کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316258 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]
امتیاز بدهید
54321
3 / 5
256 رأی
ناشر / تولید کننده:
Minority
هزینه دانلود: دانلود رایگان
سیستم عامل / حجم فایل: 1/66 GB / Win All
آخرین بروزرسانی:
دسته بندی:
تعداد مشاهده: 43562 دیدگاه کاربران بدون نظر دیدگاه کاربران نظر شما

دانلود Papo Yo

دانلود پدر و من Papo & Yo




اطلاعات بازی:
تاریخ انتشار: 18 آوریل 2013
امتیاز ( از 10 ، بر اساس امتیازدِهی سایت های معتبر ) : 7.5
رده بندی سِنّی ESRB : برای گروه سنی E +10

ویژگی های بازی:
- یک شاهکار در سبک ماجرایی – فکری – فانتزی
- داستان، گیم پلی، شخصیت پردازی و فضاسازی بسیار قوی و ارزشمند

توضیحات بازی Papo & Yo
بازی Papo & Yo اولین ساخته کمپانی برزیلی Minority می باشد که به حق در نخستین محصول خود یک شاهکار ارائه داده است. عنوان  “Papo and Yo” از زبان برزیلی به نوعی "پدر و من" ترجمه می شود.
مُد بازی Single-player و ژانر آن ماجرایی – معمایی بوده و حال و هوایی فانتزی و تخیلی دارد؛ استفادۀ استعاری و خلاقانه از این حال و هوا، روند گیم پلی را بسیار ارزشمند نموده و گیمر را –درصورت دنبال کردن خط سیر داستانی و ماجرایی- به زیبایی با خود همراه خواهد کرد. ایده بازی و همچنین طراحی آن از Vander Caballero هنرمند جوان برزیلی است.
داستان بازی درمورد پسری به نام  کوئیکو (Quico) می باشد که پدری دائم الخمر و ظالم دارد و بسیار نیز از شرارت های پدرش رنج می برد. تا اینکه در پی شدت گرفتن آزارهای پدرش -در حالی که عروسک رباتیک خود به نام لولا (Lula) را به همراه دارد- در کمد خانه مخفی شده در همین اثنا کوئیکو علامتی گچی را بر روی دیوار مشاهده می کند.
کوئیکو با لمس و دنبال کردن علامت گچی، قدم به فضایی بسیار عجیب و فانتزی می گذارد: لولا زنده و سخنگو شده و راهنمای کوئیکو می گردد و کاراکترهای اصلی و تکمیلی دیگر شامل آلِخاندرا (Alejandra)  و هیولا وارد داستان می شوند. کوئیکو و هیولا، کاراکترهای اصلی بازی هستند و گیم پلی حول آنها جریان دارد؛ گرچه کاراکترهای دیگر نیز جزء لاینفک داستان، گیم پلی و جذابیت های آنها هستند.
آلِخاندرا و لولا اصلاً به هیولا اعتمادی ندارند و مدام به کوئیکو درمورد خطرات و خشونت های این هیولا هشدار می دهند اما به نظر کوئیکو، این هیولا موجودی خوب و اهل تفریح و سرگرمی است. هیولا واقعاً هم موجود بدی نیست اما پس از بلعیدن یک قورباغه، واکنش های ناهنجاری از جمله صدمه زدن به لولا را از خود بروز می دهد و تلاش برای رفع این مشکلات و بسیاری موارد دیگر، گیم پلی Papo & Yo را قبل از آنکه بفهمید چه اندازه مشغولش شده اید، به جریان می اندازد.
گیم پلی روان بازی Papo & Yo غالباً معمایی است یعنی برای پیشبرد بازی لازم است که پازل های گوناگون را حل کرده و پشت سر بگذارید. معماها از درجه سختی استاندارد و قابل قبولی برخوردارند. حل کننده معماها خود کوئیکو است که توسط گیمر کنترل می شود و در برهه های مورد نیاز، هیولا و لولا نیز به او کمک می کنند.
بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 3 ساخته شده و از برخی امکانات خاص بصری آن نیز به خوبی بهره برده است. همچنین موسیقی خاص و قوی بازی توسط برایان د اُلیوِیرا (Brian D’Oliveira) آهنگساز کانادایی ساخته شده که جوایزی را نیز برای او به همراه داشته است.
(توضیحات از کارشناس بخش بازی سافت گذر: محمد زویداوی)

نکات بازی:
1- فایل ISO را در درایو مجازی قرار داده و بازی را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.
3- دسترسی بازی را به اینترنت محدود کنید.
4- بازی را اجرا کرده و لذت ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز:
CPU: 2.2 GHz dual core or better
RAM: 1 GB RAM
VGA: NVIDIA GeForce 6800GT, ATI Radeon X1800 or better
DX: 9.0c
OS: Windows XP, Vista, Windows 7
HDD: 4 GB HD space
Sound: Windows compatible sound card
Note: Game supports Multi-Monitor

سیستم پیشنهادی:
CPU: 2.8 GHz quad core or better
RAM: 3 GB RAM
VGA: NVIDIA GeForce GTX 460, ATI Radeon HD 5870 or better
DX: 9.0c
OS: Windows XP, Vista, Windows 7
HDD: 4 GB HD space
Sound: Windows compatible sound card
Network: Broadband Internet connection

تصویری از بازی:


پسورد فایل ها
سرور آپدیت نود 32
دانلود Papo & Yo دانلود Papo & Yo بازی دانلود Papo and Yo بازی دانلود Papo Yo بازی دانلود Papo & Yo pc دانلود Papo & Yo کامپیوتر دانلود Papo & Yo نسخه کامپیوتر دانلود Papo & Yo سافت گذر دانلود Papo & Yo نقد و بررسی دانلود Papo & Yo داستان دانلود Papo & Yo لینک مستقیم دانلود Papo & Yo گیم پلی دانلود Papo & Yo سیستم مورد نیاز دانلود Papo & Yo System Requirements دانلود بازی فکری دانلود بهترین بازی فکری دانلود بازی فکری جدید دانلود بازی فکری 2013 دانلود بازی ماجرایی دانلود بهترین بازی ماجرایی دانلود بازی ماجرایی 2013 دانلود بازی فانتزی دانلود بهترین بازی فانتزی دانلود بازی فانتزی 2013 دانلود fantasy بازی دانلود adventure بازی دانلود fantasy adventure بازی دانلود fantasy adventure بهترین بازی دانلود بازی معمایی دانلود بازی معمایی جدید دانلود بهترین بازی معمایی دانلود بازی معمایی 2013 دانلود Papo & Yo update دانلود Papo & Yo آپدیت دانلود Papo & Yo dlc دانلود Papo & Yo خرید پستی دانلود Papo & Yo مشکل دانلود Papo & Yo download دانلود Papo & Yo direct link دانلود Minority دانلود Unreal Engine 3 دانلود Vander Caballero دانلود Brian D’Oliveira
برنامه های مشابه