starve دانلود آخرین آپدیت Dont Starve دانلود آخرین نسخه Dont Starve دانلود آپدیت Dont Starve دانلود Dont Starve update دانلود Dont Starve دانلود Dont Starve رایگان بازی دانلود Dont Starve لینک مستقیم دانلود Dont Starve با لینک مستقیم دانلود Dont Starve سیستم مورد نیاز دانلود Dont Starve نقد و بررسی دانلود Dont Starve خرید دانلود بازی معمایی جدید دانلود بازی پازلی جدید دانلود Survival game دانلود Survive game دانلود Survive بازی دانلود Survival بازی دانلود Survival رایگان بازی دانلود بازی از گرسنگی نمیر دانلود رایگان بازی از گرسنگی نمیر دانلود از گرسنگی نمیر لینک مستقیم دانلود کرک بازی از گرسنگی نمیر
برنامه های مشابه